Aktywna wiosna ze słuchawkami True Wirless Jabra Elite
Po chłodnych i ponurych miesiącach nareszcie nadchodzi wiosna. Najlepszym sposobem na wykorzystanie cieplejszych i dłuższych dni jest zużycie nagromadzonych zapasów energii podczas treningu. Niezależnie od tego, czy preferujesz spacery, czy długie bieganie, motywacji doda Ci muzyka. Na szczęście Jabra ma idealne produkty, które będą doskonałym towarzyszem wiosennej aktywności — mają one także modne, wiosenne kolory.
Dla tych, którzy lubią intensywne treningi: Jabra Elite 7 Active — cena od 699 zł
Model Elite 7 Active z technologią ShakeGrip™ zaprojektowano tak, aby zapewnić Ci pełne bezpieczeństwo, bez obawy, że słuchawki wypadną z uszu w trakcie treningu. Niezależnie od tego jak intensywnie ćwiczysz, one pozostaną na swoim miejscu. Przygotowujesz się do maratonu? Słuchawki Elite 7 Active będą Cię wspierać!
Te słuchawki douszne są niewiarygodnie kompaktowe i lekkie — po włożeniu prawie się ich nie czuje! Ich konstrukcja powoduje, że niezwykle dobrze pasują do ucha, wypełniając je szczelnie, ale komfortowo i zapewniając wygodę użytkowania i jeszcze lepszą izolację dźwiękową. Elite 7 Active mają stopień ochrony IP57, dlatego nic nie szkodzi jeśli się spocisz podczas ćwiczeń.
Z myślą o treningu na świeżym powietrzu słuchawki Elite 7 Active zostały wyposażone w regulowaną aktywnej redukcję szumów (ANC). Pozwala ona na dostosowanie poziomu redukcji hałasu do własnych preferencji za pomocą aplikacji Jabra Sound+*, aby blokować dźwięki z zewnątrz i koncentrować się na treningu w takt ulubionej muzyki.
Regulowana funkcja ANC nie jest jedynym narzędziem do personalizacji słuchawek Elite 7 Active — aplikacja Jabra Sound+* ma też dwie inne ciekawe funkcje: MyFit i MyControls. MyFit sprawdza dopasowanie każdej słuchawki dousznej, aby ustalić jej najlepsze położenie w uchu. MyControls umożliwia zmianę konfiguracji standardowych funkcji przypisanych do poszczególnych przycisków słuchawek dousznych. Dzięki temu przyciski mogą służyć do wykonywania innych zadań.
Elite 7 Active dostępne są w trzech modnych kolorach: efektownym miętowym (Mint) oraz w dwóch bardziej klasycznych wersjach - czarnej (Black) oraz ciemnoniebieskiej (Navy).
Dla tych, którzy wolą spokojniejsze podejście do treningu: Jabra Elite 4 Active — cena od 499 zł
Słuchawki Elite 4 Active nadają się doskonale do mniej intensywnych ćwiczeń, takich jak joga czy lekki jogging. Aktywna redukcja szumów (ANC) umożliwia blokowanie rozpraszających uwagę dźwięków otoczenia za pomocą jednego dotknięcia przycisku. Dzięki temu możesz się w pełni skupić na treningu zarówno na ulicy, jak i w klubie fitness.
Elite 4 Active umożliwiają dostosowanie dźwięku podkładu muzycznego do ćwiczeń. W aplikacji Jabra Sound+* za pomocą korektora dźwięku ustawisz go zgodnie z własnymi preferencjami, a dzięki funkcji Spotify Tap* możesz słuchać ulubionej muzyki bez potrzeby sterowania nią z telefonu!
Te słuchawki douszne zadziwiają też wytrzymałością. Oferują bezpiecznie dopasowanie i stopień ochrony przed działaniem wody i potu IP57. Dlatego nawet gdy się spocisz lub złapie Cię deszcz podczas biegu, wilgoć nie zaszkodzi Twoim słuchawkom Elite 4 Active.
Podczas treningu dobrze jest mieć świadomość zbliżających się pojazdów i rowerów, dlatego Elite 4 wyposażone są w technologię HearThrough (podsłuchiwania). Aby umożliwiać nam bezpieczeństwo w trakcie słuchania muzyki, funkcja podsłuchiwania wykorzystuje wbudowane mikrofony do wychwytywania dźwięków otoczenia i odtwarzania ich w słuchawkach.
Elite 4 Active dostępne są w trzech eleganckich kolorach: czarnym (Black), miętowym (Mint) i ciemnoniebieskim (Navy).
* Aplikacja Sound+ jest dostępna na urządzenia z systemami iOS oraz Android.
** Funkcja Spotify Tap jest kompatybilna z systemem Android 6.0 lub nowszym
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.