Samsung Electronics zaprasza na wydarzenie Bespoke Home 2022
SEUL, Korea – 31 maja 2022 r. – Samsung Electronics Co. Ltd. powraca z drugą odsłoną Bespoke Home 2022, czyli globalną prezentacją najnowszych i najbardziej innowacyjnych urządzeń gospodarstwa domowego. Tegoroczne wydarzenie skupiać się będzie wokół trzech kluczowych tematów związanych z ekspansją: przestrzeni, doświadczania i czasu. Samsung pokaże jak produkty z rodziny Bespoke podbijają globalny rynek nie ograniczając się jedynie do kuchni, a także jak nasze doświadczenia podczas korzystania z domowej przestrzeni ewoluują dzięki wygodzie i elastyczności urządzeń, których czas pracy został wydłużony z korzyścią dla użytkowników.
– Podczas Bespoke Home 2021 zaprezentowaliśmy urządzenia gospodarstwa domowego, które oferowały użytkownikom personalizację poprzez możliwość wyboru modułów oraz ich funkcjonalności, a także korzyści związane z łącznością – powiedział Kanghyup Lee, Szef Zespołu Sprzedaży i Marketingu w Dziale Urządzeń Cyfrowych spółki Samsung Electronics. – Cieszymy się, że w tym roku możemy pokazać, jak rodzina personalizowanych produktów Bespoke powiększa się oferując konsumentom nowe doświadczenia w kuchni i poza nią, jeszcze większy komfort i wygodę oraz wspiera nasze wysiłki na rzecz ekologii.”
Ekspansja przestrzeni
Urządzenia z rodziny Bespoke z domowego zacisza „wyszły w świat”. Wkrótce dostępne będą w ponad 50-ciu krajach. Co więcej, Samsung rozszerza swoją ofertę personalizowanych produktów Bespoke dla domu o nowe kategorie urządzeń wyposażonych w udoskonalone funkcje oraz w nowych wersjach kolorystycznych.
Ewoluujące wzornictwo ma zainspirować konsumentów do tego, aby kreowali spersonalizowane domy, które naprawdę odzwierciedlą ich indywidualne gusta i estetykę – bez względu na kraj zamieszkania. Dzięki etosowi ekspansji przestrzeni, koncepcja Bespoke wprowadza tę wizję w życie.
Ekspansja doświadczenia
`
Doświadczenia związane z łącznością domowych urządzeń nie są już czymś nowym – są raczej częścią naszych codziennych interakcji. Jednak Bespoke dodatkowo upraszcza życie domowników łącząc aż sześć usług inteligentnego domu: gotowanie, zarządzanie zużyciem energii, dbałość o odzież, opiekę nad zwierzętami, poprawę jakości powietrza i opiekę nad domem. Oprócz tego zaktualizowana usługa Family Hub w połączeniu z ulepszoną sztuczną inteligencją wprowadza zautomatyzowaną wygodę w życie użytkowników.
Ekspansja czasu
Zwiększone możliwości w zakresie zarządzania domową przestrzenią oraz doświadczania jej na nowo to jeszcze nie wszystko. Samsung tworzy zrównoważone rozwiązania dla produktów w całym ich cyklu życia – od projektu aż po utylizację.
Odwiedź stoisko Samsung na targach EuroCucina w Fiera Milano Rho w Mediolanie, by dowiedzieć się więcej o nowościach prezentowanych na tegorocznym Bespoke Home. Weź udział w wydarzeniu Bespoke Home Media Day 2022 zaplanowanym na 7 czerwca na godzinę 16:00. Wydarzenie transmitowane będzie na globalnym kanale YouTube firmy Samsung oraz na stronach Samsung Newsroom i Samsung.com.
Więcej informacji można znaleźć się na stronach Samsung.com i Samsung Newsroom.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.