Komunikaty PR

Alu-frost podąża za rynkiem samochodowym

2022-11-30  |  01:00
Biuro prasowe


Od początku roku alu-frost, firma z Sowlan, produkująca akcesoria samochodowe, wprowadziła do oferty ponad 20 nowych nakładek progowych i na zderzak, w tym do premierowych modeli. Pokazuje to, że właściciele aut nastawiają się na ich długie użytkowanie i chcą zachować je w dobrej kondycji do momentu ponownej sprzedaży.


Stalowe nakładki są elementem tuningu optycznego, ale także chronią newralgiczne elementy samochodu, szczególnie narażone na zniszczenie, takie jak np.  szybko ulegające zarysowaniom i wgnieceniom progi czy zderzak. Do tego typu akcesoriów zalicza się także podstopnice, służące oparciu stopy, po jej zdjęciu ze sprzęgła lub - w przypadku automatu - hamulca.


- Zauważalne jest, że ostatnio z większym szacunkiem podchodzimy do wysłużonych aut. Przyczyna jest banalna, o nowy samochód jest trudno, a ceny pojazdów bardzo podskoczyły, także na rynku wtórnym – mówi Piotr Świrko, prezes alu-frost.


Poszukiwane są akcesoria samochodowe do sprawdzonych marek. W tym roku najwięcej nakładek progowych alu-frost sprzedało do takich aut jak: Nissan Qashqai, Toyota Yaris oraz Suzuki Vitary. Jeśli chodzi o zderzak to największym zainteresowaniem klientów cieszyły się nakładki do Mercedesa Klasy V, Peugeota Experta III oraz VW T5.  Od początku roku firma rozprowadziła ponad 2000 nakładek do tych właśnie modeli, najwięcej za granicę: do Niemiec, Holandii, Rumunii i Słowacji, ale także polski rynek jest coraz bardziej chłonny.


- Koszt kompletu nakładek wynosi ok. 300 zł. Jednak progi czy zderzak bez skazy, jak fabryczne, zazwyczaj robią dobre wrażenie na kupujących. Dlatego jest to wydatek, który się opłaca.  Coraz więcej kierowców to rozumie i decyduje się na taką inwestycję – dodaje prezes alu-frost.


Firma z podbiałostockich Sowlan śledzi rynek motoryzacyjny i na bieżąco wprowadza do oferty akcesoria do premierowych modeli. W tym roku w polskich salonach samochodowych Toyoty pojawił się nowy model – Aygo X, zaś w Volkswagenie Taigo i elektryk ID.5. Alu-frost rozpoczęło produkcję akcesoriów tych nowości i można je już znaleźć w firmowym sklepie internetowym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Pierwsze kroki w finansowaniu nowych technologii. Od czego zacząć? Biuro prasowe
2023-01-24 | 01:00

Pierwsze kroki w finansowaniu nowych technologii. Od czego zacząć?

Środki wydawane w Polsce na innowacje sukcesywnie rosną. Najwięcej przeznaczają na ten cel przedsiębiorcy. Chcąc wprowadzić na rynek nowe rozwiązania, mają oni do dyspozycji kilka
Firma Polskie produkty i usługi ośrodka badawczego CBRTP mogą zrewolucjonizować rynek
2023-01-23 | 01:00

Polskie produkty i usługi ośrodka badawczego CBRTP mogą zrewolucjonizować rynek

Nakłady na innowacje oraz ich znaczenie w Polsce stale rosną. To one są siłą napędową rozwoju wielu małych i dużych firm oraz zwiększania konkurencyjności na rynku. Jednym z
Firma CZY MOŻNA USTRZEC SIĘ PRZED PUSTYMI FAKTURAMI?
2023-01-19 | 09:03

CZY MOŻNA USTRZEC SIĘ PRZED PUSTYMI FAKTURAMI?

Proceder wystawiania i wprowadzania do obrotu gospodarczego tzw. pustych faktur jest dość częstym zjawiskiem, dotyczy to również branży budowlanej. Stosowanie fikcyjnego fakturowania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Handel

Proekologiczne oczekiwania konsumentów zmieniają politykę firm. Widać to zwłaszcza w internetowym handlu

Co piąty Polak dba o środowisko i myśli o ekologii – wynika z badania Open Research, które pokazuje też, że społeczna świadomość związana z ekologią rośnie. Także podczas zakupów – według danych podawanych przez DS Smith, ponad 46 proc. Polaków zastanawia się, co zrobi z opakowaniem po zakupionym produkcie, a 50 proc. z nich wybiera wyłącznie opakowania, które można później poddać recyklingowi. Eksperci wskazują, że tzw. zielony e-commerce to w tej chwili jeden z najważniejszych trendów w internetowym handlu, ale z biegiem czasu ekologia będzie mieć rosnący wpływ na politykę firm niemal z każdej branży. Wymuszą to właśnie stale rosnące oczekiwania konsumentów w zakresie  ochrony środowiska i klimatu. 

Partner serwisu

Venture Cafe Warsaw

IT i technologie

Centra krwiodawstwa i krwiolecznictwa coraz chętniej inwestują w sztuczną inteligencję. Algorytmy wspierają gospodarowanie zapasami krwi

Średnie dzienne zapotrzebowanie na krew w Polsce to około 4 tys. jednostek, rocznie dokonuje się około 1,3 mln pobrań od dawców. Dużym problemem w optymalizowaniu gospodarki banków krwi jest dostosowanie zapasów do przewidywanego popytu. Polacy opracowali platformę wykorzystującą algorytmy, które wyręczają ludzi w tych obliczeniach. Zdaniem ekspertów możliwości sztucznej inteligencji można wykorzystać również w innych procesach związanych z prowadzeniem zbiórek krwi. Modele językowe mogłyby umawiać krwiodawców na wizyty.

Bankowość

ESG stymuluje rozwój zielonej transformacji. PGE planuje wielomiliardowe inwestycje w OZE i dystrybucję

W ramach transformacji energetycznej PGE zrealizuje w najbliższych latach potężne, wielomiliardowe inwestycje w OZE i dystrybucję, ale  aby ułatwić pozyskiwanie finansowania na te inwestycje  musi w większym stopniu odpowiedzieć na oczekiwania instytucji, które będą je współfinansować. – Musimy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom związanym z realizacją ścieżki dekarbonizacji oraz wplataniem elementów ESG w strategię biznesową – zaznacza Filip Osadczuk, pełnomocnik zarządu ds. ESG oraz dyrektor Departamentu Relacji Inwestorskich i ESG w PGE Polskiej Grupie Energetycznej.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.