Więcej stylu, więcej technologii
Aranżując swoją przestrzeń wybieramy przedmioty, sprzęty, które będą uławiać nam życie i uczynią nasz dom bardziej „smart”. Współczesna technologia jest coraz bardziej spersonalizowana i musi nie tylko spełniać nasze potrzeby, ale też po prostu nam się podobać. Doszliśmy do momentu, gdy telewizor może zachwycać zarówno swoją funkcjonalnością, jak i designem. Co powiecie na innowacyjny telewizor laserowy Hisense, który będzie pełnił rolę ultranowoczesnego projektora w waszym domu i jednocześnie stanowił element dekoracji, na którym wszyscy zatrzymają wzrok?
Firma Hisense wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i jako pierwsza na świecie zaprojektowała Laser TV, produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu, który jest nowoczesną odsłoną projektora pod każdym względem. Projektanci Hisense zdając sobie sprawę z tego, że design produktów jest dla konsumentów coraz ważniejszy, stworzyli jeden z najbardziej nowoczesnych w swojej kategorii sprzęt, który wizualnie spodoba się nie tylko fanom technologii, ale także miłośnikom oryginalnych wnętrz, zwracających uwagę na każdy szczegół w aranżacji wystroju. Laser TV to urządzenie, które zmienia pomieszczenie w ultranowoczesną przestrzeń, trafiając przy tym w najbardziej wyrafinowane gusta architektów wnętrz – po prostu tworzy efekt „wow”.
Ultrakrótki rzut – ultranowoczesne wnętrze
Instalacja telewizora Laser TV przede wszystkim nie wymaga dużej przestrzeni i specjalnych warunków. Nie potrzebujemy tu, jak w przypadku klasycznego projektora, odpowiednio zaciemnionego miejsca w domu, by wyświetlany obraz był w ogóle widoczny. Zestaw Laser TV od Hisense składa się z niewielkich rozmiarów projektora oraz wysokiej jakości ekranu 4K, który charakteryzuje się łatwym montażem – projektor należy postawić na półce w odległości około 30 cm od ściany, na której powiesiliśmy ekran. Telewizor może stanowić centralny punkt nawet najbardziej oświetlonego salonu – opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło oraz kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy w najwyższej rozdzielczości niezależnie od warunków, bez jakichkolwiek odblasków.
Wielki ekran nawet w niewielkiej przestrzeni
Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie wielkoformatowego ekranu z bliskiej odległości sprawiając, że obrazy stają się bardziej realistyczne, a widz może poczuć się jak w kinie – fotel lub kanapę można ustawić naprawdę w niewielkim dystansie od 100-calowego modelu Laser TV.
Dziś, kiedy więcej czasu spędzamy w domu – również przed ekranami komputerów czy telewizorów, ważne jest, by wyświetlany obraz był przyjazny dla wzroku oraz nie męczył oczu nawet podczas długich, wieczornych seansów. To właśnie zapewnia technologia zastosowana w Laser TV. Obraz widoczny na 100-calowym ekranie odbijany za pomocą wiązki laserowej – nie jest bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu. Wyjątkowości doświadczenia z użytkowania dopełnia kinowa technologia audio, która sprawdzi się również podczas weekendowych spotkań z przyjaciółmi. Możesz być pewien, że z Laser TV imprezy z kuchni przeniosą się właśnie… w okolice telewizora.
Kino na wyciągnięcie ręki
Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej i stara się być zawsze o krok przed konkurencją – jako pierwszy na świecie w 2014 r. wprowadził Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii, wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.
Aktualnie w Polsce można kupić m.in. model 100L5 4K Smart Laser TV, który wyróżnia się jednym z największych ekranów wśród telewizorów laserowych, o przekątnej obrazu 100 cali (2,5 metra). Producent zastosował w nim laser wspomagany własną technologią X-Fusion Laser Light Engine, która dzięki temu, że wykorzystuje niebieskie światło źródła laserowego zapewnia najbardziej precyzyjną jakość obrazu. Telewizor obsługuje także obraz w 4K Ultra HD z HDR oferując tym samym 8 milionów pikseli na ekranie i gwarantując wysoką jakość szczegółów obrazu. Model jest wyposażony dodatkowo w technologię MEMC, która zapewnia większą płynność wyświetlanego obrazu oraz Wide Color Gamut poszerzającą gamę kolorów na ekranie. Maksymalna luminancja w tym modelu jest bardzo wysoka i wynosi 2700 ANSI lumenów. Telewizor został wyposażony w system audio Dolby Atmos, który dopełnia wyjątkowości doświadczenia z oglądania. Funkcja Smart oferuje klientom dostęp do najpopularniejszych aplikacji m.in. Netflix, YouTube czy Amazon Prime Video.
Pandemia koronawirusa spowodowała, że więcej czasu spędzamy przed ekranami urządzeń, wielkoformatowe telewizory stają się coraz bardziej popularne. Rynek dużych przekątnych TV rośnie w bardzo szybkim tempie rok do roku – pierwszy kwartał 2021 roku w segmencie +70” urósł ilościowo o ponad 90% (prawie podwójnie w stosunku do zeszłego roku). Hisense wpisując się w te trendy dostarcza swoje modele Laser TV w segmencie 88”, 100” i planuje dalej poszerzać swoje portfolio w tym zakresie.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.