Komunikaty PR

Aplikacja Player zintegrowana z HMS, dostępna w AppGallery

2021-07-23  |  15:30
Biuro prasowe

Aplikacja Player, serwis oferujący wideo na życzenie i telewizję internetową, została zintegrowana z Huawei Mobile Services, co oznacza, że jest dostępna w AppGallery zarówno dla najnowszych urządzeń Huawei opartych o HMS, jak i starszych modeli z GMS.

Urządzenia Huawei oparte o HMS to smartfony z serii Mate 40, P40 i Mate 30, modele Y6p, Y5p i P smart 2021, innowacyjny, składany smartfon Mate Xs, a także tablety – MatePad, MatePad Pro, MatePad T10, MatePad T10s i MatePad T8.

Player to jeden z najbardziej uniwersalnych serwisów VOD w Polsce, zawierający filmy, seriale, programy rozrywkowe, newsy i treści lifestylowe, motoryzacyjne, sportowe oraz tytuły dla dzieci. Jeden pakiet pozwala na współdzielenie konta z 5 osobami oraz oglądanie programów na dwóch urządzeniach jednocześnie. Player oferuje łącznie ponad 3000 polskich i zagranicznych tytułów. Po dodaniu wybranych programów do Ulubionych, użytkownik otrzymuje powiadomienia o nowych odcinkach ulubionych seriali i programów. Dodatkowo serwis daje możliwość oglądania bogatego wyboru formatów Player Original oraz discovery+ Originals dostępnych tylko w Player.

Użytkownicy mogą również oglądać przedpremierowo ulubione programy i seriale, czasem nawet kilka tygodni wcześniej niż w telewizji oraz otrzymują dostęp do całych sezonów popularnych polskich produkcji. Fani sportu otrzymują dostęp do najlepszych dyscyplin i transmisje na żywo, w tym igrzyska olimpijskie, turnieje tenisowe, kolarstwo czy piłkę nożną w Eleven Sport oraz Canal+ SPORT. Player daje dostęp również do najpopularniejszych serwisów takich jak CANAL+, HBO, MTV, a także ponad 40 kanałów telewizyjnych na żywo, z możliwością przewijania i oglądania już rozpoczętych programów.

Huawei AppGallery to sklep, który globalnie oferuje dostęp do ponad 134 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 540 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika, umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

Huawei jest jednym z wiodących producentów infrastruktury telekomunikacyjnej i elektroniki użytkowej na świecie. Pełne portfolio produktów marki dostępne jest w sklepie internetowym huawei.pl, w którym na odwiedzających codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej, a także szereg benefitów, w tym wiele wygodnych form płatności, atrakcyjne raty 0%, darmowe i bezpłatne dostawy czy 15 dni na ewentualny bezpłatny zwrot zakupionego towaru.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
Telefony Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telefony iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.