Ailleron Innovation Forum 2024, czyli inspirująca synergia człowieka i AI
Ailleron
Aleja Jana Pawła II 43b
31-864 Kraków
justyna.drogowska|ailleron.com| |justyna.drogowska|ailleron.com
511978931
ailleron.com
Podczas drugij edycji Ailleron Innovation Forum (#AIF24), która odbędzie się w dniach 11-12/09/2024 w Krakowie, liderzy branży finansowej (bankowość, leasing, ubezpieczenia), kadra zarządzająca i doświadczeni eksperci będą dyskutować o usługach i rozwiązaniach technologicznych oraz wyzwaniach cyfrowej transformacji.
W agendzie #AIF24 znajdziemy tematy związane z bankowością AI oraz generatywnymi usługami AI, oprogramowaniem open-source i no-code, analityką danych, automatyzacją procesów i poprawieniem doświadczeń klientów w branżach B2B. Ta 2-dniowa konferencja technologiczna, jest dostosowana do najbardziej palących tematów i kwestii w branży FinTech, zebranych na spotkaniach z klientami Ailleron. Prezentowane będą również praktyczne wdrożenia innowacyjnych rozwiązań tak rozpoznawalnych marek jak ING, BNP Paribas czy Europejski Fundusz Leasingowy.
Pierwsze Ailleron Innovation Forum, krakowska spółka giełdowa Ailleron zorganizowała w Muzeum Sztuki i Technologii Japońskiej Manggha w zeszłym roku. Ówczesne prezentacje i dyskusje panelowe skupiały się na trendach w bankowości cyfrowej i najważniejszych technologiach kształtujących świat finansów. Forum Innowacji Ailleron 2023 zgromadziło blisko 100 ekspertów z branży finansowej z różnych krajów. Dzięki zaangażowaniu partnerów biznesowych uczestnicy mogli skorzystać z wiedzy i doświadczenia nie tylko #AilleronExperts, ale także zewnętrznych specjalistów, partnerów technologicznych - MongoDB, Google Cloud Polska, OChK - a także zainspirować się merytorycznymi prezentacjami i warsztatem UX.
W tym roku organizator skorzystał z tej samej sprawdzonej przestrzeni konferencyjnej i networkingowej – Manggha - i kolejny raz zaproponował agendę odpowiadającą na globalne wyzwania technologiczne. Tegoroczna edycja, na specjalne życzenie Klientów i Partnerów Ailleron, poszerzyła się również o pierwszy Dzień Warsztatowy (11.09). Bedą to warsztaty związane z tematyką generatywnych usług AI, oprogramowania no code, cyfryzacji procesów sprzedażowych w leasingu i zarządzaniem danymi w organizacjach.
Dzień Konferencyjny (12.09) będzie z kolei obejmował panele i prezentacje skupiające się na najnowszych trendach w usługach AI, oprogramowaniu no-code, dostępności cyfrowych rozwiązań dla użytkowników oraz ich zaangażowaniu. Na scenie nie zabraknie także analiz rynkowych przygotowanych przez międzynarodowy ośrodek badawczy Forrester czy praktycznych case study i doświadczeń wiodących banków (ING, BNP Paribas) oraz instytucji finansowych i leasingowych, np. EFL. #AIF24 to również międzynarodowe grono prelegentów, które z pewnością przyciągnie ekspertów i pasjonatów sztucznej inteligencji z różnych krajów Europy.
– Aktualnie #AIF24 poświęcamy sporo uwagi. Chcemy, żeby przebiło oczekiwania naszych klientów, partnerów biznesowych i technologicznych. Podobnie jak w zeszłym roku, zadbaliśmy o bardzo gorące tematy w naszej branży i topowych speakerów. Doświadczenia zeszłego roku gwarantują też bardzo skuteczny i udany networking, w komfortowej przestrzeni Manggha i podczas towarzyszących atrakcji czy wieczornej imprezy. Zapraszamy serdecznie wszystkich, którzy chcą się skupić na kształtowaniu strategicznego kierunku swojej organizacji w dobie rewolucji AI. - Wiceprezes Zarządu, COO Ailleron Piotr Piątosa.
Wrześniowa konferencja technologiczna w Krakowie zapowiada się wyjątkowo i jak przeczytamy na stronie #AIF24 “to przestrzeń, gdzie nowe usługi technologiczne spotkają się z wizjonerską transformacją cyfrową i prawdziwie ludzkim podejściem”. Wydarzenie jest bezpłatne, a rejestracja na stronie wydarzenia jest obowiązkowa, ze względu na limit miejsc.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie #AIF24.
Dialog i Technologia: przyszłość muzeów
Rewolucja AI na trawniku. Innowacyjna platforma i nowe roboty koszące od Husqvarna
Wyjątkowa szansa dla startupów z branży budowlanej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.