Zagłosuj w półfinale konkursu Samsung #BespokeDesignedByYou
dfusion
Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
7 lipca br. wystartował globalny konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, którego celem jest wyłonienie autorów najbardziej kreatywnych projektów panelu frontowego lodówki Bespoke. Do półfinału konkursu zakwalifikowało się 50 prac, w tym aż 10 z Polski. O tym, które z nich przejdą do rozgrywki finałowej zadecydują internauci.
Bespoke to nowa linia lodówek Samsung, które wyróżniają się niespotykanymi dotąd możliwościami w zakresie personalizacji. Lodówki wyposażone zostały w wymienne panele zewnętrzne, dostępne w takich opcjach wykończeniowych jak szkło satynowe, czyste szkło lub metal, a także w wielu atrakcyjnych kolorach, m.in. czerń, błękit, lawenda i beż, dzięki czemu gwarantują perfekcyjne dopasowanie do wnętrza w każdym stylu.
Konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou wystartował 7 lipca br. Zadanie dla uczestników polegało na tym, aby wspomniane panele zewnętrzne lodówki Bespoke potraktować jako przestrzeń do wyrażenia własnej twórczości artystycznej. Wyzwanie Samsung podjęło 1768 uczestników, w tym 323 z Polski. Spośród nadesłanych prac jury wybrało 50, które zostały zakwalifikowane do etapu głosowania internautów. Projekty zostaną opublikowane na Instagramie @Samsung_bespoke w piątek 13 sierpnia, a do kolejnej tury przejdzie 15 prac, które do północy 22 sierpnia zdobędzie najwięcej głosów („polubień”). W finale konkursu 3 najbardziej wyjątkowe projekty otrzymają szansę na realizację.
Zwycięzcy konkursu Samsung zostaną wyłonieni podczas obrad jury, a ogłoszenie wyników nastąpi 30 sierpnia na profilu @Samsung_bespoke.
Autorzy najlepszych projektów zostaną uhonorowani wyjątkowymi nagrodami finansowymi oraz rzeczowymi:
1 miejsce – 5000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
- Ekspozycja zwycięskiego projektu w sklepie Samsung King’s Cross w Londynie
- Publikacja w październikowej edycji magazynu Wallpaper (w sprzedaży 9 września 2021)
2 miejsce – 2000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
3 miejsce – 1000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
Dodatkowo
- Autorzy 15 najlepszych projektów zostaną nagrodzeni odkurzaczem Samsung Jet Turbo
- Wszyscy uczestnicy otrzymają roczną cyfrową subskrypcję Wallpaper
Jury konkursu
Prace ocenia jury, któremu przewodzą Kelly Hoppen CBE, wielokrotnie nagradzana brytyjska projektantka wnętrz i elementów wystroju oraz londyński projektant Yinka Ilori. Każdy z projektantów stworzył unikalny projekt panelu lodówki Bespoke, odzwierciedlający ich indywidualny styl, aby zainspirować wszystkich zainteresowanych do działania i podjęcia wyzwania konkursowego.
W składzie jury znaleźli się także: Sarah Douglas - redaktorka naczelna magazynu Wallpaper*, Harry Choi - Senior Vice President Home Appliance w Samsung oraz Felix Heck - Senior Vice President of Design w Samsung UK.
Organizatorem konkursu jest Samsung Electronics Co., Ltd. Więcej informacji o konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou, oraz regulamin konkursu można znaleźć pod linkiem: https://www.samsung.com/pl/campaign/BespokeDesignByYou
* Wallpaper to numer jeden wśród magazynów na świecie poświęconych dziedzinie architektury i wnętrz, a także mody, sztuki i współczesnego stylu życia.
Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii
EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.