Amazon Prime Day 2023 – oto co przygotowała Jabra
Już w przyszłym tygodniu startuje Amazon Prime Day 2023, który odbędzie się w dniach 11 i 12 lipca. To prawdziwe święto łowców okazji. Członkowie programu Amazon Prime mają w tym czasie możliwość korzystania z wielu ciekawych ofert, w tym tych niezwykle atrakcyjnych cenowo. Wśród szalonych promocji nie mogło zabraknąć produktów firmy Jabra, duńskiego specjalisty rozwiązań audio i wideo.
Co przygotowała Jabra? Oto przegląd modeli, które będzie można kupić z rabatem w ramach lipcowych promocji Amazon Prime Day 2023:
Jabra Elite 7 Pro
Dzięki skutecznej redukcji hałasu oraz unikalnej technologii Jabra MultiSensor VoiceTM, zestaw słuchawkowy Jabra Elite 7 Pro nie tylko zapewnia doskonałą jakość połączeń, ale oferuje również wszystkim fanom muzyki niezrównane wrażenia dźwiękowe.
Jabra Elite 7 Active
Sportowe słuchawki true wireless zaprojektowano z myślą o osobach prowadzących aktywny tryb życia. Zaawansowana inżyniera dźwięku w połączeniu z innowacyjną powłoką ShakeGripTM gwarantują dużą swobodę podczas treningu dzięki idealnemu dopasowaniu i motywującym dźwiękom ulubionej muzyki.
Jabra Talk 65
Wysokiej klasy zestaw słuchawkowy Bluetooth mono przeznaczony dla osób w ruchu, które chcą pozostać w kontakcie zarówno podczas dojazdów do pracy, jaki i podczas załatwiania spraw służbowych. Cechy charakterystyczne zestawu to 100-metrowy zasięg łączności bezprzewodowej oraz odporność na kurz i wodę ze stopniem ochrony IP54.
Jabra Speak 510
Zestaw głośnomówiący z USB i Bluetooth. To kompaktowe, przenośne urządzenie umożliwiające prowadzenie rozmów konferencyjnych w dowolnym miejscu. Oferuje krystalicznie czysty dźwięk, łatwą konfigurację Plug & Play i kompatybilność ze wszystkimi wiodącymi platformami UC.
Aktualne informacje na temat wszystkich cen i rabatów będą dostępne we wtorek, 11 lipca 2023 roku.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem
Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Przemysł
Robotyzacja i automatyzacja stają się codziennością w produkcji i logistyce. To odpowiedź na wyzwania demograficzne

Stale rosnący w społeczeństwie udział osób w wieku poprodukcyjnym i zmniejszająca się baza osób aktywnych zawodowo sprawiają, że automatyzacja i robotyzacja znacznie przyspieszają. Eksperci uspokajają, że nie oznacza to redukcji zatrudnienia, tylko dostosowywanie działalności, zwłaszcza produkcji, magazynów i centrów logistycznych, do potrzeb zmieniającego się świata i rynku pracy. Dla pracowników może to oznaczać potrzebę wypracowania nowych kompetencji, ale też szansę na rozwój – podkreślają eksperci IKEA.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.