Komunikaty PR

Alu-frost podąża za rynkiem samochodowym

2022-11-30  |  01:00
Biuro prasowe


Od początku roku alu-frost, firma z Sowlan, produkująca akcesoria samochodowe, wprowadziła do oferty ponad 20 nowych nakładek progowych i na zderzak, w tym do premierowych modeli. Pokazuje to, że właściciele aut nastawiają się na ich długie użytkowanie i chcą zachować je w dobrej kondycji do momentu ponownej sprzedaży.


Stalowe nakładki są elementem tuningu optycznego, ale także chronią newralgiczne elementy samochodu, szczególnie narażone na zniszczenie, takie jak np.  szybko ulegające zarysowaniom i wgnieceniom progi czy zderzak. Do tego typu akcesoriów zalicza się także podstopnice, służące oparciu stopy, po jej zdjęciu ze sprzęgła lub - w przypadku automatu - hamulca.


- Zauważalne jest, że ostatnio z większym szacunkiem podchodzimy do wysłużonych aut. Przyczyna jest banalna, o nowy samochód jest trudno, a ceny pojazdów bardzo podskoczyły, także na rynku wtórnym – mówi Piotr Świrko, prezes alu-frost.


Poszukiwane są akcesoria samochodowe do sprawdzonych marek. W tym roku najwięcej nakładek progowych alu-frost sprzedało do takich aut jak: Nissan Qashqai, Toyota Yaris oraz Suzuki Vitary. Jeśli chodzi o zderzak to największym zainteresowaniem klientów cieszyły się nakładki do Mercedesa Klasy V, Peugeota Experta III oraz VW T5.  Od początku roku firma rozprowadziła ponad 2000 nakładek do tych właśnie modeli, najwięcej za granicę: do Niemiec, Holandii, Rumunii i Słowacji, ale także polski rynek jest coraz bardziej chłonny.


- Koszt kompletu nakładek wynosi ok. 300 zł. Jednak progi czy zderzak bez skazy, jak fabryczne, zazwyczaj robią dobre wrażenie na kupujących. Dlatego jest to wydatek, który się opłaca.  Coraz więcej kierowców to rozumie i decyduje się na taką inwestycję – dodaje prezes alu-frost.


Firma z podbiałostockich Sowlan śledzi rynek motoryzacyjny i na bieżąco wprowadza do oferty akcesoria do premierowych modeli. W tym roku w polskich salonach samochodowych Toyoty pojawił się nowy model – Aygo X, zaś w Volkswagenie Taigo i elektryk ID.5. Alu-frost rozpoczęło produkcję akcesoriów tych nowości i można je już znaleźć w firmowym sklepie internetowym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.