Amazon Prime Day 2023 – oto co przygotowała Jabra
Już w przyszłym tygodniu startuje Amazon Prime Day 2023, który odbędzie się w dniach 11 i 12 lipca. To prawdziwe święto łowców okazji. Członkowie programu Amazon Prime mają w tym czasie możliwość korzystania z wielu ciekawych ofert, w tym tych niezwykle atrakcyjnych cenowo. Wśród szalonych promocji nie mogło zabraknąć produktów firmy Jabra, duńskiego specjalisty rozwiązań audio i wideo.
Co przygotowała Jabra? Oto przegląd modeli, które będzie można kupić z rabatem w ramach lipcowych promocji Amazon Prime Day 2023:
Jabra Elite 7 Pro
Dzięki skutecznej redukcji hałasu oraz unikalnej technologii Jabra MultiSensor VoiceTM, zestaw słuchawkowy Jabra Elite 7 Pro nie tylko zapewnia doskonałą jakość połączeń, ale oferuje również wszystkim fanom muzyki niezrównane wrażenia dźwiękowe.
Jabra Elite 7 Active
Sportowe słuchawki true wireless zaprojektowano z myślą o osobach prowadzących aktywny tryb życia. Zaawansowana inżyniera dźwięku w połączeniu z innowacyjną powłoką ShakeGripTM gwarantują dużą swobodę podczas treningu dzięki idealnemu dopasowaniu i motywującym dźwiękom ulubionej muzyki.
Jabra Talk 65
Wysokiej klasy zestaw słuchawkowy Bluetooth mono przeznaczony dla osób w ruchu, które chcą pozostać w kontakcie zarówno podczas dojazdów do pracy, jaki i podczas załatwiania spraw służbowych. Cechy charakterystyczne zestawu to 100-metrowy zasięg łączności bezprzewodowej oraz odporność na kurz i wodę ze stopniem ochrony IP54.
Jabra Speak 510
Zestaw głośnomówiący z USB i Bluetooth. To kompaktowe, przenośne urządzenie umożliwiające prowadzenie rozmów konferencyjnych w dowolnym miejscu. Oferuje krystalicznie czysty dźwięk, łatwą konfigurację Plug & Play i kompatybilność ze wszystkimi wiodącymi platformami UC.
Aktualne informacje na temat wszystkich cen i rabatów będą dostępne we wtorek, 11 lipca 2023 roku.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.