Wiosenne porządki – odśwież swoje ubrania z suszarką Haier
Profesjonalna pielęgnacja ubrań w twoim domu
Wiosna to czas porządków nie tylko w twoim domu, ale również w szafie. Zmiana sezonu wymaga zmiany garderoby i nasze sukienki, marynarki czy spódnice będą zapewne wymagać odświeżenia. Dzięki suszarce do ubrań i-Pro 7 HD90-A2979 marki Haier nie musimy już korzystać z pralni chemicznej. Możemy zrobić to w domu, łatwo i skutecznie. Oczyszczanie i odświeżanie naszych ubrań gwarantuje zastosowana w urządzeniu innowacyjna funkcja i-Refresh. Natomiast technologia mikropary usuwa niechciane zapachy oraz ogranicza ilość zagnieceń. Co ważne, wszystko to bez użycia wody i detergentów.
Suszarka Haier została wyposażona w 14 programów, które w łatwy sposób poradzą sobie z wysuszeniem wszystkich rodzajów tkanin, od grubych syntetyków, pościeli i bawełny, po te najbardziej delikatne, jak wełna czy kaszmir. O bezpieczeństwo naszych tkanin dba bęben suszarki, wyposażony w specjalne wypustki w kształcie „poduszeczek”, które powodują delikatne prześlizgiwanie się tkaniny po powierzchni bębna. Dzięki temu tkanina nigdy się nie zaczepi, co mogłoby doprowadzić do jej uszkodzenia.
Niskie rachunki za prąd z klasą A++
Zastosowana w urządzeniu technologia pompy ciepła zapewnia utrzymanie ciepła wewnątrz bębna suszarki, co gwarantuje wysoką efektywność energetyczną. Rozwiązanie to nie tylko obniża zużycie energii nawet o 50%, ale także zapewnia o wiele lepszą pielęgnację prania w porównaniu ze zwykłą suszarką bębnową. Dodatkowo, klasa energetyczna A++ suszarki gwarantuje niższe rachunki za prąd, dbając jednocześnie o nasze środowisko naturalne.
Niezwykła funkcjonalność oraz wygoda
Suszarka Haier i-Pro 7 HD90-A2979 stanowi doskonałą odpowiedź na potrzeby nawet najbardziej wymagających użytkowników. Jest wyjątkowo pojemna. Może pomieścić do 10 kg wsadu, co pozwala w wygodny i łatwy sposób wysuszyć wszystkie nasze uprane ubrania. Duże drzwi urządzenia ułatwiają załadunek i rozładunek, zapewniając wyższy komfort użytkowania. A dzięki praktycznemu oświetleniu wnętrza bębna możemy już się nie martwić o zagubione skarpetki. Dodatkowo, suszarka wyposażona jest w czytelny i łatwy w obsłudze wyświetlacz. Urządzenie posiada także funkcję opóźnienia startu do 24 godzin oraz funkcję My Time, gdzie czas cyklu suszenia możemy ustawić według naszych potrzeb, z dokładnością do 5 min.
Na uwagę zasługuje także nowy system filtrujący, który zbiera zmechacenia, włókna i sierść w jednym miejscu, co znacznie ułatwia jego czyszczenie. Warto dodać, iż suszarka do ubrań marki Haier jest wyjątkowo cicha – tylko 67 dB i wyróżnia się 15-letnią gwarancją na kompresor.
Dostępność i cena:
Suszarka Haier z serii i-Pro7 HD90-A2979 dostępna jest w sieci sklepów RTV Euro AGD w cenie 3049 zł.
Więcej informacji na temat suszarki Haier znajdziesz na:
https://www.haier-europe.com/pl_PL/web/pl/suszarka-bebnowa/-/catalog/31102149/hd90-a2979-s
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.