Samsung prezentuje nową linię lodówek Grand+
W ostatnim czasie wszyscy przekonaliśmy się, że robienie większych zakupów ma sens. Po pierwsze unikamy dzięki temu częstych wizyt w sklepie, a po drugie zawsze mamy pod ręką ulubione produkty. Te nawyki pozostaną z nami na długi czas, dlatego potrzebujemy rozwiązań, które sprostają nowej rzeczywistości i ułatwią nam zarządzanie domowymi obowiązkami. Skoro rzadziej robimy zakupy i decydujemy się na większe zapasy, potrzebujemy urządzeń, które zapewnią odpowiednią ilość miejsca do przechowywania i zadbają o świeżość żywności. W takie rozwiązania wyposażone są najnowsze lodówki Samsung.
Więcej znaczy więcej
Jak zmieścić ulubione produkty całej rodziny, świeże warzywa i tort na weekendowe przyjęcie? Nic prostszego, gdy w naszej kuchni znajdzie się lodówka z technologią Space Max™. Modele z nowej linii Samsung Grand+ mają pojemność aż do 385 litrów. Tak duża przestrzeń w środku urządzenia nie oznacza jednak zwiększenia gabarytów lodówki. Rozmiar zewnętrzny pozostaje taki sam, dzięki zastosowaniu specjalnego systemu izolacji, które umożliwia zmniejszenie grubości ścianek. Jednym słowem, możemy robić większe zakupy na dłużej, nie martwiąc się o dodatkowe miejsce w lodówce.
Dłuższa świeżość to podstawa
Każdy kto choć raz wyciągnął z lodówki zwiędłą sałatę lub ogórka, który stracił jędrność, zna uczucie zawodu i irytacji. Nie tylko marnujemy wtedy jedzenie, które zazwyczaj nie nadaje się już do użytku, ale też często nie mamy pod ręką żadnego zamiennika produktu. Na szczęście nowe lodówki Samsung Grand+ wyposażone zostały w technologie, które przedłużają świeżość i chronią produkty przed utratą smaku i właściwości odżywczych. Do takich rozwiązań należy komora zero Optimal Fresh +, którą można używać na dwa sposoby. W trybie pojedynczym ustawiamy jedną, stałą temperaturę. Wybierając tryb podwójny możemy wydzielić dwie strefy z różnym poziomem temperatur*. Lewa część z niższą temperaturą stwarza optymalne warunki do przechowywania mięsa, wędlin oraz ryb, a prawa, z wyższą temperaturą jest idealna dla owoców i warzyw**. Nasze preferencje co do wielkości stref dopasujemy za pomocą podziałki, a na zewnętrznym panelu wybierzemy tryb chłodzenia. Dzięki temu rozwiązaniu będziemy mieć pewność, że każdy produkt jest przechowywany w odpowiednik warunkach i pozostaje ***. Na świeżość produktów ma także wpływ odpowiednia wilgotność. W tym wypadku z pomocą przyjdzie szuflada Humidity Fresh+, która zapewnia specjalne warunki o wysokim poziomie wilgotności, aby warzywa i owoce pozostały dłużej świeże, nie tracąc wartości odżywczych, chrupkości, zapachu czy smaku.
Wsłuchaj się w ciszę i oszczędzaj energię
Cicha praca urządzeń domowych to marzenie wielu z nas. Samsung kolejny raz wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników wyposażając swoje lodówki w nowy kompresor Digital Inverter zatwierdzony przez Instytut Badań i Certyfikacji VDE. Jego automatyczna praca zapewnia niskie zużycie energii przez dostosowanie prędkości do zapotrzebowania na chłodzenie. Udoskonalony kompresor wypływa także na redukując głośności urządzenia do zaledwie 35 dB, czyli tyle ile szept. To szczególnie istotne w kuchniach otwartych na salon. Niepokojące odgłosy z lodówki nie będą przeszkadzały w wieczornym relaksie z ulubionym serialem.
Elastyczność w działaniu
Koniec z ograniczeniem przestrzeni i sztywnym trzymaniem się układu półek w lodówce. Półka na butelki została wymyślona na nowo, po to aby zapewnić jeszcze większą elastyczność. Jej nowa konstrukcja umożliwia przechowywanie butelek o niestandardowych rozmiarach i kształtach. A jeżeli mamy ochotę, możemy postawić na niej jogurty lub produkty w kartonowych opakowaniach, bez obawy o to, że spadną między szczebelkami. W lodówkach z serii Samsung Grand+ nowe półki zaprojektowano tak, by swobodnie można było na nich ustawiać produkty o różnych kształtach i wielkości. Można także swobodnie wsuwać i wysuwać półki, gdy sięgamy po głębiej schowane produkty. Takie rozwiązania nie tylko umożliwiają elastyczne korzystanie z urządzenia, ale także pozwalają zachować porządek w lodówce.
Najnowsze lodówki Samsung z serii Grand+ to urządzenia, które odpowiadają na potrzeby użytkowników pragnących bardziej wydajnych i funkcjonalnych sprzętów. Do wyboru są trzy wielkości urządzeń (185, 193, 203 cm) oraz sześć kolorów frontów: stal nierdzewna, szczotkowana stal nierdzewna, metaliczny grafit, czarny malowany, grafitowa stal, beżowy. W nowej linii urządzeń znajdziemy szereg rozwiązań i technologii, które pozwolą przechowywać więcej ulubionych produktów i dłużej zachować ich świeżość.
* Ustawienia temperatur w strefach są zależne od ogólnych ustawień chłodziarki.
** Przykładowe warunki dla temperatury chłodziarki 1°C. Temperatura w lewej strefie jest obniżona o 2°C względem tej ustawionej w całym urządzeniu.
*** Wyniki testu świeżości przeprowadzone na sałacie lodowej wykonane przez SLG Prüf- und Zertifizierungs GmbH dla lodówek RS6*N8* (w porównaniu do modelu RSA1U*).
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.