Komunikaty PR

Aluminiowy stojak na tablet od marki Hama zadba o komfort pracy i zabawy

2022-11-09  |  14:27

Dzięki temu praktycznemu uchwytowi łatwo możemy obsłużyć tablet zarówno w pracy jak i w domu. Umożliwia on odchylenie urządzenia lub ustawienie go pionowo lub poziomo, w zależności od potrzeb. Przed ruszaniem się na blacie stojak zabezpieczają antypoślizgowe nóżki.

Tablety, jako wydajne urządzenia wygodniejsze od smartfonów, ale nadal bardziej mobilne niż laptopy, cieszą się niezmienną popularnością. Nie zawsze jednak mamy możliwość komfortowego korzystania z nich w każdych warunkach. W sukurs przychodzi w tej sytuacji niemiecki producent Hama, który właśnie wprowadził do swojego portfolio uchwyt na tablet. Przyda się on zarówno do pracy w biurze, w domowej kuchni (sprawdzanie przepisów albo poradników w Internecie) lub przy relaksie w salonie.

Stojak został wykonany z aluminium i utrzymany w stonowanej srebrno-czarnej kolorystyce, pasującej designersko do często spotykanego biurowego otoczenia. Ma wymiary 17,5 x 17,5 x 20 cm, waży 680 g, a wytrzyma maksymalne obciążenie o wartości 900 g. Samo ramię na tablet umieszczono na okrągłej podstawce.

Obsługa stojaka należy do najprostszych z możliwych, gdyż wystarczy jedynie umieścić tablet w uchwycie niczym książkę. Najważniejszą funkcjonalnością jest możliwość dowolnej regulacji kąta na dwóch przegubach ramienia. W ten prosty sposób można indywidualnie dostosowywać kąt widzenia, np. płasko do przeglądania sieci i pisania oraz pod kątem do oglądania zdjęć, filmów, a także innych treści multimedialnych. Tablet da się też ustawić w orientacji pionowej lub poziomej, zależnie od własnych preferencji.

Warto podkreślić, że antypoślizgowa guma chroni urządzenie przed zarysowaniami. Stabilność stojaka zwiększają też antypoślizgowe nóżki podstawki.

W całym zestawie znajdziemy klucz imbusowy do śrub, aby trwale zabezpieczyć kąt przegubów w preferowanym położeniu uchwytu. Klucz chowa się w specjalnym wyżłobieniu pod podstawką, nie trzeba więc martwić się o jego zgubienie.   

Aluminiowy stojak na tablet z logo Hama wyceniono na około 169 zł.

Więcej informacji znajduje się na oficjalnej stronie marki https://hamamobile.pl.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii Biuro prasowe
2024-04-18 | 17:45

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł  Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc.
AGD i RTV EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
2024-04-09 | 12:00

EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza

EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie
AGD i RTV Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
2024-04-05 | 01:00

Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży

Marka Roborock, globalny lider w produkcji inteligentnych robotów sprzątających, już dziś wypuszcza na polski rynek swój najnowszy flagowy produkt - Roborock S8 MaxV Ultra. Ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.