Zagłosuj w półfinale konkursu Samsung #BespokeDesignedByYou
dfusion
al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
7 lipca br. wystartował globalny konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, którego celem jest wyłonienie autorów najbardziej kreatywnych projektów panelu frontowego lodówki Bespoke. Do półfinału konkursu zakwalifikowało się 50 prac, w tym aż 10 z Polski. O tym, które z nich przejdą do rozgrywki finałowej zadecydują internauci.
Bespoke to nowa linia lodówek Samsung, które wyróżniają się niespotykanymi dotąd możliwościami w zakresie personalizacji. Lodówki wyposażone zostały w wymienne panele zewnętrzne, dostępne w takich opcjach wykończeniowych jak szkło satynowe, czyste szkło lub metal, a także w wielu atrakcyjnych kolorach, m.in. czerń, błękit, lawenda i beż, dzięki czemu gwarantują perfekcyjne dopasowanie do wnętrza w każdym stylu.
Konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou wystartował 7 lipca br. Zadanie dla uczestników polegało na tym, aby wspomniane panele zewnętrzne lodówki Bespoke potraktować jako przestrzeń do wyrażenia własnej twórczości artystycznej. Wyzwanie Samsung podjęło 1768 uczestników, w tym 323 z Polski. Spośród nadesłanych prac jury wybrało 50, które zostały zakwalifikowane do etapu głosowania internautów. Projekty zostaną opublikowane na Instagramie @Samsung_bespoke w piątek 13 sierpnia, a do kolejnej tury przejdzie 15 prac, które do północy 22 sierpnia zdobędzie najwięcej głosów („polubień”). W finale konkursu 3 najbardziej wyjątkowe projekty otrzymają szansę na realizację.
Zwycięzcy konkursu Samsung zostaną wyłonieni podczas obrad jury, a ogłoszenie wyników nastąpi 30 sierpnia na profilu @Samsung_bespoke.
Autorzy najlepszych projektów zostaną uhonorowani wyjątkowymi nagrodami finansowymi oraz rzeczowymi:
1 miejsce – 5000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
- Ekspozycja zwycięskiego projektu w sklepie Samsung King’s Cross w Londynie
- Publikacja w październikowej edycji magazynu Wallpaper (w sprzedaży 9 września 2021)
2 miejsce – 2000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
3 miejsce – 1000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
Dodatkowo
- Autorzy 15 najlepszych projektów zostaną nagrodzeni odkurzaczem Samsung Jet Turbo
- Wszyscy uczestnicy otrzymają roczną cyfrową subskrypcję Wallpaper
Jury konkursu
Prace ocenia jury, któremu przewodzą Kelly Hoppen CBE, wielokrotnie nagradzana brytyjska projektantka wnętrz i elementów wystroju oraz londyński projektant Yinka Ilori. Każdy z projektantów stworzył unikalny projekt panelu lodówki Bespoke, odzwierciedlający ich indywidualny styl, aby zainspirować wszystkich zainteresowanych do działania i podjęcia wyzwania konkursowego.
W składzie jury znaleźli się także: Sarah Douglas - redaktorka naczelna magazynu Wallpaper*, Harry Choi - Senior Vice President Home Appliance w Samsung oraz Felix Heck - Senior Vice President of Design w Samsung UK.
Organizatorem konkursu jest Samsung Electronics Co., Ltd. Więcej informacji o konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou, oraz regulamin konkursu można znaleźć pod linkiem: https://www.samsung.com/pl/campaign/BespokeDesignByYou
* Wallpaper to numer jeden wśród magazynów na świecie poświęconych dziedzinie architektury i wnętrz, a także mody, sztuki i współczesnego stylu życia.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.