Komunikaty PR

Szwedzki sposób na zdrowy dom – Electrolux z nową kampanią

2020-11-16  |  12:27
Biuro prasowe

Marka Electrolux startuje z najnowszą kampanią promującą oczyszczacz powietrza – Pure A9. Kampania PR „Szwedzki sposób na zdrowy dom” wspierająca produkt, rozpoczyna się 14 listopada – w dniu, w którym w Polsce obchodzimy Dzień Czystego Powietrza. W ramach promocji zaplanowano działania online i w social mediach oraz współpracę z Influencerami.

 

Pure A9, najnowszy oczyszczacz powietrza marki Electrolux jest produktem rekomendowanym przez Polską Federację Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP. Zapewnia najwyższą na rynku zdolność oczyszczania przy zachowaniu niskiego poziomu hałasu. Czyste powietrze, poczucie komfortu oraz dobre samopoczucie, to coś, czego chciałby doświadczyć każdy konsument. Pure A9 odpowiada na te potrzeby.

 

Kampania „Szwedzki sposób na zdrowy dom” wpisuje się w obecną sytuację, kiedy powszechnie znane oraz szeroko komentowane jest zjawisko smogu i to, że jego skutki są o wiele bardziej dalekosiężne niż niekiedy mamy świadomość. Ważne jest zatem nie tylko odpowiednie edukowanie społeczeństwa w tym temacie, ale również zadbanie
o odpowiednie, czyli czyste powietrze w naszych domach.

 

- Dbanie o własne samopoczucie jest nie mniej ważne od dbania o środowisko. Nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, że nawet 80% zanieczyszczeń powietrza może przenikać z zewnątrz do naszych domów. Mając więc na uwadze, że jakość powietrza, którym oddychamy wpływa nie tylko na nasze samopoczucie, ale warunkuje również jakość naszego zdrowia i życia, niezwykle ważne jest utrzymanie wysokiej czystości powietrza. Dopóki jego jakość na zewnątrz nie ulegnie znaczącej poprawie (co w części również zależy od nas), powinniśmy dbać choćby o to, aby oddychać względnie czystym powietrzem we wnętrzach domów i mieszkań. Sposobem na jego poprawę w naszej prywatnej przestrzeni mogą być urządzenia, zapewniające nie tylko czyste powietrze, ale też komfort i dobre samopoczucie. Dzięki nim, w naszych domach stworzymy oczyszczoną przestrzeń, bez szkodliwych dla zdrowia substancji. mówi Artur Badyda, dr hab. inż., Zakład Informatyki i Badań Jakości Środowiska Politechniki Warszawskiej

 

W materiałach promujących, które zostały przygotowane na potrzeby kampanii, podkreślone zostały najważniejsze cechy oczyszczacza Electrolux, czyli m.in. jego minimalny poziom hałasu, wynoszący zaledwie 16 dB a przy pełnej prędkości tylko od 48 do 52 dBA w zależności od modelu, unikalny system PureSense, który stale mierzy poziom zanieczyszczeń w pomieszczeniach, reguluje przepływ powietrza dbając
o zdrowe środowisko we wnętrzach, pochłanianie w procesie filtracji zanieczyszczeń, takich jak kurz, szkodliwe dla zdrowia pyły PM2,5 i PM10 oraz nieprzyjemne zapachy. Dodatkowo, urządzenie posiada System AirSurround wywołując spiralny ruch powietrza, dociera do wszystkich trudno dostępnych miejsc w pomieszczeniach, utrzymując naturalną cyrkulację powietrza, odpowiednią dla zdrowia domowników.   

 

Na kampanię Electrolux składają się bilboard sponsorski w TV, działania
w social mediach, a także współpraca z Influencerami. Za współpracę z mediami odpowiedzialny jest Dom mediowy Zenith, zaś za kreację agencja kreatywna Cut The Mustard.

 

Ceny oczyszczacza Electrolux Pure A9, w zależności od modelu kształtują się od 1799 zł

do 2199 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.