Komunikaty PR

Samsung: kup oczyszczacz powietrza lub odkurzacz Jet™ i odbierz prezent

2020-11-02  |  01:00
Biuro prasowe

Oczyszczacz powietrza i odkurzacz bezprzewodowy to dwa urządzania, dzięki którym w naszych domach zapanuje idealny porządek, a komfort naszego życia wzrośnie. Teraz każdy, kto zdecyduje się na zakup tych urządzeń może liczyć na wyjątkowo atrakcyjny prezent od marki Samsung. Promocja potrwa aż do końca tego roku.

Promocja obejmuje odkurzacze Samsung Jet™ (modele 90, 75 i 70) oraz oczyszczacze powietrza (modele AX90, AX60, AX47, AX40, AX34).

  • Prezentem przy zakupie odkurzacza Samsung Jet™ jest stacja czyszcząca, dodatkowa bateria lub zestaw akcesoriów, które idealnie sprawdzą się przy sprzątaniu samochodu lub trudno dostępnych zakamarków w domu.
  • Prezentem przy zakupie oczyszczacza powietrza jest dodatkowy filtr (w przypadku modelu AX90 dwa filtry). Z takim zestawem nie musimy się martwić o zakup nowych filtrów przez okres nawet 2 lat.
  • Obie promocje obowiązują od 2 listopada 2020 roku.

 

Większy komfort na co dzień

Inwestycja w skuteczny oczyszczacz powietrza to decyzja, której nie będziemy żałować. Zwłaszcza teraz, gdy więcej czasu spędzamy w domach, a powietrze na zewnątrz staje się coraz bardziej zanieczyszczone, powinniśmy zadbać o komfort i dobre samopoczucie domowników. W dodatku często nie zdajemy sobie sprawy z tego, że w naszych mieszkaniach, jakość powietrza może być jeszcze gorsza niż na ulicach. Na szczęście jego jakość skutecznie poprawi oczyszczacz marki Samsung, który usunie aż do 99,97%*mikroskopijnych cząsteczek. Oczyszczacze Samsung działają niezwykle skutecznie, dzięki zastosowaniu 3 filtrów. Filtr wstępny zatrzymuje m.in. kurz i sierść, filtr węglowy eliminuje niebezpieczne gazy i zapachy, a filtr HEPA usuwa alergeny, bakterie i roztocza oraz wyłapuje cząsteczki smogu PM1,0; PM2,5 i PM10.

Jeszcze skuteczniejsze odkurzanie

Oczyszczacz powietrza pomaga pozbyć się m.in. uporczywego kurzu, ale w przypadku większych porządków niezawodny będzie odkurzacz Samsung Jet™. Bezprzewodowe urządzenie o wysokiej mocy aż do 550 W, z 5-stopniowym systemem filtracji HEPA, który wyłapuje aż do 99,99 %** mikrocząsteczek kurzu i alergenów oraz wydajną baterię, która pozwala na odkurzanie bez ładowania aż do 60 minut*** to gwarancja doskonale posprzątanego mieszkania. Do odkurzacza dołączone są akcesoria, które umożliwiają jeszcze skuteczniejsze odkurzanie różnych powierzchni i dotarcie do najmniejszych zakamarków w domu. W dodatku odkurzacz jest lekki (2,7 kg) i poręczny, pracuje cicho  (minimum 86 dB), a pojemnik na nieczystości można wygodnie umyć pod wodą. Urządzenie można też używać w wygodnej, krótkiej wersji, która doskonale sprawdzi się, gdy chcemy odkurzać np. wnętrze samochodu.

Zarówno oczyszczacz powietrza, jak i odkurzacz bezprzewodowy Samsung Jet™ to urządzenia, dzięki którym w naszych domach zapanuje porządek, a nasze samopoczucie ulegnie poprawie. Aby mieć jeszcze więcej korzyści z zakupu tych urządzeń, warto skorzystać z wyjątkowych promocji przygotowanych przez markę Samsung i otrzymać praktyczny prezent.

 

Warunkiem przystąpienia do promocji jest rejestracja produktu w ciągu 14 dni od zakupu z załączeniem dowodu zakupu, zdjęcia opakowania i numeru seryjnego oraz zdjęcia wyciętego kodu (tabliczki znamionowej) z opakowania, a także pozostawienie opinii o produkcie.

Obie promocje rozpoczynają się 2 listopada 2020 roku. Promocja odkurzaczy Jet™ obowiązuje do 31 grudnia 2020 roku. Promocja oczyszczaczy powietrza Samsung obowiązuje do 31 stycznia 2021 roku.

 

Szczegółowe informacje na temat promocji dostępne są na stronach:

jet.samsung.pl oraz tlendobry.pl

 

*Na podstawie badań cząsteczek pyłu o wielkości 0,26µm w Narodowym Instytucie Testów w Korei.

** Na podstawie badań cząsteczek pyłu o wielkości 0,26µm w Narodowym Instytucie Testów w Korei.

*** Na podstawie wewnętrznych testów przy wykorzystaniu minimalnego poziomu mocy, bez użycia dodatkowych akcesoriów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.