SharkNinja na targach IFA 2024
SharkNinja, globalna firma projektująca produkty użytkowe i technologie, pojawiła się na targach IFA Berlin 2024, gdzie zaprezentowała nową, przełomową linię produktów dla regionu EMEA.
Po osiągnięciu wysokich przychodów w regionie EMEA w ciągu ostatniego roku, firma SharkNinja ogłosiła plany wprowadzenia ponad 20 nowych, innowacyjnych produktów w regionie pod markami Shark i Ninja. Posunięcie to wspiera strategię firmy, która polega na rozwoju w już istniejących kategoriach, wejściu do kolejnych oraz ekspansji na nowe rynki w całym regionie.
Najnowsze innowacje SharkNinja dla regionu EMEA obejmują: Ninja Luxe Café, wielofunkcyjny ekspres do espresso, kawy filtrowanej i cold brew (dostępny tylko w wybranych modelach); Shark PowerDetect Robot - robot, który zapewnia zoptymalizowane czyszczenie poprzez rozpoznawanie i analizowanie otoczenia; Shark Steam Pickup - nowy mop parowy, który potrafi również usuwać zanieczyszczenia oraz Ninja Foodi 8-in-1 PossibleCooker - wszechstronny multicooker, który pozwala gotować na wolnym ogniu, na parze, smażyć, gotować ryż i nie tylko.
„Cieszymy się, że możemy być w tym roku targach IFA w Berlinie i być częścią obchodów ich 100-lecia. W SharkNinja staramy się pozytywnie wpływać na życie ludzi w każdym domu, na całym świecie. Aby utrzymać szybką ekspansję na nowe rynki i kategorie w regionie EMEA, zaprezentowaliśmy dziś kilka nowych, ekscytujących i innowacyjnych produktów” - powiedział Tom Brown, prezes SharkNinja EMEA. „Nasze najnowsze innowacje, takie jak ekspres do kawy typu „wszystko w jednym”, nowa linia odkurzaczy Power Detect, w tym nowy robot odkurzający czy ekspres do mrożonych przysmaków Slushi, stanowią odpowiedź na codzienne wyzwania i rozwiązania problemów konsumentów. Cieszymy się, że możemy oferować konsumentom produkty, które podtrzymują reputację Shark i Ninja w zakresie wydajności, jakości i wartości wśród coraz większego grona klientów SharkNinja w regionie EMEA”.
SharkNinja wstrząsa rynkiem domowej kawy espresso:
SharkNinja odważnie wkracza na rynek ekspresów do kawy espresso w regionie EMEA, wprowadzając na rynek pierwsze urządzenie do parzenia kawy Ninja. Dzięki niemu, kawa parzona w domu smakuje niczym ta robiona przez profesjonalnego baristę. Ninja Luxe Café to urządzenie, które prowadzi konsumenta przez każdy etap tego doświadczenia: od rekomendacji idealnego stopnia mielenia kawy, po precyzyjne dozowanie ziaren, aż po aktywną regulację temperatury i ciśnienia podczas całego procesu parzenia - wszystko dla uzyskania idealnej kawy za każdym razem. Uzupełnieniem całości jest nowy kubek podróżny Ninja Sip Perfect, który schładza gorące napoje do komfortowej temperatury w ciągu kilku minut[1].
SharkNinja wykorzystuje innowacje do rozszerzenia istniejących kategorii:
SharkNinja kontynuuje wprowadzanie innowacji, prezentując technologię ReverseClean w swojej linii odkurzaczy. W przeciwieństwie do wielu tradycyjnych odkurzaczy, które mogą pominąć zanieczyszczenia poczas cofania, technologia ReverseClean zapewnia skuteczne czyszczenie. Nowe odkurzacze wyposażone w tę technologię obejmują modele: Power Detect Upright, Power Detect Cordless Stick, Power Detect Cordless Auto Empty i Power Detect Cordless.
Ponadto SharkNinja wprowadza nową gamę robotów PowerDetect. Automatycznie wykrywanie nieporządku, ukrytych zabrudzeń, mokrych plam, krawędzi i rodzajów podłóg sprawia, że dogłębne sprzątanie domu jest łatwe i bezwysiłkowe.
SharkNinja pomaga konsumentom maksymalnie wykorzystać przestrzeń na blacie:
Po sukcesie nowej frytkownicy beztłuszczowej Ninja Double Stack, SharkNinja rozszerza też asortyment o frytkownicę beztłuszczową Ninja Double Stack XL z systemem Smart Cook. Urządzenie zawiera cyfrową sondę zapewniającą doskonałe porawy przy każdym użytkowaniu. Firma wprowadza również na rynek Ninja Double Stack 2-Drawer Air Fryer 7.6L, aby umożliwić wygodne gotowanie dzięki jeszcze bardziej kompaktowej konstrukcji.
SharkNinja kontynuuje międzynarodową ekspansję, aby zwiększyć możliwości domowych kucharzy:
Dodatkowo SharkNinja rozszerza swoją ofertę produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie. Nadchodzące premiery obejmują Ninja Foodi 8-in-1 PossibleCooker, zaprojektowany z myślą o dużych rodzinach, w celu uproszczenia przygotowywania posiłków i sprzątania po nich. Produkty te mają na celu poprawę doświadczenia gotowania w domu zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych szefów kuchni.
SharkNinja przedstawia nowy ekspres do mrożonych napojów Ninja SLUSHi:
Najnowsza innowacja od twórców viralowego Ninja CREAMi, która pozwala użytkownikom na łatwe przygotowanie wszystkich smaków slushies w domu. Teraz zarówno dzieci, jak i dorośli mogą cieszyć się swoimi ulubionymi slushies bez wychodzenia z domu dzięki zaawansowanej technologii Ninja SLUSHi Frozen Drink Maker, która zapewnia wysokiej jakości mrożone napoje.
Ponadto Ninja ogłasza wprowadzenie na rynek nowego Ninja Blast Max Portable Power Pro. Nowy Ninja Blast Max ma do wyboru trzy tryby do tworzenia idealnych koktajli - blendowanie, kruszenie oraz tryb smoothie. Ponieważ urządzenie kruszy lód na drobny proszek, podczas miksowania nie ma konieczności dodawania płynu.
Ceny i dostępność produktów różnią się w zależności od rynku. Więcej informacji można znaleźć na stronach:
- Shark: https://sharkclean.eu/
- Ninja: https://ninjakitchen.eu/
[1] Początkowa temperatura napoju 95°C
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.