TCL już w sierpniu zaprezentuje najnowszą technologię QD-Mini LED wraz z flagow
TCL, globalna marka TOP 2[1] wśród telewizorów i wiodący producent elektroniki użytkowej zaprezentuje podczas wydarzenia Global Product Launch 2023 swoje innowacje i najnowsze, flagowe produkty.
TCL podzieli się również najważniejszymi chwilami z 2023 roku, pokaże najnowszą, po raz pierwszy wprowadzoną na rynek, technologię QD-Mini LED, a także swoje flagowe urządzenia dla kina domowego XL, inteligentne rozwiązania dla domu oraz kolejne modele z serii NXTPAPER.
Transmisja ONLINE będzie dostępna na kanale YouTube: @TCLElectronics – ZAPRASZAMY!
Szczegóły transmisji:
Online 2023 TCL Global Flagship Product Launch
Data: 29 sierpnia 2023
Godzina: 14:00 CEST / GMT+2
Transmisja na żywo: @TCLElectronics à https://www.youtube.com/@TCLTVs/streams
Aby dowiedzieć się więcej o technologii i produktach firmy TCL, odwiedź www.tcl.com
Twitter: @TCL_Global
Facebook: @TCLElectronicsGlobal and @TCLMobile
Instagram: tclelectronics
YouTube: TCL Electronics and TCL Mobile
[1] Według raportu OMDIA 2022

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Ochrona środowiska
UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.