Samsung Electronics zaprasza na wydarzenie Bespoke Home 2022
SEUL, Korea – 31 maja 2022 r. – Samsung Electronics Co. Ltd. powraca z drugą odsłoną Bespoke Home 2022, czyli globalną prezentacją najnowszych i najbardziej innowacyjnych urządzeń gospodarstwa domowego. Tegoroczne wydarzenie skupiać się będzie wokół trzech kluczowych tematów związanych z ekspansją: przestrzeni, doświadczania i czasu. Samsung pokaże jak produkty z rodziny Bespoke podbijają globalny rynek nie ograniczając się jedynie do kuchni, a także jak nasze doświadczenia podczas korzystania z domowej przestrzeni ewoluują dzięki wygodzie i elastyczności urządzeń, których czas pracy został wydłużony z korzyścią dla użytkowników.
– Podczas Bespoke Home 2021 zaprezentowaliśmy urządzenia gospodarstwa domowego, które oferowały użytkownikom personalizację poprzez możliwość wyboru modułów oraz ich funkcjonalności, a także korzyści związane z łącznością – powiedział Kanghyup Lee, Szef Zespołu Sprzedaży i Marketingu w Dziale Urządzeń Cyfrowych spółki Samsung Electronics. – Cieszymy się, że w tym roku możemy pokazać, jak rodzina personalizowanych produktów Bespoke powiększa się oferując konsumentom nowe doświadczenia w kuchni i poza nią, jeszcze większy komfort i wygodę oraz wspiera nasze wysiłki na rzecz ekologii.”
Ekspansja przestrzeni
Urządzenia z rodziny Bespoke z domowego zacisza „wyszły w świat”. Wkrótce dostępne będą w ponad 50-ciu krajach. Co więcej, Samsung rozszerza swoją ofertę personalizowanych produktów Bespoke dla domu o nowe kategorie urządzeń wyposażonych w udoskonalone funkcje oraz w nowych wersjach kolorystycznych.
Ewoluujące wzornictwo ma zainspirować konsumentów do tego, aby kreowali spersonalizowane domy, które naprawdę odzwierciedlą ich indywidualne gusta i estetykę – bez względu na kraj zamieszkania. Dzięki etosowi ekspansji przestrzeni, koncepcja Bespoke wprowadza tę wizję w życie.
Ekspansja doświadczenia
`
Doświadczenia związane z łącznością domowych urządzeń nie są już czymś nowym – są raczej częścią naszych codziennych interakcji. Jednak Bespoke dodatkowo upraszcza życie domowników łącząc aż sześć usług inteligentnego domu: gotowanie, zarządzanie zużyciem energii, dbałość o odzież, opiekę nad zwierzętami, poprawę jakości powietrza i opiekę nad domem. Oprócz tego zaktualizowana usługa Family Hub w połączeniu z ulepszoną sztuczną inteligencją wprowadza zautomatyzowaną wygodę w życie użytkowników.
Ekspansja czasu
Zwiększone możliwości w zakresie zarządzania domową przestrzenią oraz doświadczania jej na nowo to jeszcze nie wszystko. Samsung tworzy zrównoważone rozwiązania dla produktów w całym ich cyklu życia – od projektu aż po utylizację.
Odwiedź stoisko Samsung na targach EuroCucina w Fiera Milano Rho w Mediolanie, by dowiedzieć się więcej o nowościach prezentowanych na tegorocznym Bespoke Home. Weź udział w wydarzeniu Bespoke Home Media Day 2022 zaplanowanym na 7 czerwca na godzinę 16:00. Wydarzenie transmitowane będzie na globalnym kanale YouTube firmy Samsung oraz na stronach Samsung Newsroom i Samsung.com.
Więcej informacji można znaleźć się na stronach Samsung.com i Samsung Newsroom.
Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii
EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.