TCL już w sierpniu zaprezentuje najnowszą technologię QD-Mini LED wraz z flagow
TCL, globalna marka TOP 2[1] wśród telewizorów i wiodący producent elektroniki użytkowej zaprezentuje podczas wydarzenia Global Product Launch 2023 swoje innowacje i najnowsze, flagowe produkty.
TCL podzieli się również najważniejszymi chwilami z 2023 roku, pokaże najnowszą, po raz pierwszy wprowadzoną na rynek, technologię QD-Mini LED, a także swoje flagowe urządzenia dla kina domowego XL, inteligentne rozwiązania dla domu oraz kolejne modele z serii NXTPAPER.
Transmisja ONLINE będzie dostępna na kanale YouTube: @TCLElectronics – ZAPRASZAMY!
Szczegóły transmisji:
Online 2023 TCL Global Flagship Product Launch
Data: 29 sierpnia 2023
Godzina: 14:00 CEST / GMT+2
Transmisja na żywo: @TCLElectronics à https://www.youtube.com/@TCLTVs/streams
Aby dowiedzieć się więcej o technologii i produktach firmy TCL, odwiedź www.tcl.com
Twitter: @TCL_Global
Facebook: @TCLElectronicsGlobal and @TCLMobile
Instagram: tclelectronics
YouTube: TCL Electronics and TCL Mobile
[1] Według raportu OMDIA 2022
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.