Szwedzki sposób na zdrowy dom – Electrolux z nową kampanią
Marka Electrolux startuje z najnowszą kampanią promującą oczyszczacz powietrza – Pure A9. Kampania PR „Szwedzki sposób na zdrowy dom” wspierająca produkt, rozpoczyna się 14 listopada – w dniu, w którym w Polsce obchodzimy Dzień Czystego Powietrza. W ramach promocji zaplanowano działania online i w social mediach oraz współpracę z Influencerami.
Pure A9, najnowszy oczyszczacz powietrza marki Electrolux jest produktem rekomendowanym przez Polską Federację Stowarzyszeń Chorych na Astmę, Alergię i POChP. Zapewnia najwyższą na rynku zdolność oczyszczania przy zachowaniu niskiego poziomu hałasu. Czyste powietrze, poczucie komfortu oraz dobre samopoczucie, to coś, czego chciałby doświadczyć każdy konsument. Pure A9 odpowiada na te potrzeby.
Kampania „Szwedzki sposób na zdrowy dom” wpisuje się w obecną sytuację, kiedy powszechnie znane oraz szeroko komentowane jest zjawisko smogu i to, że jego skutki są o wiele bardziej dalekosiężne niż niekiedy mamy świadomość. Ważne jest zatem nie tylko odpowiednie edukowanie społeczeństwa w tym temacie, ale również zadbanie
o odpowiednie, czyli czyste powietrze w naszych domach.
- Dbanie o własne samopoczucie jest nie mniej ważne od dbania o środowisko. Nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, że nawet 80% zanieczyszczeń powietrza może przenikać z zewnątrz do naszych domów. Mając więc na uwadze, że jakość powietrza, którym oddychamy wpływa nie tylko na nasze samopoczucie, ale warunkuje również jakość naszego zdrowia i życia, niezwykle ważne jest utrzymanie wysokiej czystości powietrza. Dopóki jego jakość na zewnątrz nie ulegnie znaczącej poprawie (co w części również zależy od nas), powinniśmy dbać choćby o to, aby oddychać względnie czystym powietrzem we wnętrzach domów i mieszkań. Sposobem na jego poprawę w naszej prywatnej przestrzeni mogą być urządzenia, zapewniające nie tylko czyste powietrze, ale też komfort i dobre samopoczucie. Dzięki nim, w naszych domach stworzymy oczyszczoną przestrzeń, bez szkodliwych dla zdrowia substancji. – mówi Artur Badyda, dr hab. inż., Zakład Informatyki i Badań Jakości Środowiska Politechniki Warszawskiej
W materiałach promujących, które zostały przygotowane na potrzeby kampanii, podkreślone zostały najważniejsze cechy oczyszczacza Electrolux, czyli m.in. jego minimalny poziom hałasu, wynoszący zaledwie 16 dB a przy pełnej prędkości tylko od 48 do 52 dBA w zależności od modelu, unikalny system PureSense, który stale mierzy poziom zanieczyszczeń w pomieszczeniach, reguluje przepływ powietrza dbając
o zdrowe środowisko we wnętrzach, pochłanianie w procesie filtracji zanieczyszczeń, takich jak kurz, szkodliwe dla zdrowia pyły PM2,5 i PM10 oraz nieprzyjemne zapachy. Dodatkowo, urządzenie posiada System AirSurround wywołując spiralny ruch powietrza, dociera do wszystkich trudno dostępnych miejsc w pomieszczeniach, utrzymując naturalną cyrkulację powietrza, odpowiednią dla zdrowia domowników.
Na kampanię Electrolux składają się bilboard sponsorski w TV, działania
w social mediach, a także współpraca z Influencerami. Za współpracę z mediami odpowiedzialny jest Dom mediowy Zenith, zaś za kreację agencja kreatywna Cut The Mustard.
Ceny oczyszczacza Electrolux Pure A9, w zależności od modelu kształtują się od 1799 zł
do 2199 zł.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Ochrona środowiska
UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.