Komunikaty PR

TCL na targach IFA 2024 pokazał zupełnie nowy telewizor TCL NXFRAME

2024-09-16  |  16:30
Biuro prasowe

Wewnątrz spektakularnego, nowoczesnego obiektu TCL CUBE łączącego futurystyczny i modny design, TCL zaprezentował swoje najnowsze produkty - wysokiej klasy telewizor LED QD-Mini, pierwszy telewizor all-in-one TCL NXTFRAME z doskonałym dźwiękiem Bang & Olufsen oraz najnowszą technologię mobilną i zaawansowane urządzenia dla domu, które mają na nowo zdefiniować przyszłość „inteligentnego życia”.

 

Nowa jakość w domowym kinie

Dzięki najnowszej linii najnowocześniejszych telewizorów i soundbarów, TCL na nowo definiuje wrażenia z kina domowego. Flagowe modele X11H QD-Mini LED i C765 QD-Mini LED gwarantują niezrównaną jakość obrazu dzięki zaawansowanym strefom lokalnego wygaszania i doskonałym poziomom jasności. Przełomowy telewizor NXTFRAME, wyposażony w system audio firmy Bang & Olufsen, łączy zaawansowaną technologię i nowoczesny styl, umożliwiając użytkownikom prezentowanie spersonalizowanych obrazów, niezależnie od tego, czy telewizor jest włączony, czy nie. Doskonałym uzupełnieniem jest system audio z technologią Dolby Atmos i Ray-Danz zapewniający wciągające i bogate wrażenia dźwiękowe. To wszystko razem tworzy kinową atmosferę w domu z wyjątkowymi doznaniami wizualnymi i dźwiękowymi.

 

TCL NXTFRAME: sztuka łączy się z najnowszą technologią

TCL NXTFRAME jest wszechstronnym dziełem sztuki, które płynnie integruje się z wnętrzem i podkreśla charakter wystroju domu. NXTFRAME jest najsmuklejszy w swojej serii i ma zaledwie 27,9 mm grubości, a zintegrowana obudowa eliminuje potrzebę stosowania dodatkowej, dzięki czemu ma jednolitą i elegancką formę.

 

TCL NXTFRAME w wersji PRO posiada w zestawie bezprzewodowy soundbar i subwoofer z systemem audio Bang & Olufsento pierwszy produkt będący owocem współpracy firm TCL

i Bang & Olufsen. Popularność marki Bang & Olufsen daje pewność, że dźwięk soundbara

i subwoofera został odpowiednio dostrojony i przetestowany przez tych samych doświadczonych inżynierów dźwięku, którzy udoskonalają brzmienie najbardziej znanych na świecie systemów audio. Telewizor TCL NXTFRAME łączy w sobie zaawansowaną technologię i nowoczesny styl, dając możliwość dostosowania wyglądu oraz prezentowania kolekcji wyjątkowych dzieł, zupełnie jak w galerii sztuki. Dołączone magnetyczne ramki zatrzaskowe ułatwiają zmianę stylu, który będzie dokładnie odzwierciedlał Twój gust.

 

TCL X11H: Nowy standard w kinie domowym

Seria X11H jest reprezentantem szczytowych osiągnięć technologii w domowej rozrywce. Najnowsza generacja Mini LED z warstwą kropek kwantowych QLED gwarantuje niesamowite wrażenia wizualne. Dzięki rozdzielczości 4K, jasności 6500 nitów i częstotliwości odświeżania 144 Hz Motion Clarity Pro, seria X11H wyznacza nowy standard.

Entuzjaści elektronicznych rozgrywek docenią zaawansowane funkcje serii X11H takie jak Game Master Pro 3.0, HDMI 2.1, ALLM, 144 Hz VRR i FreeSync Premium Pro. Akcelerator gier 240 Hz i wbudowany Tryb Gry sprawią, że płynne i responsywne wrażenia w grach. Dzięki obsłudze wszystkich najnowszych formatów HDR, takich jak HDR10+ i Dolby Vision IQ, ten telewizor jest idealnym towarzyszem, niezależnie od rodzaju wyświetlanych treści.

Seria X11H zawiera również najbardziej zaawansowany, dostępny obecnie system Smart TV -  Google TV z wbudowanym Asystentem Google. Takie rozwiązanie pozwala na płynne sterowanie za pomocą głosu i łatwy dostęp do ulubionych treści. X11H posiada zintegrowane głośniki i subwoofery z Dolby Atmos w konfiguracji 6.2.2. Możesz, oczywiście, podłączyć również do niego soundbar TCL.

Nową serię specjalnie zaprojektowano mając na uwadze funkcjonalność i estetykę. X11H oferuje luksusowy design bez ramki i regulowaną wysokość podstawy. Modele będą dostępne w rozmiarach 85'' i 98''. W zestawie znajdzie się też elegancki uchwyt pozwalający na montaż telewizora na ścianie. Seria X11H łączy zaawansowaną technologię z wyrafinowanym wzornictwem, dzięki czemu jest idealnym elementem każdego nowoczesnego salonu.

 

Seria C765: rozrywka bez granic

Kolejna nowość, seria C765, wprowadza nowy wymiar wyrafinowania do domowej rozrywki dzięki technologii Mini LED 6. generacji i TCL QLED PRO. C765 gwarantuje ostre kontrasty, żywe kolory i oszałamiające wrażenia 4K z HDR. Model będzie dostępny w rozmiarach 55, 65, 75, 85 i 98 cali. Dzięki matrycy 144 Hz Motion Clarity Pro, każda scena akcji jest renderowana płynnie, dlatego sprawdzi się idealnie w filmach, sporcie i grach.

Seria C765 szczególnie rekomendowana jest miłośnikom gier, dlatego zastosowano w niej szereg zaawansowanych funkcji jak Game Master Pro 3.0, HDMI 2.1, ALLM, 144 Hz VRR i FreeSync Premium Pro. Ulepszony pasek TCL Game Bar zapewnia szybki dostęp do ustawień gier, zapewniając nieprzerwane wrażenia z rozgrywki. Obsługa HDR10+ i Dolby Vision IQ skutkuje zachwycającą szczegółowością. Telewizory z tej serii również posiadają system Google TV z Asystentem Google. Głośniki 2.1 Onkyo Dolby Atmos dostarczają czysty i przyjemny dźwięk. Łącząc funkcjonalność z elegancją, seria C765 charakteryzuje się bezramkowym designem i centralną podstawą, która ma możliwość regulacji, dzięki czemu idealnie dopasujesz ją do każdego salonu. Informacje o dostępności oraz cenie nowej serii zostaną ogłoszone w najbliższym czasie.

 

Soundbary TCL serii Q85 i Q75: Nowa jakość dźwięku

Model Q85 to 7.1.4-kanałowa potęga z technologią RAY-DANZ Dolby Atmos i imponującą maksymalną mocą wyjściową aż 860W. Soundbar zapewnia bardzo szeroką scenę dźwiękową o wyjątkowej czystości, niezależnie od miejsca, w którym zostanie umieszczony. Innowacyjna funkcja TCL Tutti Choral umożliwia płynną integrację telewizora z soundbarem. Dzięki Dolby Atmos i DTS, soundbar zapewnia dynamiczny i wielowymiarowy dźwięk, podczas gdy bezprzewodowy subwoofer dostarcza potężny, głęboki bas. Dodatkowo TCL AI Sonic-Adaptation inteligentnie dostosowuje dźwięk w celu uzyskania optymalnej wydajności.

Model Q75 to wersja 5.1.2-kanałowa z technologią RAY-DANZ i Dolby Atmos o maksymalnej mocy 620 W. Innowacyjna technologia RAY-DANZ tworzy niezwykle wciągającą, ultraszeroką scenę dźwiękową. Dzięki funkcji TCL Tutti Choral, telewizor TCL i Soundbar współpracują ze sobą, umożliwiając jednoczesne odtwarzanie dźwięku z telewizora i soundbara.

Dolby Atmos i DTS:X tworzą wielowymiarowe i soczyste brzmienie, zapewniając głębię i emocje tak ważne w każdym kinie. Bezprzewodowy subwoofer dostarcza soczysty bas. Steruje się nim za pomocą pilota od telewizora. Można też pobrać aplikację TCL Home, by wygodnie nim zarządzać. Aśdaptacja dźwiękowa TCL AI zapewnia dokładniejszy i przyjemniejszy dźwięk dzięki automatycznej kalibracji urządzenia, odpowiednio do konkretnego wnętrza.

 

Technologiczna rewolucja w urządzeniach mobilnych

TCL zaprezentowało także najnowsze urządzenia mobilne, w tym serię TCL 50 NXTPAPER. Autorska technologia NXTPAPER 3.0 to najnowsza wersja autorskiej, wielokrotnie nagradzanej technologii wyświetlania, zoptymalizowanej pod kątem ochrony wzroku. Tym razem dodano NXTPAPER KEY, który umożliwia użytkownikom szybkie przełączanie się

między zwykłym wyświetlaczem a energooszczędnym w stylu e-ink. Smartfony z serii TCL 50 NXTPAPER są również pierwszymi urządzeniami NXTPAPER z funkcjami sztucznej inteligencji zintegrowanymi we współpracy z firmą Microsoft, aby zapewnić użytkownikom wygodę

i wydajność opartą na sztucznej inteligencji w różnych zastosowaniach.

Oprócz nowych modeli smartfonów z serii NXTPAPER, zaprezentowano również niedawno wprowadzony na rynek tablet TAB 11 Gen 2 wyposażony w piękny 11-calowy wyświetlacz NXTVISION z wąską ramką.

 

ZDJĘCIA NOWYCH PRODUKTÓW DOSTĘPNE PONIŻEJ:

X11H QD-Mini LED TV Lifestyle Images

TCL NXTFRAME Pro TV Lifestyle Images

C765 QD-Mini LED TV Lifestyle Images

TCL Q85 Soundbar Lifestyle Images

TCL Q75 Soundbar Lifestyle Images

TCL FreshIN 3.0 AC Lifestyle Images

TCL Free Built-In Lifestyle Images

TCL Combi Fridge Lifestyle Images

TCL Wash&Dry Lifestyle Images

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.