Komunikaty PR

APS wprowadza na rynek baterie itson odpowiadające potrzebom młodych konsumentów

2024-02-15  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.19 MB )

15 lutego 2024, Warszawa

 

Firma Advanced Power Solutions (APS) wprowadza na rynek baterie itson, skierowane do młodszej grupy klientów i wpisujące się w przemiany zachodzące w branży mobilnych rozwiązań energetycznych. Oferta marki itson, koncentrującej się na lokalnej produkcji i energii odnawialnej,  to propozycja dla osób dbających o środowisko.

 

Baterie są nieodłącznym elementem codziennego życia, problemem może być znalezienie takich, które byłyby mniej szkodliwe dla środowiska. Na tę potrzebę odpowiadają baterie itson: „Od codziennych zastosowań domowych po urządzenia mobilne, takie jak latarki, słuchawki i aparaty fotograficzne – baterie mogą teraz pomagać nam prowadzić bardziej zrównoważony styl życia”, mówi Izabela Błaszczyk-Janicka, dyrektor ds. marketingu w APS.

Świadomy wybór

itson działa na rzecz zrównoważonego rozwoju, stąd baterie alkaliczne i baterie do aparatów słuchowych marki są wytwarzane na terenie Unii Europejskiej. Zaangażowanie marki w lokalną produkcję znacznie skraca łańcuch dostaw, przyczyniając się do zmniejszenia śladu węglowego.

„To dla naszej branży ważny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju. Utrzymując produkcję i dystrybucję w UE, skracamy nasz łańcuch dostaw, co skutkuje nawet trzykrotnie mniejszą emisją CO2 niż w przypadku transkontynentalnych łańcuchów dostaw*”, mówi Sebastian Schulte, manager ds. zrównoważonego rozwoju w APS.

Marka kładzie również nacisk na wykorzystanie energii odnawialnej w produkcji baterii. Baterie alkaliczne itson są produkowane w 100% przy użyciu odnawialnej energii słonecznej i wiatrowej. Dodatkowo, akumulatory itson są wstępnie ładowane przy pomocy energii słonecznej.

Ułatwienie wyboru

Marka kieruje się zasadą prostoty. itson oferuje przemyślany i odchudzony asortyment baterii alkalicznych, akumulatorków i baterii specjalistycznych, oferując dwie opcje do wyboru: baterie do urządzeń o niskim i średnim poborze mocy oraz baterie do urządzeń o wysokim poborze energii. Kładzie przy tym nacisk na funkcjonalność, a nie na niepotrzebną złożoność. Na opakowaniach obu rodzajów produktów w prosty sposób opisane są praktyczne wskazówki użycia, aby ułatwić konsumentom podjęcie decyzji.

Żywa kolorystyka i zrównoważony styl życia

itson wyróżnia się na tle innych marek oferujących mobilne rozwiązania energetyczne nie tylko działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju, lecz także żywymi kolorami szaty graficznej i dynamicznymi kreacjami. „Nasi główni odbiorcy, przede wszystkim młodzi mieszkańcy miast, zainspirowali markę do zastosowania odważnego stylu komunikacji, odpowiadającego ich pozytywnemu i otwartemu nastawieniu do świata i innych ludzi”, wyjaśnia Błaszczyk-Janicka.

Ten ton marki odzwierciedla przekonanie itson, że zrównoważony rozwój i pozytywne emocje mogą iść ze sobą w parze. W ten sposób stara się ona inspirować nie tylko konsumentów, ale też wszystkie podmioty w branży. „W naszym poczuciu rynek baterii nie zmienił się zbytnio w ostatnich dziesięcioleciach. Liczymy, że nasze działania staną się dla branży inspiracją do tworzenia innowacji przyczyniających się do zrównoważonego rozwoju. Mamy ambicję, aby marka itson stała się częścią życia i stylu młodych pozytywnych, aktywnych i dbających o planetę ludzi”. Marka itson ma jasną wizję dotyczącą zachęcania do pozytywnych zmian oraz wykazuje determinację, by odmienić oblicze branży mobilnych rozwiązań energetycznych.

 

Poznaj całą gamę baterii itson.

Lub znajdź profil itson na Instagramie lub Facebooku.

 

* Na podstawie średniej emisji CO2 z transportu związanego z produkcją w UE w porównaniu z produkcją w Chinach.

 

 

O APS NV

Advanced Power Solutions (APS, dawniej Panasonic Energy Europe) należy do wiodących dostawców najwyższej jakości baterii konsumenckich, z zakładem produkcyjnym zlokalizowanym w Gnieźnie, centrum usług wspólnych w Warszawie i siedzibą główną w Brukseli (Belgia). Naszą misją jest dostarczanie łatwych w użyciu, bezpiecznych i zrównoważonych mobilnych rozwiązań energetycznych. Nasze kluczowe produkty obejmują baterie alkaliczne, baterie cynkowo-węglowe, a także baterie Ni-MH i baterie specjalistyczne. Zajmujemy się dystrybucją baterii konsumenckich różnych marek: Panasonic, Panasonic eneloop, Blaupunkt i itson. Dzięki ogólnoeuropejskiej sieci sprzedajemy nasze produkty w ponad 50 krajach w Europie i innych regionach. Aby dowiedzieć się więcej, zajrzyj na stronę: ap.solutions.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Innowacyjna bankowość spółdzielcza Biuro prasowe
2024-05-21 | 14:02

Innowacyjna bankowość spółdzielcza

Z badania pt. „European Retail Banking Radar” przeprowadzonego przez Kearney wynika, że 37% interakcji konsumentów z bankami ma wyłącznie formę elektroniczną. Nie da się
Technologie iSpot & Cortland razem dla Was
2024-05-14 | 12:00

iSpot & Cortland razem dla Was

iSpot – Apple Premium Partner – oraz Cortland – znaczący Apple Premium Reseller – łączą siły, wydobywając najmocniejsze atuty obu marek. Wszystko po to, aby razem
Technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-05-14 | 09:00

Avanade wspiera organizacje we wdrożeniu Microsoft 365 Copilot

Według raportu Avanade „Generative AI Organizational Readiness Report”, zdecydowana większość pracowników (79 proc.) spodziewa się, iż narzędzia wykorzystujące Gen AI będą miały wpływ nawet na 20 godzin ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

IT i technologie

Polskie samorządy chcą wdrażać rozwiązania z użyciem sztucznej inteligencji. Wyzwaniem jest brak świadomości, jak zacząć i gdzie można ją zastosować

Robotyzacja i sztuczna inteligencja w biznesie zapoczątkowały już nowy etap rewolucji technologicznej, która nie ominie też sektora publicznego i samorządowego. Jej wdrożenie w urzędach może przynieść duże korzyści m.in. w postaci skrócenia czasu obsługi mieszkańców i odciążenia pracowników administracji, którzy będą w stanie poświęcić więcej czasu na bardziej wymagające zadania. Samorządy są mocno zainteresowane takimi rozwiązaniami, ale barierą wciąż pozostaje m.in. brak świadomości i wiedzy, jak rozpocząć proces ich wdrażania. – Drugą barierą jest strach przed tym, czy roboty zastąpią pracowników, którzy zostaną zwolnieni – podkreśla Tomasz Tybor, dyrektor ds. inteligentnej automatyzacji w Betacom.

Ochrona środowiska

Jedynie 20 proc. zużywanych w kraju surowców mineralnych pochodzi z Polski. Rozwiązaniem może być recykling części metali

Polska posiada głównie dwa surowce strategiczne, które samodzielnie przetwarza na większą skalę – węgiel koksowy i miedź.  Nie mamy własnych źródeł i złóż pierwiastków ziem rzadkich, w związku z czym bazujemy jedynie na imporcie. – Potencjał surowcowy jednak istnieje, zwłaszcza w zakresie odzyskiwania surowców. Jednocześnie musimy pracować nad zagospodarowaniem górniczym – ocenia Krzysztof Galos, podsekretarz stanu w Ministerstwie Klimatu i Środowiska oraz Główny Geolog Kraju.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.