Aplikacja Rossmann w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services
Rossmann PL, aplikacja największej sieci drogeryjnej w Polsce, została w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services. Oznacza to, że użytkownicy najnowszych urządzeń marki opartych o HMS, w tym najnowszego smartfona Huawei P smart 2021, mogą pobierać aplikację z Huawei AppGallery i w pełni korzystać ze wszystkich oferowanych przez nią funkcjonalności.
Aplikacja Rossmann dołączyła do autorskiego sklepu z aplikacjami AppGallery w zeszłym roku i do tej pory była dostępna dla starszych urządzeń marki opartych o GMS.
Pełna integracja z HMS oznacza, że użytkownicy najnowszych modeli smartfonów z serii P40, z serii Y, Mate 30 Pro, Mate Xs oraz P smart 2021, a także tabletów – MatePad Pro, MatePad i MatePad T8, mogą korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje aplikacja Rossmann.
- Aplikacja Rossmann jest jedną z tych aplikacji, które najczęściej pojawiały się na liście życzeń naszych użytkowników. Bardzo się cieszymy, że jest już dostępna dla wszystkich użytkowników smartfonów Huawei, przede wszystkim tych opartych o Huawei Mobile Services. Stale rosnąca liczba zintegrowanych aplikacji, a także nieustanny rozwój całego ekosystemu Huawei, zapewniają użytkownikom najlepsze wrażenia z korzystania z naszych urządzeń – mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.
- Podobnie jak firma Huawei, my także chcemy dostarczać rozwiązania, które zapewniają pozytywne wrażenia i są wygodne. Dlatego cieszymy się, że najnowsza, dopracowana wersja naszej aplikacji mobilnej jest już dostępna w AppGallery. Użytkownicy będą mogli korzystać z Listy+, aby planować zakupy w naszych drogeriach. A pomoże im w tym np. funkcja „Sprawdź, czy Ci się nie kończy?” – mówi Bogdan Maksymiec, Dyrektor Marketingu Rossmann Polska.
W autorskim sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery obecnie znajduje się już 1000 polskich aplikacji. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 96 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, obok takich usług jak – między innymi - Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.
Drogerie Rossmann w Polsce
Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Codziennie zakupy w naszych drogeriach robi ponad 820 tys. Polaków. Pierwszy sklep z naszym logo powstał w 1993 r. w Łodzi. 22 lata później świętowaliśmy otwarcie 1000-nej drogerii w warszawskich Złotych Trasach. Dziś nasza firma to ponad 1450 sklepów i 19 tys. pracowników. Kierujemy się zasadą: jak największy wybór artykułów w rozsądnych cenach. Oferujemy naszym Klientom 21,5 tys. produktów polskich i zagranicznych (w sumie 800 marek). Rossmann firmuje także 27 marek własnych. By zakupy były jeszcze prostsze, od lutego 2015 r. uruchomiliśmy sklep internetowy. Logując się na stronie www.rossmann.pl można zamawiać ulubione produkty o dowolnej porze, bez potrzeby ruszania się z domu. Stworzyliśmy również aplikację Rossmann PL, która umożliwia wstąpienie do Klubu Rossmann. Tam na klientów czekają rabaty, a także oferty dopasowane do ich indywidualnych potrzeb.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.