Alu-frost podąża za rynkiem samochodowym
Od początku roku alu-frost, firma z Sowlan, produkująca akcesoria samochodowe, wprowadziła do oferty ponad 20 nowych nakładek progowych i na zderzak, w tym do premierowych modeli. Pokazuje to, że właściciele aut nastawiają się na ich długie użytkowanie i chcą zachować je w dobrej kondycji do momentu ponownej sprzedaży.
Stalowe nakładki są elementem tuningu optycznego, ale także chronią newralgiczne elementy samochodu, szczególnie narażone na zniszczenie, takie jak np. szybko ulegające zarysowaniom i wgnieceniom progi czy zderzak. Do tego typu akcesoriów zalicza się także podstopnice, służące oparciu stopy, po jej zdjęciu ze sprzęgła lub - w przypadku automatu - hamulca.
- Zauważalne jest, że ostatnio z większym szacunkiem podchodzimy do wysłużonych aut. Przyczyna jest banalna, o nowy samochód jest trudno, a ceny pojazdów bardzo podskoczyły, także na rynku wtórnym – mówi Piotr Świrko, prezes alu-frost.
Poszukiwane są akcesoria samochodowe do sprawdzonych marek. W tym roku najwięcej nakładek progowych alu-frost sprzedało do takich aut jak: Nissan Qashqai, Toyota Yaris oraz Suzuki Vitary. Jeśli chodzi o zderzak to największym zainteresowaniem klientów cieszyły się nakładki do Mercedesa Klasy V, Peugeota Experta III oraz VW T5. Od początku roku firma rozprowadziła ponad 2000 nakładek do tych właśnie modeli, najwięcej za granicę: do Niemiec, Holandii, Rumunii i Słowacji, ale także polski rynek jest coraz bardziej chłonny.
- Koszt kompletu nakładek wynosi ok. 300 zł. Jednak progi czy zderzak bez skazy, jak fabryczne, zazwyczaj robią dobre wrażenie na kupujących. Dlatego jest to wydatek, który się opłaca. Coraz więcej kierowców to rozumie i decyduje się na taką inwestycję – dodaje prezes alu-frost.
Firma z podbiałostockich Sowlan śledzi rynek motoryzacyjny i na bieżąco wprowadza do oferty akcesoria do premierowych modeli. W tym roku w polskich salonach samochodowych Toyoty pojawił się nowy model – Aygo X, zaś w Volkswagenie Taigo i elektryk ID.5. Alu-frost rozpoczęło produkcję akcesoriów tych nowości i można je już znaleźć w firmowym sklepie internetowym.
Optymalizacja procesów w produkcji okien dzięki listwom CRP od MAAG Polska
Pokolenie Z chce pracować dla inspirujących liderów – ci oczekują partnerstwa
Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.