Komunikaty PR

ArtInPost 2024 - InPost inspiruje twórczość lokalną

2024-05-20  |  18:30
Biuro prasowe

InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, zaprasza do udziału w piątej, jubileuszowej edycji ArtInPost. Ten doceniony przez branżę i konsumentów konkurs, skierowany jest do pasjonatów projektowania, autorów grafiki użytkowej oraz wszystkich tych, którzy chcą promować swój region, kulturę i wartości. Na uczestników tegorocznej odsłony wydarzenia czeka pula atrakcyjnych nagród takich jak Laptop Apple MacBook Pro, Apple iPad Pro, iPhone 15 Pro i inne, oraz szansa na ekspozycję zwycięskich prac na urządzeniach Paczkomat®. Łącznie oklejonych zostanie 25 maszyn – z okazji 25-lecia InPost.

Jubileuszowa edycja wydarzenia, organizowana pod hasłem „Twoja okolica. Twój Paczkomat®”, wspiera lokalny artyzm i udowadnia, że InPost i jego społeczność łączy coś więcej niż kod pocztowy. Wpisując się w rocznicowe obchody firmy, ArtInPost 2024 zachęca do szukania inspiracji w najbliższym otoczeniu i przeniesienia jej w twórczy, graficzny sposób na urządzenia Paczkomat® InPost. Głównym tematem prac 5. edycji jest charakterystyczny motyw danego regionu. Element krajobrazu, kultowe lokalnie miejsce, budynek, zabytek, przedmiot, symbol, osoba, nawiązanie do stylu życia czy języka. Wszystko to może stać się natchnieniem do stworzenia czegoś unikalnego i wyjątkowego.

ArtInPost „Twoja okolica. Twój Paczkomat®” to już piąta odsłona konkursu, który od swojego debiutu budzi ogromne zainteresowanie i jednoczy w kreatywnej zabawie tysiące osób z całej Polski. Organizowana cyklicznie inicjatywa została zauważona i doceniona przez środowisko projektantów graficznych oraz marketingowe, zdobywając m.in. prestiżową nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Open.

ArtInPost 2024 rozpoczął się 15 maja i potrwa do 15 czerwca, a wyniki zostaną ogłoszone 30 czerwca. Konkursowe projekty będzie można wykonać w całości za pomocą kreatora dostępnego na stronie artinpost.pl lub stworzyć z użyciem własnych narzędzi.

Na uczestników tegorocznej edycji ArtInPost czekają cenne nagrody, a grono laureatów wyłoni publiczność oraz wyjątkowe jury, w skład którego wchodzą: Ilustratorka, projektantka graficzna i plakacistka – Justyna Frąckiewicz, multidyscyplinarna artystka, reżyserka, motion designerka – Ania Augustynowicz-Akardas oraz ilustrator, twórca murali i projektant – Maciek Polak. Zwycięskie prace konkursowe zostaną zrealizowane w formie wielkoformatowych grafik, które przyozdobią symboliczną pulę 25. urządzeń Paczkomat® zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Paczkomat® InPost, będący nieodłącznym elementem akcji ArtInPost, to usługa, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce i Europie. Grupa InPost na koniec I kwartału 2024 roku dysponowała ponad 69 000 punktów out-of-home, w tym ponad 37 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i 32 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach, które umożliwiają wygodne wysyłanie i odbieranie przesyłek 24/7. Wszystko to w zgodzie z DNA marki InPost, w którą wpisane są innowacyjność, dbałość o środowisko oraz chęć wyjścia naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów.

Za kreację i organizację tej i poprzednich edycji ArtInPost odpowiada Agencja Open Gate.

Regulamin i szczegóły konkursu dostępne są na: www.artinpost.pl

O InPost

InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Grupa InPost na koniec I kwartału 2024 roku dysponowała ponad 69 000 punktów out-of-home, w tym ponad 37 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i 32 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, przystąpił do inicjatywy SBTi – do 2040 roku zamierza osiągnąć pełną neutralność klimatyczną.

Więcej informacji na: www.inpost.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Infrastruktura Energia słoneczna a zimowa pora. Czy fotowoltaika jest opłacalna przez cały rok?
2024-12-23 | 12:00

Energia słoneczna a zimowa pora. Czy fotowoltaika jest opłacalna przez cały rok?

Na pierwszy rzut oka inwestowanie w farmy fotowoltaiczne może wydawać się mniej opłacalne zimą. Mniejsze nasłonecznienie, krótsze dni i często zachmurzone niebo w naszej szerokości
Infrastruktura BERGER Bau zmodernizuje drogi gminne w Podolszu i Zatorze
2024-12-13 | 09:00

BERGER Bau zmodernizuje drogi gminne w Podolszu i Zatorze

Gmina Zator postawiła na kompleksowe usprawnienie dróg lokalnych w Podolszu i Zatorze. 10 września 2024 roku wykonawcą inwestycji na ulicach Nad Sakwą oraz Starowiejskiej wybrana

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.