SharkNinja podczas Wielkich Okazji Amazon Prime 2024
Marka SharkNinja, która posiada w swojej ofercie już viralową maszynkę do lodów czy jedyny w swoim rodzaju airfryer z dwiema komorami, a także roboty odkurzające i innowacyjną suszarkę do włosów, kusi atrakcyjnymi ofertami w trakcie wydarzenia zakupowego Wielkie Okazje Amazon Prime 2024. Tylko w dniach 8-9 października na miłośników zdrowszych metod przyrządzania posiłków oraz efektywnego sprzątania czekają atrakcyjne zniżki na wybrane produkty marki SharkNinja.
W trakcie tegorocznego wydarzenia Wielkie Okazje Amazon Prime klienci będą mogli skorzystać z licznych promocji na najbardziej popularne i pożądane produkty SkarkNinja, takie jak: podwójny airfryer, viralowa maszyna do lodów CREAMi czy wygodne odkurzacze bezprzewodowe.
To doskonała okazja by unowocześnić kuchnię – klienci będą mogli wybierać spośród szerokiej gamy produktów Ninja, od kolorowych zestawów patelni i rondli z rozszerzoną powłoką ceramiczną, przez innowacyjne airfryery, aż po urządzenia do przygotowywania domowych lodów. Oferta obejmuje również podstawowy sprzęt AGD, taki jak czajniki.
W ramach Wielkich Okazji Amazon Prime dostępne będą również różne modele odkurzaczy Shark: nowy robot odkurzający Shark PowerDetect Self-Empty oraz odkurzacz bezprzewodowy Shark Stratos Cordless Stick Vacuum Cleaner Pet Pro, wyposażony w antyalergiczną technologię. Klienci Amazon.pl będą mogli kupić także specjalny odkurzacz do usuwania plam i zabrudzeń Shark StainStriker Stain & Spot Cleaner, który z pewnością pomoże odpowiednio odświeżyć dywany, zwłaszcza w okresie świątecznych przyjęć.
Podczas świąt czy spotkań rodzinnych nie tylko dom musi wyglądać jak najlepiej i lśnić czystością - to także doskonała okazja do tego, by zadbać o perfekcyjny wygląd włosów, korzystając z suszarki jonizującej Shark SpeedStyle Ionic Hair Dryer & Styler.
Wydarzenie Wielkie Okazje Amazon Prime umożliwia klientom wcześniejsze przygotowanie się do sezonu świątecznego oraz zakup produktów marki SharkNinja z listy życzeń w korzystnych cenach na stronie Amazon.pl. Oferty są dostępne do wyczerpania zapasów.
O SharkNinja:
SharkNinja to międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem i technologią, oferująca zróżnicowane urządzenia do użytku domowego. Znana z dwóch marek – Shark i Ninja – cieszy się uznaniem za wysoką jakość i funkcjonalność swoich produktów. Działając w myśl filozofii "5 gwiazdek", SharkNinja stawia na pierwszym miejscu potrzeby użytkowników, dążąc do tworzenia rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie i zdobywają uznanie konsumentów na całym świecie. SharkNinja zatrudnia ponad 3300 pracowników, a jej główna siedziba znajduje się w Needham w stanie Massachusetts. Produkty firmy są dostępne w sprzedaży detalicznej online i offline, a także u dystrybutorów na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.sharkninja.com.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.