Samsung prezentuje wyjątkową linię produktów Bespoke Home 2022 podczas targów Eu
SEUL, Korea – 7 czerwca 2022 – Dziś Samsung otworzył swoje stoisko na targach EuroCucina 2022 i zaprasza odwiedzających, aby osobiście poznali zalety najnowszych rozwiązań w kategorii sprzętu gospodarstwa domowego. Odbywające się co dwa lata w Mediolanie targi EuroCucina wyznaczają kierunek rozwoju dla kolejnych generacji urządzeń AGD. Firma Samsung uczestniczy w targach od 7 do 12 czerwca, a stoisko będzie otwarte dla gości od 9:30 do 18:30 CEST. Targi są doskonałą okazją do tego, aby zaprezentować na europejskim rynku najnowsze produkty i usługi Samsung, które oferują zupełnie nowy standard, zarówno pod względem estetyki, jak i wygody użytkowania.
„Z ogromną przyjemnością wracamy na targi EuroCucina. W tym roku przedstawiamy naszą całkowicie nową linię produktów Bespoke Home 2022, która dostępna będzie na rynku europejskim” – mówi Martin Kanghypu Lee, Wiceprezes Samsung Electronics, Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu. „Jesteśmy podekscytowani faktem, że goście odwiedzający targi EuroCucina 2022 poznają nasze najnowsze, innowacyjne rozwiązania, które dzięki inteligentnej współpracy ułatwiają wykonywanie codziennych, domowych czynności.”
Na liczącym 800m2 stoisku Samsung można podziwiać szeroki wybór urządzeń, które udowadniają wszechstronność linii Bespoke. To pierwsza w Europie okazja w do tego, aby zapoznać się z produktami z linii Bespoke Home 2022. Goście targów będą mogli przyjrzeć się linii urządzeń Bespoke Kitchen – w tym absolutnej nowości w kategorii, czyli piekarnikowi Bespoke AI. Owo debiutujące na europejskim rynku urządzenie oferuje intuicyjną technologię AI oraz zaawansowaną funkcję gotowania na parze, która zdecydowanie ułatwia proces przygotowywania posiłków. Po raz pierwszy zaprezentowane zostaną również takie urządzenia codziennego użytku, jak pralka Bespoke AI, szafa AirDresser i odkurzacz Bespoke Jet.
Goście będą mieli również okazję do tego, by przekonać się jak inteligentne urządzenia Samsung z linii Bespoke ze sobą współpracują automatyzując codzienne, domowe czynności. Kluczową rolę w koordynowaniu tego procesu odgrywa SmartThings Home Life. To hub kontrolujący aż sześć kluczowych usług inteligentnego domu, ułatwiając tym samym życie domownikom.
Odwiedzający będą mogli także zwiedzić strefę wystawienniczą poświęconą wizji zrównoważonego rozwoju Bespoke 2022, której priorytetem jest ekologia na każdym cyklu życia produktu – od produkcji i dostaw, poprzez użytkowanie produktu, aż po utylizację. Począwszy od obniżających zużycie energii innowacji, przez świadome procesy produkcyjne, aż po przyjazny dla środowiska recykling – tegoroczna linia urządzeń Samsung wpisuje się w styl życia zgodny z duchem eko pod każdym względem.
Więcej informacji na temat linii urządzeń Bespoke można uzyskać podczas globalnej konferencji Bespoke Home 2022, która będzie transmitowana na żywo 7 czerwca o godzinie 16:00 na stronach News.Samsung.com, Samsung.com oraz na YouTube Samsung.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.