Komunikaty PR

Siemens – z miłości do kawy

2018-03-27  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.33 MB )

W marcu swoją premierę miała nowoczesna linia w pełni automatycznych ekspresów ciśnieniowych Siemens EQ.6 plus. Innowacyjne ekspresy marki to nowe możliwości serwowania kawy. Od teraz ulubiony napój – espresso macchiato, flat white czy cafe cortado - można przygotować za dotknięciem jednego przycisku we własnej kuchni. Użytkownicy z pewnością docenią także eleganckie wzornictwo urządzeń i ich stylowe kolory.


Aromatyczna i podana we właściwy sposób kawa to nieodłączny element codzienności, a także przyjemny rytuał. Profesjonalnie przygotowywane napoje kawowe mają grono wiernych miłośników, których wciąż przybywa. Amerciano, espresso macchiato, flat white czy cafe cortado to obecnie symbole przyjemności i nieodłączni towarzysze w chwilach relaksu. Dzięki najlepszym technologiom marki Siemens, automatyczne ekspresy ciśnieniowe EQ.6 plus umożliwiają przygotowanie tych najpopularniejszych rodzajów kawy we własnym domu. Wysokiej jakości niezawodny młynek ceramiczny nowych urządzeń – ceramDrive – który mieli kawę nadzwyczaj drobno, wydobędzie z każdej kawy jeszcze więcej aromatu!

Nasi projektanci zadbali o to, aby w nowej serii ekspresów Siemens EQ.6 plus za sprawą specjalnej funkcji oneTouch oprócz espresso, cappuccino i latte macchiato, użytkownicy mogli łatwo i wygodnie zaparzyć także espresso macchiato, americano, flat white, a nawet cafe cortado. Wystarczy nacisnąć jeden przycisk i gotowe – dodaje Piotr Ciach, Senior Category Manager marki Siemens.

Dzięki przełomowej technologii Senso Flow System, która zapewnia idealną temperaturę parzenia, każdemu uda się przygotować prawdziwe, klasyczne espresso. Z kolei program aromaDoubleShot pozwoli wydobyć z niego bardziej intensywne aromaty kawy.

Espresso będzie miało idealny smak wyłącznie wtedy, gdy zostanie zaparzone w odpowiedni sposób. Unikalny system Senso Flow marki Siemens utrzymuje optymalną temperaturę ok. 90° C przez cały czas parzenia. To dzięki tej technologii z łatwością przygotujemy w domu świetne espresso czy flat white - kawy doceniane przez czołowych baristów na świecie - komentuje Marcin Michalik, Mistrz Polski Latte Art, właściciel szkoły baristów Colours of Coffee.

Domowe Latte Art

Obecnie kultura picia kawy to także sztuka jej podania. Piękne, często wymyślne wzory na powierzchni tego aromatycznego napoju pozwalają cieszyć się filiżanką kawy jeszcze bardziej. Podstawowym składnikiem kawy w wersji latte art jest dobrze spienione mleko. To właśnie nowoczesne ekspresy EQ.6 plus zapewniają grubą, gęstą, mleczną piankę, która pozwala ze zwykłej kawy, zrobić w domu małe dzieło sztuki. Dodatkowy program, dostępny w modelu EQ6 plus s700 TE657319RW, pozwala na regulację proporcji kawa-mleko, dzięki której każdą białą kawę można zaserwować według indywidualnych preferencji. A w błyskawicznym przygotowaniu wszystkich napojów pomoże m.in. możliwość utworzenia od 1 do 4 profili użytkownika i zapamiętania ustawień wyboru pod własną nazwą.

Czysta przyjemność

Każdy amator aromatycznej mlecznej kawy chętnie ją przygotowuje, natomiast czyszczenie systemu spieniania mleka niestety nie należy już do przyjemności. Nowy, opracowany przez markę Siemens system autoMilk Clean kładzie temu kres. Ten w pełni automatyczny, parowy system czyszczenia aktywuje się po każdym parzeniu kawy, zwalniając użytkownika
z codziennego mycia modułu spieniania mleka. Ekspres sam utrzymuje idealną czystość, a użytkownik może bez przeszkód przygotować pyszną kawową kompozycje z puszystą pianką nawet dla dwóch osób jednocześnie. Dzięki funkcji oneTouch DoubleCup nowego ekspresu EQ6 plus s700 TE657319RW możliwe jest przygotowanie dwóch kaw w tym samym czasie.

Wyjątkowy design

Eleganckie, szybkie i niezwykle łatwe w obsłudze. Urządzenia nowej serii ekspresów EQ.6 plus są wzorem wizualnej i technicznej perfekcji. Ich wzornictwo zachwyca, a stonowane, gustowne kolory idealnie się wkomponują w nowoczesne wnętrza kuchenne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Wiosenne porządki – odśwież swoje ubrania z suszarką Haier Biuro prasowe
2021-02-27 | 03:00

Wiosenne porządki – odśwież swoje ubrania z suszarką Haier

Profesjonalna pielęgnacja ubrań w twoim domu Wiosna to czas porządków nie tylko w twoim domu, ale również w szafie. Zmiana sezonu wymaga zmiany garderoby i nasze sukienki,
AGD i RTV Oczyszczacz powietrza Hoover chroni nas przed smogiem
2021-02-24 | 13:00

Oczyszczacz powietrza Hoover chroni nas przed smogiem

Co to jest smog? Smog to zjawisko atmosferyczne powstałe w wyniku wymieszania się mgły z dymem i spalinami. Niestety normy smogowe są w naszym kraju średnio dwukrotnie przekroczone. W
AGD i RTV Idealnie połączone: nowe pralki i suszarki Samsung AI Control
2021-02-19 | 13:00

Idealnie połączone: nowe pralki i suszarki Samsung AI Control

Skracają czas prania, dbają o tkaniny oraz optymalizując zużycie wodę i energię elektryczną – takie są pralki i suszarki z nowej linii Samsung z innowacyjnym panelem AI Control.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka

Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.

Robotyka i SI

Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.