Aria – przełomowe rozwiązanie, które chroni przed wirusami
Przełomowa i klasyczna technologia czerpiąca z siły natury
W klasycznej technologii oczyszczacza powietrza Aria wykorzystuje bakteriobójcze światło UV-C, trójwarstwowy filtr z węglem aktywnym, najnowszej generacji filtr HEPA H13, mechaniczny filtr wstępny oraz generator jonów. Skuteczność takiego rozwiązania została wielokrotnie udowodniona i potwierdzona badaniami. Aria udoskonala technologię zwiększając CADR (współczynnik dostarczania czystego powietrza) dzięki zastosowaniu Air Boostera (patent Mateko), który wykorzystuje turbinę, by przyspieszyć naturalny ruch powietrza w urządzeniu. Powietrze, dodatkowo zasysane jest do kanału w części roślinnej. To właśnie w korzeniu rośliny następuje proces oczyszczania powietrza, co często jest zaskoczeniem dla wielu z nas, bo dla większości pierwszym skojarzeniem z powietrzem i jego jakością jest część zielona rośliny. Kwiat i jego korzenie, które odpowiedzialne są za proces oczyszczania powietrza, stanowią o wyjątkowości Arii i wyróżniają ją spośród innych oczyszczaczy powietrza na rynku i dodatkowo są elementem dekoracyjnym urządzenia.
Fitoremediacja
Sam proces fitoremediacji oznacza nic innego jak oczyszczanie środowiska za pomocą roślin. Możemy w ten sposób polepszać jakość wody, gleb gruntowych i powierzchniowych, osadów ściekowych czy powietrza. Do każdego z powyższych potrzebujemy innych gatunków roślin. W przypadku oczyszczania powietrza, w naszym najbliższym otoczeniu (dom, biuro czy inne przestrzenie użytkowe), do którego służy Aria, również potrzebujemy specjalnych gatunków kwiatów. Tu z pomocą przychodzi aplikacja Tuya. Twórcy urządzenia wzbogacili ją o bardzo innowacyjny autorski pomysł, oparty na badaniach NASA – bibliotekę różnorodnych roślin, definiującą je jako najbardziej kompatybilne do całego systemu i posiadające najlepsze właściwości oczyszczające.
To właśnie dzięki zastosowaniu fitoremediacji przy procesie oczyszczania powietrza, Aria zdobywa przewagę wśród innych urządzeń na rynku. Połączenie klasycznej technologii i siły natury, pozwala na najbardziej wydajną walkę z zanieczyszczeniami i wirusami, które znajdują się w powietrzu.
Link do pobrania multimediów: https://we.tl/t-dnTs5ndYer
Kontakt dla mediów:
Tomasz Brzęcki
kom. 509 825 050

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje
Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).
Transport
Polscy inżynierowie pracują w Częstochowie nad systemami do zautomatyzowanej jazdy. Opracowali jeden z najszybszych komputerów na świecie

870 inżynierów w Częstochowie opracowuje, buduje i testuje zaawansowane komponenty dla motoryzacji, szczególnie w obszarze elektroniki i systemów wspomagania kierowcy ADAS. Jednym z nich jest superszybki komputer dla funkcji zautomatyzowanej jazdy. Centrum Inżynieryjne Elektroniki to część Grupy ZF, która jest jednym z największych dostawców branży motoryzacyjnej na świecie. To oznacza, że z rozwiązań opracowywanych przez polskich inżynierów korzystają producenci aut na całym świecie. Przed branżą stoi szereg wyzwań związanych m.in. z sytuacją geopolityczną i trendami, które definiują kierunek jej rozwoju.
Transport
Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.