Wiosenna aktualizacja inteligentnych kamer EZVIZ C8C: bezpieczny dom na wyciągn
EZVIZ, lider rozwiązań w dziedzinie inteligentnego domu, wprowadza na rynek zaktualizowaną serię kamer zewnętrznych – C8C 2K+ i C8C 3K. Nowe modele zapewniają absolutną łatwość obsługi, doskonałą jakość obrazu oraz inteligentne funkcje ochrony. Dzięki nim użytkownik poczuje się bezpieczniej niż kiedykolwiek wcześniej.
Wraz z pierwszymi promieniami słońca, marka EZVIZ zaplanowała na marzec wyjątkowe oferty. W sklepach internetowych IVEL, Noxel, Eltrox kamery C8C 2K+ i C8C 3K są już dostępne w promocyjnych cenach. Zaktualizowane urządzenia wyróżnia nie tylko znacznie lepsza jakość obrazu, ale i integracja z Asystentem Google oraz Amazon Alexa. Dzięki nim ochrona domu stanie się jeszcze prostsza i skuteczniejsza!
C8C 2K+: Domowe bezpieczeństwo w przystępnej cenie
Zaktualizowana kamera C8C 2K+ dostarcza obraz w jakości 2K+, jednocześnie eliminując wszelkie martwe punkty i zapewniając szerokie pole widzenia. Jej inteligentne algorytmy pozwolają na rozróżnianie ludzi oraz pojazdów od innych obiektów, a funkcja śledzenia z powiększeniem sprawia, że użytkownikowi nie umkną żadne detale. Co więcej, dzięki trwałej konstrukcji zewnętrznej, kamerze nie straszne będą deszczowe dni czy inne wahania pogody.
C8C 3K: Nieodzowne wyposażenie każdego budynku
Kamera C8C 3K idzie o krok dalej, oferując jeszcze wyższą rozdzielczość 3K i rozbudowany zestaw funkcji. Dzięki automatycznemu śledzeniu z powiększeniem oraz algorytmom sztucznej inteligencji, kamera nie tylko rozróżnia ludzi i pojazdy, ale także z precyzją śledzi ich ruch. Ochrona domu staje się jeszcze skuteczniejsza dzięki syrenie alarmowej i oświetleniu stroboskopowemu, które aktywują się po wykryciu intruza. Ponadto, podobnie jak kamera C8C 2K+, C8C 3k wyróżnia się konstrukcją odporną na warunki atmosferyczne – idealnie sprawdzając się w domu mieszkalnym, domku letniskowym czy na działce rekreacyjnej.
Kamery EZVIZ w wiosennej promocji
Inteligentna ochrona powoli staje się standardem nie tylko w nowoczesnych domach, ale i w ogródkach działkowych, które, wraz z pierwszymi dniami wiosny, Polacy zaczną regularnie odwiedzać. Z troską o bezpieczeństwo, marka EZVIZ zachęca do dokładnego odświeżenia swoich posesji, włącznie z zadbaniem o sprawny monitoring.
Zaktualizowane urządzenia C8C 2K+ i C8C 3K zapewnią całodobową ochronę i sprawią, że stanie się ona prostsza niż kiedykolwiek wcześniej. Dodatkowo, kamery zewnętrzne EZVIZ gwarantują dwustronną komunikację, wysoką jakość obrazu, a nawet możliwość wykorzystania środków alarmowych. To jednak nie wszystko i dzięki integracji z asystentami głosowymi, takimi jak Google Assistant i Amazon Alexa, sterowanie kamerą jest jeszcze bardziej intuicyjne.
Od 1 do 31 marca sklepy internetowe IVEL, Noxel, Eltrox oferują kamery w wyjątkowych cenach. Model C8C 2K+ jest dostępny w cenie 199 zł, a C8C 3K można zakupić za jedyne 239 zł. Marka EZVIZ zachęca do skorzystania z odświeżonej, wiosennej oferty i zadbanie o bezpieczeństwo swojego domu.
Urządzenia można znaleźć na poniższej stronie: https://www.page.ezviz.com/poland-march-promotion-2024/
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.