Komunikaty PR

Samsung z nowościami w kategorii lodówek Side-by-Side

2022-06-03  |  09:57
Biuro prasowe

Lider sprzedaży lodówek w Polsce*, firma Samsung, wzbogaca swoje portfolio o 8 premierowych modeli Side-by-Side. Urządzenia zostały wyposażone w zupełnie nowe technologie, które zwiększają komfort ich użytkowania oraz zapewniają dłuższą świeżość przechowywanej żywności.

Przełomowe technologie by Samsung

Nowe modele lodówek Samsung Side-by-Side to połączenie pionierskich technologii i eleganckiego designu, na który składają się m.in. płaskie drzwi dostępne w 2 eleganckich kolorach oraz wewnętrzny wyświetlacz. Zastosowane w nich rozwiązania stanowią przełom na rynku lodówek. Jednym z nich jest strefa napojów Beverage Center™ . Pozwala ona cieszyć się szybkim i łatwym dostępem do orzeźwiająco schłodzonej wody (także smakowej), dzięki pozbawionemu toksycznego BPA** automatycznie dopełnianemu pojemnikowi z przefiltrowaną wodą. To ekologiczne rozwiązanie ogranicza również zużycie plastiku. Obecność filtra do wody Samsung HAFEX pozwala na rezygnację z wody butelkowanej, dzięki czemu nie tylko oszczędzamy pieniądze i żyjemy bardziej ekologicznie, ale także mamy stały dostęp do wody o najlepszej jakości i naturalnym smaku. Specjalna strefa w drzwiach lodówki, Food Showcase, umożliwia otwarcie tylko zewnętrznych drzwi urządzenia, dzięki czemu zyskujemy łatwy dostęp do najpotrzebniejszych produktów oraz do dozownika z wodą. Tutaj również należy podkreślić aspekt ekologiczny – w tej strefie możemy przechowywać napoczęte produkty lub te, o krótkim terminie ważności tak, by się nie zmarnowały. Wyłącznie w lodówkach Samsung znajdziemy również wewnętrzną kostkarkę z podwójnym rodzajem lodu. Dual Auto Ice Maker wytwarza zarówno lód w kostkach, jak i w mniejszych Ice Bites™, które znacznie szybciej schładzają napoje. Co więcej, kostkarka jest w stanie wygenerować aż 2,3 kg lodu dziennie, a przechowywać nawet do 3,8 kg.

Efektywne i wygodne przechowywanie produktów

W premierowych lodówkach znajdziemy też, dobrze znane nam już z poprzednich modeli, innowacyjne rozwiązania dotyczące przechowywania żywności, takie jak: strefa Cool Select+ (5 w 1, pozwalająca przekształcić np. zamrażarkę w chłodziarkę), system TWIN Cooling Plus™ (dwa niezależne obiegi chłodzenia) czy No Frost (automatyczne rozmrażanie i dłuższa świeżość produktów spożywczych). Technologia Metal Cooling gwarantuje lepszą izolację lodówki i ogranicza wahania temperatury w jej wnętrzu, nawet po otwarciu drzwi. Urządzenia wyposażone zostały także w funkcję szybkiego zamrażania oraz szybkiego chłodzenia. Dostępny jest również tryb Wakacje, podczas którego praca lodówki jest oszczędna. Cichą pracę urządzenia (36 dB) oraz oszczędność energii zapewnia kompresor Digital Inverter.

Dzięki technologii izolacji o wysokiej wydajności SpaceMax™ w nowych lodówkach Samsung Side-by-Side powierzchnia przechowywania wynosi teraz nawet do 645 l***, zapewniając dużo miejsca w szufladach i na półkach. Podwójne drzwi umożliwiają jeszcze lepsze zagospodarowanie przestrzeni wewnętrznej lodówki.

 

Więcej o nowej linii lodówek Side-by-side Samsung znajdziesz na stronie:

 

*Na podstawie raportów międzynarodowej firmy badawczej dotyczących sprzedaży detalicznej lodówek w Polsce w okresie styczeń 2007 – styczeń 2022 oraz raportu z 27.11.2020 r. z badania przeprowadzonego przez firmę Kantar Polska na zlecenie firmy Samsung.

**Bisfenol A (BPA) znaleźć można w plastikach z poliwęglanu i żywicach epoksydowych, z których często wytwarza się pojemniki na żywność i napoje. Uznaje się, że może on w sposób negatywny oddziaływać na zdrowie.

***W modelach posiadających Beverage Center; w modelach bez tej strefy pojemność wynosi 627 l.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.