Komunikaty PR

Amazon Prime Day 2023 – oto co przygotowała Jabra

2023-07-07  |  12:40

Już w przyszłym tygodniu startuje Amazon Prime Day 2023, który odbędzie się w dniach 11 i 12 lipca. To prawdziwe święto łowców okazji. Członkowie programu Amazon Prime mają w tym czasie możliwość korzystania z wielu ciekawych ofert, w tym tych niezwykle atrakcyjnych cenowo. Wśród szalonych promocji nie mogło zabraknąć produktów firmy Jabra, duńskiego specjalisty rozwiązań audio i wideo.

Co przygotowała Jabra? Oto przegląd modeli, które będzie można kupić z rabatem w ramach lipcowych promocji Amazon Prime Day 2023:

Jabra Elite 7 Pro 

Dzięki skutecznej redukcji hałasu oraz unikalnej technologii Jabra MultiSensor VoiceTM, zestaw słuchawkowy Jabra Elite 7 Pro nie tylko zapewnia doskonałą jakość połączeń, ale oferuje również wszystkim fanom muzyki niezrównane wrażenia dźwiękowe.

Jabra Elite 7 Active

Sportowe słuchawki true wireless zaprojektowano z myślą o osobach prowadzących aktywny tryb życia. Zaawansowana inżyniera dźwięku w połączeniu z innowacyjną powłoką ShakeGripTM gwarantują dużą swobodę podczas treningu dzięki idealnemu dopasowaniu i motywującym dźwiękom ulubionej muzyki.   

Jabra Talk 65

Wysokiej klasy zestaw słuchawkowy Bluetooth mono przeznaczony dla osób w ruchu, które chcą pozostać w kontakcie zarówno podczas dojazdów do pracy, jaki i podczas załatwiania spraw służbowych. Cechy charakterystyczne zestawu to 100-metrowy zasięg łączności bezprzewodowej oraz odporność na kurz i wodę ze stopniem ochrony IP54.

Jabra Speak 510

Zestaw głośnomówiący z USB i Bluetooth. To kompaktowe, przenośne urządzenie umożliwiające prowadzenie rozmów konferencyjnych w dowolnym miejscu. Oferuje krystalicznie czysty dźwięk, łatwą konfigurację Plug & Play i kompatybilność ze wszystkimi wiodącymi platformami UC.

Aktualne informacje na temat wszystkich cen i rabatów będą dostępne we wtorek, 11 lipca 2023 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV BRAK ZDJĘCIA
2024-11-26 | 12:00

Polska premiera flagowca wydajności AI – realme GT 7 Pro

Niezrównana wydajność dzięki Snapdragon 8 Elite Procesor Snapdragon 8 Elite pozycjonuje realme GT 7 Pro jako lidera wydajności, osiągając w benchmarku AnTuTu wynik przekraczający 3 miliony - tym samym przewyższając iPhone'a
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.