Komunikaty PR

Smartwatch dla dzieci Bemi Play2 już dostępny w Polsce

2024-10-24  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Do polskiej sprzedaży trafił smartwatch dla dzieci marki Bemi z serii Play w nowej wersji. Bemi Play2 posiada większy od poprzednika 1,85-calowy ekran 2.5D z zakrzywionymi krawędziami, a przy tym mniejszą kopertę. Zegarek jest wyposażony w wygodny klawisz-pokrętło ułatwiający płynną obsługę menu oraz magnetyczne złącze ładowania. Polskim dystrybutorem urządzeń marki Bemi jest 4cv Mobile.

 

Wzrost wartości rynku smartwatchy dla dzieci o 175 proc. w ciągu 7 lat

Wartość światowego rynku smartwatchy dla dzieci oszacowano na 10,3 mld dolarów w 2023 r. Według prognoz może on wzrosnąć do 2030 r. nawet o 175 proc., osiągając wartość 28,3 mld dolarów. Twórcy raportu zwracają uwagę na rosnącą wśród rodziców potrzebę kontroli lokalizacji dziecka oraz znaczenie możliwości stałego kontaktu dla jego bezpieczeństwa.

 

Większy wyświetlacz, mniejsza koperta

Marka Bemi premierowo prezentuje nowy model inteligentnego zegarka dla dzieci – Bemi Play2. To nowa odsłona dostępnego na naszym rynku od 2022 roku modelu Play.

 

Bemi Play2 w odświeżonym designie ma większy wyświetlacz – 1,85-calowy ekran 2.5D z zakrzywionymi krawędziami – który zastąpił 1,69-calowy z pierwszego wariantu modelu Play. Jednocześnie rozmiar smartwatcha został lepiej dopasowany do potrzeb najmłodszych użytkowników – jego koperta jest cieńsza i mniejsza. Jej szerokość to 39,2 mm, grubość – 13,9 mm (zamiast 43,5 i 16 mm). Także waga zegarka została zredukowana o 5 g i w nowym wariancie wynosi 50 g. Wygodę użytkowania podnosi zastosowany w urządzeniu klawisz-pokrętło. Dodatkowo zegarek wyposażony jest w wygodne magnetyczne złącze ładowania.

 

Połączenia tylko z zapisanych numerów

Bemi Play2 wyposażony jest w łączność 4G/LTE. Urządzenie umożliwia dwukierunkowe połączenia telefoniczne i wideo dzięki wbudowanej kamerze oraz mikrofonowi. Smartwatch obsługuje do 15 zapisanych kontaktów oraz umożliwia blokowanie połączeń z nieznanych numerów, co daje pełną kontrolę nad tym, z kim dziecko rozmawia. Dodatkowo urządzenie posiada przycisk SOS, który pozwala szybko wezwać pomoc w sytuacji awaryjnej.

 

Kontrola lokalizacji dziecka

Smartwatch posiada pozycjonowanie GPS, LBS oraz Wi-Fi. Opiekun może śledzić lokalizację dziecka w czasie rzeczywistym, a także odtworzyć trasę, którą pokonało, a także, dzięki funkcji „wirtualnego ogrodzenia”, ustawić strefę, w której dziecko może się swobodnie poruszać. Jeśli ją opuści, rodzic otrzyma powiadomienie na swoim telefonie. Bemi Play2 jest kompatybilny z systemami Android i iOS oraz posiada ochronę IP67, gwarantującą odporność na kurz i krótkotrwałe zanurzenie w wodzie.

 

Narzędzia edukacyjne i kontakt z rówieśnikami

Inteligentny zegarek ma 7 wbudowanych gier edukacyjnych, a także funkcje monitorowania aktywności fizycznej (krokomierz) oraz snu, co pomaga budować w dziecku zdrowe nawyki. Istnieje także możliwość dodawania kolegów i koleżanki do kontaktów bez konieczności wpisywania numeru telefonu za pomocą funkcji „dodaj przyjaciela” – wystarczy zbliżyć zegarki i potrząsać nimi przez kilka sekund.

 

W zestawie ze smartwatchem Bemi Play2 znajduje się magnetyczny kabel ładujący USB-A. Zegarek dostępny jest w kolorze różowym, fioletowym, niebieskim, granatowym oraz szarym w cenie 299 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.