Samsung. Przygotowany na zmiany. nowa kampania dla urządzeń do zabudowy
Nasze życie nieustannie się zmienia, a co za tym idzie – zmieniają się również nasze potrzeby. W pierwszej odsłonie kampanii Samsung prezentuje inteligentne urządzenia AGD do zabudowy, z którymi będziemy gotowi na wszystkie nachodzące zmiany. Zarówno życiowe jak i te dotyczące np. wystroju wnętrza. Rozpoczęciu kampanii towarzyszy również start promocji cashback na zabudowę.
W dzisiejszym świecie potrzebujemy urządzeń AGD, które będą spełniały nie tylko podstawowe funkcje, ale również ułatwiały nasze życie na różnych poziomach. Zgodnie z hasłem kampanii: „Samsung. Przygotowany na zmiany” – marka podkreśla, że oferuje inteligentne rozwiązania, które zostały zaprojektowane z myślą o indywidualnych potrzebach klientów.
W ramach pierwszej odsłony kampanii zobaczymy spot o piekarniku Dual Cook SteamTM, w którym przygotowanie posiłków jest prostsze i przyjemniejsze. W piekarniku mamy możliwość pieczenia na parze lub gotowania na parze w specjalnym naczyniu, jednocześnie piekąc inną potrawę w tradycyjny sposób. Natomiast dzięki technologii AI Pro Cooking oraz aplikacji SmartThings[1] na bieżąco możemy monitorować proces przygotowania potrawy z poziomu naszego smartphona.
Działania obejmują telewizję, digital, media społecznościowe, prasę oraz punkty sprzedaży. Za zakup mediów, w ramach kampanii odpowiada dom mediowy Starcom, a za kreację – Leo Burnett oraz dom produkcyjny Dynamo.
Reżyserem spotu jest Bartosz Dombrowski, który na swoim koncie wiele nagród, m.in. Grand Prix Brązowego Lwa oraz Golden Euro Effie. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada VMLY&R, natomiast kreacją BTL zajął się Cheil. Za działania Public Relations odpowiada agencja Dfusion Communication.
Bądź gotowy na zmiany z urządzeniami do zabudowy Samsung
Piekarniki parowe smart budzą coraz większe zainteresowanie konsumentów. Dlatego też Dual Cook SteamTM to pierwszy z produktów prezentowany w ramach kampanii.
Ruszyła właśnie promocja cashback, dzięki której konsumenci będą mogli zaopatrzyć się w inteligentne piekarniki Samsung.
Aby wziąć udział w promocji, należy kupić piekarnik standardowy Samsung lub zestaw z urządzeniami AGD w okresie od 7.03 do 30.04.2023 r. (lub do wyczerpania puli zwrotów) u jednego sprzedawcy za minimalną wartość określoną w regulaminie.
Aby skorzystać z promocji należy wykonać poniższe kroki:
- W pierwszy kroku należy kupić wybrany piekarnik lub dobierz do niego inne urządzenia AGD Samsung w okresie od 07.03 do 30.04.2023r. (lub do wyczerpania puli zwrotów). Lista urządzeń w regulaminie promocji.
- Następnie napisać swoją opinię na jednej ze wskazanych stron i oznaczyć ją #PromocjaSamsungCashbackZabudowa.
- Należy przygotować dokumenty: skan dowodu zakupu, nr seryjny, zdjęcie tabliczki znamionowej, potwierdzenie opinii.
- W kolejnym kroku należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na www.kuchnia.Samsung.pl w ciągu 21 dni od daty zakupu[2].
Szczegóły promocji: Kup piekarnik i zyskaj zwrot do 3000 zł | Samsung Polska
Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia otrzymasz zwrot na wskazane przez konsumenta konto.
——————————
[1] Wymaga dostępu do sieci bezprzewodowej, konta Samsung Account i aplikacji Samsung SmartThings. Szczegółowe informacje o wymaganiach sprzętowych i dostępności aplikacji SmartThings na https://www.samsung.com/pl/apps/smartthings/. Wymagane jest połączenie Wi-Fi i konto Samsung Account.
[2] Organizatorem promocji jest Samsung Electronics Polska sp. z o.o. Promocja trwa od 7 marca do 30 kwietnia 2023 lub do wyczerpania puli zwrotów. Zwrot 3000 zł jest wartością maksymalną zwrotu przy zakupie wybranych produktów AGD Samsung. Lista modeli produktów biorących udział w promocji, wartości poszczególnych zwrotów oraz szczegółowe zasady promocji dostępne na kuchnia.samsung.pl.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.