Aplikacja Player zintegrowana z HMS, dostępna w AppGallery
Aplikacja Player, serwis oferujący wideo na życzenie i telewizję internetową, została zintegrowana z Huawei Mobile Services, co oznacza, że jest dostępna w AppGallery zarówno dla najnowszych urządzeń Huawei opartych o HMS, jak i starszych modeli z GMS.
Urządzenia Huawei oparte o HMS to smartfony z serii Mate 40, P40 i Mate 30, modele Y6p, Y5p i P smart 2021, innowacyjny, składany smartfon Mate Xs, a także tablety – MatePad, MatePad Pro, MatePad T10, MatePad T10s i MatePad T8.
Player to jeden z najbardziej uniwersalnych serwisów VOD w Polsce, zawierający filmy, seriale, programy rozrywkowe, newsy i treści lifestylowe, motoryzacyjne, sportowe oraz tytuły dla dzieci. Jeden pakiet pozwala na współdzielenie konta z 5 osobami oraz oglądanie programów na dwóch urządzeniach jednocześnie. Player oferuje łącznie ponad 3000 polskich i zagranicznych tytułów. Po dodaniu wybranych programów do Ulubionych, użytkownik otrzymuje powiadomienia o nowych odcinkach ulubionych seriali i programów. Dodatkowo serwis daje możliwość oglądania bogatego wyboru formatów Player Original oraz discovery+ Originals dostępnych tylko w Player.
Użytkownicy mogą również oglądać przedpremierowo ulubione programy i seriale, czasem nawet kilka tygodni wcześniej niż w telewizji oraz otrzymują dostęp do całych sezonów popularnych polskich produkcji. Fani sportu otrzymują dostęp do najlepszych dyscyplin i transmisje na żywo, w tym igrzyska olimpijskie, turnieje tenisowe, kolarstwo czy piłkę nożną w Eleven Sport oraz Canal+ SPORT. Player daje dostęp również do najpopularniejszych serwisów takich jak CANAL+, HBO, MTV, a także ponad 40 kanałów telewizyjnych na żywo, z możliwością przewijania i oglądania już rozpoczętych programów.
Huawei AppGallery to sklep, który globalnie oferuje dostęp do ponad 134 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 540 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika, umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.
Huawei jest jednym z wiodących producentów infrastruktury telekomunikacyjnej i elektroniki użytkowej na świecie. Pełne portfolio produktów marki dostępne jest w sklepie internetowym huawei.pl, w którym na odwiedzających codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej, a także szereg benefitów, w tym wiele wygodnych form płatności, atrakcyjne raty 0%, darmowe i bezpłatne dostawy czy 15 dni na ewentualny bezpłatny zwrot zakupionego towaru.
realme GT 7 Pro znów dostępne w Polsce
Nowa generacja niedrogich smartfonów Motorola
Motorola moto e15. Pojemna bateria i niezawodność za jedyne 399 złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.