Sprzedaż elektroniki beauty wzrośnie o 2 mld dolarów. Premiera urządzeń Cecotec
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Przychody z rynku urządzeń beauty do 2030 r. według prognoz mogą wzrosnąć do 311 mld dolarów. Hiszpańska marka Cecotec wprowadza na polski rynek kolejne nowości – tym razem swoją premierę mają urządzenia do stylizacji włosów wyposażone w cyfrowe silniki. Suszarka IoniCare 6000 Rockstar Soft Pro charakteryzuje się dużą mocą 1200 W oraz inteligentną technologią kontroli ciepła. Automatyczna lokówka SurfCare 850 Magic Waves Vision posiada szeroki zakres ustawień temperatury oraz czasu stylizacji, a jej powłoki ceramiczne mają średnicę 19 mm. Dystrybutorem urządzeń marki Cecotec jest firma 4cv.
Z danych P&S Intelligence wynika, że w 2022 r. przychody z rynku urządzeń kosmetycznych wyniosły ponad 66 mld dolarów. W latach 2022-2030 wartość ta może wzrosnąć o 21,3 proc., osiągając do 2030 r. wynik 311 mld dolarów. Natomiast segment suszarek do włosów według prognoz wzrośnie nawet o blisko 2 mld dolarów. Zainteresowanie konsumentów elektroniką z kategorii beauty stale rośnie, a producenci zaskakują coraz to nowymi rozwiązaniami i technologiami. Hiszpańska marka Cecotec posiada w swoim portfolio ponad 750 urządzeń, które są dostępne w 30 krajach. Z początkiem roku do polskiej oferty dołączają nowoczesne sprzęty segmentu kosmetycznego, napędzane cyfrowymi silnikami.
Duża moc 1200 W oraz pięć poziomów temperatury
Suszarka Cecotec IoniCare 6000 Rockstar Soft Pro posiada silnik o mocy 1200 W, który charakteryzuje połączenie wysokiej niezawodności z niskim zużyciem energii. Wykorzystany w suszarce cyfrowy silnik sprawia, że hałas podczas użytkowania jest zredukowany, a jej konstrukcja – lżejsza, przy jednocześnie zachowanej dużej wydajności urządzenia. Urządzenie wyposażone jest w pięć ustawień wysokości temperatury oraz intensywności nawiewu, co pozwala dopasować odpowiednie parametry do potrzeb każdego rodzaju włosów.
Funkcja inteligentnej kontroli ciepła oraz generator jonów ujemnych
Suszarka wyposażona jest w inteligentną technologię kontroli ciepła Extreme Protect, która przez automatyczną oscylację – czyli czasową zmianę – temperatury suszenia nie dopuszcza do niszczenia włosów przez zbyt długie narażenie ich na gorący nawiew. Generator jonów ujemnych wzmacnia naturalny połysk włosów, a także redukuje ich puszenie i elektryzowanie. Dodatkowo suszarka Cecotec posiada funkcję nawiewu zimnego powietrza. Opcja Easy Clean gwarantuje automatyczne czyszczenie filtra, a dzięki funkcji pamięci urządzenie może powtórzyć ostatnio używane ustawienie prędkości i temperatury w suszarce.
Cecotec IoniCare 6000 Rockstar Soft Pro w zestawie zawiera cztery akcesoria magnetyczne: dwie nasadki koncentrujące strumień powietrza, specjalną końcówkę do prostowania włosów oraz dyfuzor do włosów kręconych i falowanych. Urządzenie w kolorze szarym dostępny jest w Media Expert w cenie 899 zł.
Bezpieczna stylizacja z szerokim zakresem ustawień temperatury i czasu
Lokówka Cecotec SurfCare 850 Magic Waves Vision posiada innowacyjny system pracy – automatycznie nawija poszczególne pasma włosów do wewnątrz urządzenia, co ogranicza do minimum ryzyko poparzenia skóry, a także umożliwia stylizację włosów od samej nasady oraz pasm przy twarzy. W urządzeniu wykorzystano powłoki ceramiczne o średnicy 19 mm. Lokówkę wyposażono w ochronę przed przegrzaniem, co gwarantuje bezpieczeństwo jej użytkowania. Wygodę natomiast podnosi kabel obrotowy 360 stopni oraz ekran LCD, na którym wyświetlane są wybrane parametry – temperatura i czas stylizacji. Szeroki zakres ustawień – temperatura między 130 a 230 ºC oraz czas od 3 do 12 sekund – umożliwiają stylizację włosów różnej długości.
Lokówka automatyczna Cecotec SurfCare 850 Magic Waves Vision w kolorze szarym dostępna jest w Media Expert w cenie 399 zł.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.