Sprzedaż elektroniki beauty wzrośnie o 2 mld dolarów. Premiera urządzeń Cecotec

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Przychody z rynku urządzeń beauty do 2030 r. według prognoz mogą wzrosnąć do 311 mld dolarów. Hiszpańska marka Cecotec wprowadza na polski rynek kolejne nowości – tym razem swoją premierę mają urządzenia do stylizacji włosów wyposażone w cyfrowe silniki. Suszarka IoniCare 6000 Rockstar Soft Pro charakteryzuje się dużą mocą 1200 W oraz inteligentną technologią kontroli ciepła. Automatyczna lokówka SurfCare 850 Magic Waves Vision posiada szeroki zakres ustawień temperatury oraz czasu stylizacji, a jej powłoki ceramiczne mają średnicę 19 mm. Dystrybutorem urządzeń marki Cecotec jest firma 4cv.
Z danych P&S Intelligence wynika, że w 2022 r. przychody z rynku urządzeń kosmetycznych wyniosły ponad 66 mld dolarów. W latach 2022-2030 wartość ta może wzrosnąć o 21,3 proc., osiągając do 2030 r. wynik 311 mld dolarów. Natomiast segment suszarek do włosów według prognoz wzrośnie nawet o blisko 2 mld dolarów. Zainteresowanie konsumentów elektroniką z kategorii beauty stale rośnie, a producenci zaskakują coraz to nowymi rozwiązaniami i technologiami. Hiszpańska marka Cecotec posiada w swoim portfolio ponad 750 urządzeń, które są dostępne w 30 krajach. Z początkiem roku do polskiej oferty dołączają nowoczesne sprzęty segmentu kosmetycznego, napędzane cyfrowymi silnikami.
Duża moc 1200 W oraz pięć poziomów temperatury
Suszarka Cecotec IoniCare 6000 Rockstar Soft Pro posiada silnik o mocy 1200 W, który charakteryzuje połączenie wysokiej niezawodności z niskim zużyciem energii. Wykorzystany w suszarce cyfrowy silnik sprawia, że hałas podczas użytkowania jest zredukowany, a jej konstrukcja – lżejsza, przy jednocześnie zachowanej dużej wydajności urządzenia. Urządzenie wyposażone jest w pięć ustawień wysokości temperatury oraz intensywności nawiewu, co pozwala dopasować odpowiednie parametry do potrzeb każdego rodzaju włosów.
Funkcja inteligentnej kontroli ciepła oraz generator jonów ujemnych
Suszarka wyposażona jest w inteligentną technologię kontroli ciepła Extreme Protect, która przez automatyczną oscylację – czyli czasową zmianę – temperatury suszenia nie dopuszcza do niszczenia włosów przez zbyt długie narażenie ich na gorący nawiew. Generator jonów ujemnych wzmacnia naturalny połysk włosów, a także redukuje ich puszenie i elektryzowanie. Dodatkowo suszarka Cecotec posiada funkcję nawiewu zimnego powietrza. Opcja Easy Clean gwarantuje automatyczne czyszczenie filtra, a dzięki funkcji pamięci urządzenie może powtórzyć ostatnio używane ustawienie prędkości i temperatury w suszarce.
Cecotec IoniCare 6000 Rockstar Soft Pro w zestawie zawiera cztery akcesoria magnetyczne: dwie nasadki koncentrujące strumień powietrza, specjalną końcówkę do prostowania włosów oraz dyfuzor do włosów kręconych i falowanych. Urządzenie w kolorze szarym dostępny jest w Media Expert w cenie 899 zł.
Bezpieczna stylizacja z szerokim zakresem ustawień temperatury i czasu
Lokówka Cecotec SurfCare 850 Magic Waves Vision posiada innowacyjny system pracy – automatycznie nawija poszczególne pasma włosów do wewnątrz urządzenia, co ogranicza do minimum ryzyko poparzenia skóry, a także umożliwia stylizację włosów od samej nasady oraz pasm przy twarzy. W urządzeniu wykorzystano powłoki ceramiczne o średnicy 19 mm. Lokówkę wyposażono w ochronę przed przegrzaniem, co gwarantuje bezpieczeństwo jej użytkowania. Wygodę natomiast podnosi kabel obrotowy 360 stopni oraz ekran LCD, na którym wyświetlane są wybrane parametry – temperatura i czas stylizacji. Szeroki zakres ustawień – temperatura między 130 a 230 ºC oraz czas od 3 do 12 sekund – umożliwiają stylizację włosów różnej długości.
Lokówka automatyczna Cecotec SurfCare 850 Magic Waves Vision w kolorze szarym dostępna jest w Media Expert w cenie 399 zł.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Ochrona środowiska
UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.