Komunikaty PR

TCL zobowiązuje się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla podczas TCL Global Ec

2023-07-27  |  04:00

„TCL Industries’ Carbon Neutrality Whitepaper Outlines Action Plans” - na rzecz ekologicznego przemysłu

Hong Kong, TCL, wiodąca marka elektroniki użytkowej i druga największa na świecie marka telewizorów, zorganizowała w tym roku międzynarodowe wydarzenie TCL Global Ecosystem Partner Conference (GPC 2023), podczas którego zaprezentowano białą księgę w zakresie neutralności węglowej „TCL Industries’ Carbon Neutrality White Paper”. Oficjalnie zadeklarowano w niej cele firmy w zakresie osiągnięcia maksymalnego poziomu emisji dwutlenku węgla i neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla oraz plan działań na rzecz zrównoważonego rozwoju jako zobowiązanie do wyznaczenia branżowego punktu odniesienia w zakresie wspierania ekologicznego rozwoju.

 

2023 TCL Global Ecosystem Partner Conference: Wspólne cele dla bardziej zrównoważonego przemysłu

 

Konferencja zgromadziła ponad 500 przedstawicieli kadry kierowniczej czołowych firm
i partnerów biznesowych z zakresu globalnych inteligentnych terminali, technologii wyświetlania i branży zielonej energii w celu wspólnego stworzenia i utrzymania nowego ekologicznego standardu dla przemysłu wytwórczego.

 

Podczas przemówienia Tomson Li, założyciel i prezes TCL oraz inni przedstawiciele branży zaprezentowali mocne stanowiska na temat innowacji technologicznych i ekologicznego rozwoju, aby rozwinąć wizję i misję TCL w budowaniu zrównoważonego ekosystemu przemysłowego.

 

Aby jeszcze bardziej promować ekosystem, TCL zorganizowało dyskusję na żywo, podczas której eksperci z branży i środowiska akademickiego oraz partnerzy biznesowi podzielili się swoją wiedzą i spostrzeżeniami na temat innowacji technologicznych i współpracy w całym łańcuchu dostaw.

 

Dzień zakończył się serią ceremonii, mających na celu wspieranie budowy regionalnych sieci przemysłowych i dalsze ułatwianie współpracy technologicznej, w tym pierwszą krajową modernizację platformy dual-cross Hubei i Getech Settlement Ceremony.

 

The TCL Carbon Neutrality Whitepaper: Zobowiązania i działania na rzecz bardziej ekologicznej przyszłości

 

The White Paper on Carbon Neutrality ujawnia szczegółową propozycję planów firmy, aby osiągnąć i utrzymać swoje zobowiązania w zakresie emisji dwutlenku węgla, w tym projekt najwyższej klasy dwuskładnikowej kontroli emisji dwutlenku węgla w TCL, zobowiązania dotyczące podwójnej emisji dwutlenku węgla, trzyetapowy plan rozwoju, nadrzędny projekt, zrównoważone innowacje produktowe, rozwój przyjazny dla środowiska, inkluzywną ekologię i wiele innych. Najważniejsze punkty raportu to:

 

  1. Utworzenie grupy roboczej ds. zmian klimatu TCL oraz wykresu dotyczącego planów zneutralizowania emisji dwutlenku węgla w celu określenia jasnych ról i obowiązków oraz ustalenia odpowiedzialności.
  2. Zobowiązanie TCL do osiągnięcia szczytowego poziomu emisji dwutlenku węgla do 2030 r. i neutralności węglowej do 2050 r.
  3. Trzyetapowy plan TCL, aby osiągnąć te cele, obejmuje badanie emisji dwutlenku węgla (badania, wyznaczanie celów i rozwiązanie), maksymalny poziom emisji dwutlenku węgla (budowanie zdolności, podejmowanie działań na rzecz ograniczenia emisji dwutlenku węgla) oraz neutralność węglową (jak utrzymać tempo ciągłego zmniejszania emisji dwutlenku węgla).
  4. Stworzenie ekologicznego ekosystemu przemysłowego: promowanie współpracy między łańcuchem dostaw przemysłu a społeczeństwem w celu stworzenia czystego, bezemisyjnego ekosystemu.
  5. Prowadzenie TCL w kierunku ekologicznego rozwoju i zmniejszanie emisji dwutlenku węgla poprzez stymulowanie niskoemisyjnych zmian w fabrykach i centrach operacyjnych, wyznaczając przemysłowy punkt odniesienia w zakresie efektywności energetycznej poprzez innowacje technologiczne.
  6. Wykorzystanie wiodącej pozycji TCL w celu promowania firm działających na rynku wyższego i niższego szczebla w celu wspólnego zmniejszenia emisji dwutlenku węgla.

 

Opakowania z przeznaczeniem – materiały przyjazne planecie i przemyślany design

Oprócz przedstawienia ambitnych planów osiągnięcia neutralności węglowej, firma TCL podkreśliła również swoje wysiłki na rzecz uczynienia swoich produktów bardziej zrównoważonymi. Jako marka, która dostarczyła 23,78 miliona markowych telewizorów na całym świecie w 2022 roku, TCL zdaje sobie sprawę, że jest odpowiedzialna za stosowanie ekologicznych materiałów we wszystkich aspektach projektowania swoich produktów, takich jak promowanie stosowania atramentu sojowego, papieru nadającego się do recyklingu i papierowych materiałów opakowaniowych certyfikowanych przez Forest Stewardship Council (FSC), a także stosowanie tworzyw ABS nadających się do recyklingu. Ponadto firma TCL wprowadziła również nowe modele klimatyzatorów, lodówek i pralek bardziej przyjaznych dla środowiska, zapewniając konsumentom funkcje, które zmniejszają ogólny wpływ na środowisko.

 

Od ekologicznej fabryki do ekologicznego łańcucha dostaw, TCLGreen to globalna inicjatywa TCL, której celem jest inspirowanie i pomaganie w zwiększaniu znaczenia wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju dla lokalnych i globalnych społeczności, tworząc bardziej ekologiczną planetę dla wszystkich. Jest to również ważny kamień milowy w drodze firmy do ESG.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.