Agencja GetHero z Wrocławia podsumowuje działania dla branży beauty i fashion
Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska, Zofia Kulewicz, Sitr0x, Agnieszka Grzelak i Qczaj - to tylko część twórców internetowych, którzy wzięli udział w kampaniach zrealizowanych przez agencję GetHero. Czas na podsumowanie akcji promocyjnych z udziałem znanych influencerów.
Influencer to z definicji osoba, która wywiera wpływ na decyzję ludzi, z którymi nawiązała trwałe relacje. Twórcy internetowi dzięki mediom społecznościowym docierają do szerokiego grona odbiorców, a ich wiarygodność i zaufanie, które zbudowali wśród swoich fanów, wykorzystywane jest przez różne brandy, aby podnosić efekty sprzedażowe. W ubiegłym roku nasz dział odpowiedzialny za obsługę klientów z branży lifestyle zrealizował kilka kampanii dla marek specjalizujących się w tym obszarze. Cieszymy się, że kolejne brandy doceniły siłę influencer marketingui że to właśnie nasza agencja realizowała akcje promocyjne dla znanych marek związanych z branżą beauty, fashion oraz lifestyle - mówi Paweł Kowalczyk, wiceprezes agencji influencer marketingu GetHero.
Skuteczność kampanii promocyjnej z udziałem twórców internetowych zależy przede wszystkim od przemyślanej strategii, która uwzględnia m.in. cele kampanii oraz sposób i czas promowania produktów oferowanych przez daną markę. Brandy decydujące się na działania w ramach influencer marketingu muszą również pamiętać o wyborze odpowiednich twórców związanych z ich branżą. Przy realizacji akcji promocyjnych dla takich marek jak: More'moi, YES, Rossmann czy Oral-B (kampania współorganizowana z agencją Abstra), aby dotrzeć do atrakcyjnych grup docelowych, nawiązaliśmy współpracę ze znanymi twórcami, którzy nam to ułatwili. Wśród nich znaleźli się m.in. Agnieszka Grzelak, Sitr0x, Qczaj, Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska oraz Zofia Kulewicz - mówi Martyna Groll, lider zespołu Beauty/fashion w agencji influencer marketingu GetHero.
Kampania marki YES
Przed świętami marka YES rozpoczęła kampanię reklamową, która miała na celu podniesienie świadomości o kolekcjach popularnej sieci jubilerskiej oraz zwrócenie uwagi na aktualne promocje w sklepach internetowych i stacjonarnych. Do udziałuw promocji zostały zaproszone znane influencerki związane z branżą beauty i fashion. Wśród nich: Paula Jagodzińska (311 tys. obserwujących), Weronika Zalazinska (240 tys. obserwujących), Zofia Kulewicz (128 tys. subskrybcji), CheersMyHeels (65 tys. obserwujących), Paulina Będźmirowska (60 tys. obserwujących), Martyna Armanowska oraz Karolina Nogal-Łuczyńska znane jako MarKa (61,1 tys. subskrybcji). W ramach kampanii influencerki na swoich kanałach komunikacyjnychw świątecznych i sylwestrowych kreacjach w subtelny sposób prezentowały kolekcję znanej marki jubilerskiej.
W trakcie trwania akcji promocyjnej powstały 4 filmy na YouTube, 6 wpisów na Instagramie oraz 7 relacji na Insta Stories. Pozwoliło to na wygenerowanie łącznie blisko 460 tys. odsłon oraz ponad 25 tys. polubień. Największą popularnościąw trakcie kampanii cieszył się materiał wideo Oliwii Bugały prowadzącej kanał CheersMyHeels, który został wyświetlony ponad 35 tys. razy i otrzymał 950 polubień.
Natomiast na Instagramie największą popularnością cieszył się wpis Pauli Jagodzińskiej, który został wyświetlony ponad 100 tys. razy i uzyskał 8310 polubień.
Kampania dla marki More'moi
Do kampanii dla More'moi zostały zaangażowane influencerki, które za pomocą swoich kanałów komunikacyjnych wzmacniały wizerunek marki przy jednoczesnym promowaniu kolekcji jesień-zima 2019. Zaproszone do współpracy influencerki w składzie: Paula Jagodzińska (311 tys. obserwujących), CheersMyHeels (250 tys. subskrybcji), Loveandgreatshoes (156 tys. subskrybcji), Edyta Filipiak (107 obserwujących), Agata Biernat (74,8 tys. obserwujących), Charlize Mystery (66,6 tys. obserwujących), MarKa 60,1 tys. subskrybcji) oraz Paulina Będźmirowska (60 tys. obserwujących) w ramach kampanii opublikowały 3 filmy na YouTube, 4 wpisy na blogu, 6 odcinków showroom, 20 wpisów na Instagramie i 30 relacji na Insta Stories. Wszystkie te działania wygenerowały ponad 1,5 mln wyświetleń. Na popularnym serwisie z filmami najwięcej wyświetleń i polubień uzyskał film na kanale Loveandgreatshoes prowadzonym przez Justynę i Kasię.
Natomiast na Instagramie najwięcej wyświetleń (prawie 210 tys.) i polubień (9200) wygenerował wpis dodany przez Paulę Jagodzińską.
Kampania marki Rossmann
We wrześniu agencja GetHero odpowiadała za realizację kampanii z udziałem twórców internetowych w ramach cyklicznej akcji promocyjnej marki Rossmann. Zaangażowane w akcję influencerki informowały m.in. o nowych zasadach promocji oraz zachęcały do udziału w niej. W przypadku tej kampanii po stronie GetHero było opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz dobór i koordynacja działań w ramach influencer marketingu. Do kampanii zostały zaproszone znane influencerki: True Beauty is Internal (1,05 mln subskrybcji), Planeta Stylu (318 tys. subskrybcji), CheersMyHeels (250 tys. subskrybcji), Agasava (124 tys. subskrybcji) oraz MarKa (60,1 tys. subskrybcji). W ramach działań promocyjnych gwiazdy internetu wzięły udział w challenge’u, który polegał na wykonaniu makijażu kosmetykami dostępnymi w popularnej drogerii. W trakcie kampanii influencerki opublikowały łącznie 5 filmów na YouTube, 5 wpisów na Instagramie oraz 5 relacji na Instagram Stories. Wszystkie te działania pozwoliły wygenerować blisko 1 mln wyświetleń. Na znanym serwisie z filmami największą popularnością cieszył się materiał opublikowany na kanale Adrianny Kępki (True Beauty is Internal) - film został wyświetlony prawie 124 tys. razy i otrzymał ponad 9 tys. polubień.
Jeśli chodzi o wpisy na Instagramie, tu również prym wiodła Adrianna Kępka. Jej wpis został wyświetlony ponad 228 tys. razy i uzyskał blisko 47 tys. polubień.
Kampania marki Oral-B
W okresie przedświątecznym ze swoją akcją promocyjną wystartowała również marka Oral-B. W trakcie kampanii pięciu twórców internetowych: Agnieszka Grzelak (1,42 mln subskrybcji), Sitr0x (1,25 mln subskrybcji), A co my tu mamy? (772 tys. subskrybcji), Qczaj (462 tys. obserwujących), Paula Jagodzińska (311 tys. obserwujących) oraz Adam „KnowsHow” Wiejak (192 tys. obserwujących) prezentowało właściwości szczoteczek sonicznych, które mogły sprawdzić się jako prezent na święta. Dzięki działaniom zaangażowanych do promocji influencerów, kampania w mediach społecznościowych została wyświetlona blisko 3 mln razy. Najwięcej wyświetleń wygenerowały materiały opublikowane przez Agnieszkę Grzelak. Jej film na YouTube został wyświetlony prawie 168 tys. razy i otrzymał 10 tys. polubień.
Wpis Agnieszki na Instagramie wyświetlony został blisko 234 tys. razy, a polubiło go ponad 37 tys. osób.
W ramach kampanii na kanałach twórców powstały dwa wpisy na blogu, trzy filmy na YouTube, pięć wpisów na Instagramie i pięć relacji na Insta Stories.
GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. GetHero może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
UX – zawód przyszłości. Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
ZTE MF986D i ZTE MF17B – szybki Internet LTE na wyciągnięcie ręki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Finanse
Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania
Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.
Infrastruktura
Ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej wchodzi w życie. Najważniejszym zadaniem przygotowanie społeczeństwa na zagrożenia
1 stycznia weszła w życie większość zapisów ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej. MSWiA i MON, autorzy przepisów, podkreślają, że pozwolą one stworzyć nowy system reagowania na różnego typu zagrożenia w czasie pokoju i wojny. Legislacja to jednak pierwszy etap tego procesu, który teraz wymaga wysiłków w praktyce, również w obszarze edukacji społeczeństwa. Kwestie ochrony ludności i obrony cywilnej mają być jednym z priorytetów polskiej prezydencji w UE w obszarze spraw wewnętrznych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.