Aplikacja Greenweb ułatwia wysyłkę tradycyjnych listów
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl
Choć w dzisiejszych czasach korespondencja elektroniczna jest czymś zupełnie powszechnym i naturalnym, wiele firm oraz instytucji nadal komunikuje się z odbiorcami za pośrednictwem tradycyjnej poczty. Banki, urzędy, firmy windykacyjne, a nawet operatorzy telekomunikacyjni często są wręcz zobowiązani do tego, by ich korespondencja miała formę drukowaną. Wysyłane przez nie listy z fakturami, umowami czy ponagleniami liczone są w dziesiątkach, a nawet setkach tysięcy rocznie. W zarządzaniu tak dużym wolumenem pomaga technologia. Przykładem jest aplikacja Greenweb służąca do obsługi korespondencji biurowej.
Greenweb to stale rozwijana platforma stworzona przez prywatnego operatora pocztowego Speedmail. Aplikacja umożliwia kompleksowe zarządzanie korespondencją biurową, ułatwiając pracę nadawcom, którzy regularnie wysyłają większą liczbę listów. Do jej głównych funkcjonalności należą: prowadzenie osobistej książki adresowej nadawców i odbiorców, generowanie książek nadawczych, tworzenie wydruków ZPO (przesyłki za potwierdzeniem odbioru), nadruków na koperty, a także etykiet na druki samoprzylepne. Aplikacja nie wymaga instalowania, użytkownicy mogą z niej korzystać z poziomu przeglądarki internetowej.
– Niewątpliwą zaletą Greenweb jest to, że aplikacja umożliwia pełne zarządzanie nadaniami i została zintegrowana z systemem track and trace, co sprawia, że jest to narzędzie uniwersalne. Dzięki systemowi track and trace możliwe jest szybkie wyszukanie dowolnej przesyłki i sprawdzenie na jakim etapie doręczenia się ona znajduje. Użytkownik aplikacji cały czas ma dostęp do systemu raportowania z rozbudowanymi zestawieniami, które zawierają końcowe zdarzenia zarejestrowane dla poszczególnych przesyłek – mówi Janusz Konopka, prezes zarządu Speedmail.
Standardowo proces nadawczy obejmuje takie elementy jak: przygotowanie dokumentu, kopertowanie, adresowanie oraz wypełnienie książek nadawczych. Łącznie oznacza to szereg powtarzalnych czynności, które przy wysokich wolumenach przesyłek wymagają poświęcenia znacznej ilości czasu. Sprawę ułatwia aplikacja pocztowa, która upraszcza obsługę korespondencji. Umożliwia np. automatyczne generowanie danych do wydruków, na podstawie wcześniej przygotowanych przesyłek czy elektroniczne przygotowanie i drukowanie książek nadawczych w podziale na operatora i datę nadania.
– Z aplikacji Greenweb korzystają przede wszystkim nadawcy komercyjni, ale widzimy, że coraz częściej są to również przedstawiciele jednostek samorządowych. Po przełamaniu pierwszej bariery technologicznej wielu z nich staje się wręcz wiernymi zwolennikami tego narzędzia. Stale pracujemy nad tym, by nasze rozwiązania cyfrowe były nie tylko coraz bardziej intuicyjne w obsłudze, ale też dostępne dla szerokiej grupy odbiorców – tłumaczy Janusz Konopka.
Speedmail to największy w Polsce niezależny operator pocztowy. Firma doręcza przesyłki listowe i marketingowe poprzez sieć ponad 100 placówek zlokalizowanych w większości dużych i średnich miast kraju. Oferta Speedmail adresowana jest do firm takich jak: banki, operatorzy telekomunikacyjni, telewizje kablowe, firmy ubezpieczeniowe, ale też do agencji marketingowych, fundacji, samorządów oraz spółek miejskich. Jej konkurencyjną przewagę stanowią zarówno elastyczność cenowa, jak i najnowsze rozwiązania IT: śledzenie wszystkich przesyłek, monitoring listonoszy on-line czy aplikacja do zarządzania korespondencją. Dzięki zintegrowaniu z największymi drukarniami korespondencji i firmami konfekcyjnymi, Speedmail zapewnia pełną automatyzację wysyłek masowych. Działalność firmy wyróżnia zastosowanie sprawdzonych rozwiązań logistycznych, ale także dbałość o bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Marka Speedmail budowana jest w oparciu o najlepsze praktyki i doświadczenia rynków europejskich.
Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność
Win-win-win. Innowacyjny model współpracy oświaty i biznesu
Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie
Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.
Ochrona środowiska
Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe
Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.