Wiosenne promocje na produkty do ochrony domu od EZVIZ
Wraz z nadchodzącą wiosną EZVIZ, światowy lider w dziedzinie inteligentnych zabezpieczeń do domu, wprowadza atrakcyjną ofertę cenową na urządzenia zwiększające bezpieczeństwo całej rodziny. Od 27 do 29 marca, producent oferuje zniżki aż do 50% na swoje topowe kamery wewnętrzne i zewnętrzne w sklepie Amazon, umożliwiając podstawowe zabezpieczenie mieszkania w przystępnej cenie.
Wraz ze zwiększeniem aktywności na świeżym powietrzu i wznowieniem rodzinnych wycieczek podczas cieplejszej pogody, dla wielu osób pomocne okazuje się posiadanie inteligentnych kamer domowych lub dzwonków do drzwi – do ochrony pustego domu, kontaktu z kurierem czy pozostającymi w domu zwierzętami domowymi i odwiedzającymi je opiekunami. Przecenione produkty od EZVIZ zaspokoją tego typu potrzeby w bardzo przystępnych cenach.
Zabezpieczenie drzwi wejściowych: podczas nieobecności w domu wiele może się wydarzyć przy drzwiach wejściowych. Niezależnie od tego, czy pojawi się potrzeba przekazania listonoszowi, aby zostawił paczkę w bezpiecznym miejscu, poinformowania gościa, aby wpadł później, czy też wyproszenia podejrzanych nieznajomych, wyborami wartymi rozważenia są produkty takie jak:
- EZVIZ DB2 zasilany bateriami dzwonek do drzwi z gongiem
Doceniony nagrodami rynkowymi DB2 jest bardzo prosty w instalacji, bez konieczności wiercenia i podłączania przewodów. Posiada obraz 2K, 176-stopniowe pole widzenia, inteligentne wykrywanie ruchu ludzi oraz pozwalającą na anonimowość funkcję zmiany głosu, dzięki którym użytkownik uzyskuje ulepszony widok, komunikację i zdalne sterowanie.
- EZVIZ BC1C zewnętrzna kamera na baterie z panelem słonecznym
Prosta w obsłudze kamera zewnętrzna, która nie wymaga żadnego okablowania ani abonamentu. Oprócz 210-dniowej żywotności baterii, kamera jest również przyjazna środowisku dzięki możliwości ładowana za pomocą kompatybilnego panelu słonecznego. Jej wyróżnikami są: odporność na warunki atmosferyczne, pozwalająca na instalację kamery w dowolnym miejscu na zewnątrz, a także bezpłatne miejsce do przechowywania 32 GB, pomocne do bezpiecznego przechowywania materiałów wideo.
Poczucie bezpieczeństwa wewnątrz: możliwość komunikowania się w czasie rzeczywistym, świetna jakość wideo oraz audio, kompaktowa konstrukcja i przemyślana ochrona prywatności zachęcają do wyboru produktów EZVIZ zabezpieczających dom od środka:
- EZVIZ Baby Monitor 1 zasilana bateryjnie kamera-niania
Ta bogata w różnorodne funkcje, dostosowana do potrzeb dziecka kamera niewielkich rozmiarów jest inteligentnym, domowym „pomocnikiem”, który ułatwia codzienne zadania rodzicielskie. Wbudowany algorytm wykrywa różne rodzaje aktywności dziecka i obsługuje nagrywanie wideo wyzwalane ruchem, zapewniając bezpieczeństwo pociechy, a także umożliwiając prowadzenie wizualnego dziennika najpiękniejszych momentów dorastania dziecka.
Produkty do ochrony domu na zewnątrz, jak i w jego wnętrzu są dostępne w przystępnej cenie na stronie Amazon w dniach 27-29 marca. Więcej szczegółów można znaleźć TUTAJ.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.