Samsung Bespoke – lodówka na lata w promocji ze zwrotem na konto
Szukając idealnej lodówki bierzemy pod uwagę przede wszystkim jej funkcje, pojemność, klasę energetyczną oraz wygląd. Jednak urządzenie, które jest dla nas odpowiednie na obecnym etapie życia, za 5 lat może nam się znudzić lub okazać po prostu zbyt małe. Samsung Bespoke to personalizowana lodówka, która może zmieniać się i rosnąć z czasem, tak jak nasze wymagania. Już tylko przez tydzień możesz kupić Samsung Bespoke w promocji cashback.
Z badań przeprowadzonych przez Samsung w 2020 roku wynika, że 25% Polaków posiada w swoim domu lodówkę starszą niż 5 lat, a 14% starszą niż 10 lat. Najwięcej, bo aż 46% badanych, określiło wiek swojej lodówki na mniej niż 5 lat, a 15% na rok lub mniej*. Wynika z tego, że średnio wymieniamy ten domowy sprzęt raz na 10 lub nawet 15 lat - w tym czasie tak wiele może się przecież zmienić! Przeprowadzamy się, remontujemy mieszkanie, zakładamy rodzinę, zmieniamy styl życia i upodobania. Nowoczesne urządzenia AGD projektowane są w taki sposób, aby za tymi zmianami nadążać. Wśród ich króluje lodówka Samsung Bespoke.
Zmiany we wnętrzu – prosta wymiana paneli lodówki
Bespoke to moc personalizacji. Wymienne panele zewnętrzne lodówki Samsung Bespoke dostępne są aż w 16 kolorach, takich jak elegancka brzoskwinia, kremowa lawenda, alabastrowa biel czy ciemny granat**. Daje to użytkownikom niemalże nieograniczone możliwości w tworzeniu pasujących do wnętrza zestawień. Do wyboru jest także kilka opcji wykończeniowych paneli, tj. szkło satynowe, czyste szkło lub metal. Ideą Bespoke jest także możliwość bezproblemowej i ekspresowej wymiany paneli frontowych, gdy poprzednie przestają nam pasować. Dzięki temu możemy przeprowadzić metamorfozę naszej lodówki w dowolnym momencie.
Nowi członkowie rodziny – rozbudowa lodówki o nowe moduły
Bespoke to modułowość. Choć lodówki Samsung Bespoke zachwycają swoim wyglądem, to w prawdziwy zachwyt wprawia to, jak są przy tym funkcjonale. Do zmieniających się z biegiem czasu potrzeb dostosujemy nie tylko design Bespoke, ale również rodzaj i rozmiar powierzchni do przechowywania. Producent umożliwia tworzenie różnorodnych kombinacji z dostępnych modułów - chłodziarka z dolnym zamrażalnikiem, jednodrzwiowa chłodziarka, jednodrzwiowa zamrażarka i jednodrzwiowa chłodziarka slim. W sytuacji, gdy potrzebujemy dodatkowego miejsca na produkty, np. na skutek powiększenia się rodziny, możemy dowolnie rozbudowywać urządzenie.
Większa ilość jedzenia do przechowania – zmiana funkcji modułów
Bespoke to najbardziej zaawansowane technologie. Technologia Cool Select+ to specjalna strefa, która umożliwia dopasowanie temperatury wybranych komór urządzenia do aktualnych potrzeb i konkretnego rodzaju żywności***. Jeśli potrzebujemy przechować większe zakupy, możemy np. zamienić zamrażalnik w chłodziarkę. Komora zero Optimal Fresh+, wyposażona w przesuwaną podziałkę, pozwala wyodrębnić dwie strefy z różnym poziomem temperatur optymalnych dla danych grup produktów. Z kolei szuflada Humidity Fresh+ gwarantuje wyjątkowe warunki o wysokim poziomie wilgotności, które będą idealne do przechowywania owoców i warzyw. Dzięki temu zachowają idealną chrupkość, apetyczny wygląd, doskonały smak i wartości odżywcze.
Dodatkową zaletą lodówek Samsung Bespoke jest to, że jako jedne z nielicznych osiągnęły najwyższe klasy energetyczne A i B oraz posiadają także klasę C****.
Lodówka na lata – ostatnie dni promocji
Jeśli szukasz lodówki idealnej, która będzie dobrze służyć przez lata, postaw na Samsung Bespoke. Tylko do 31 maja, przy zakupie lodówki z linii Bespoke, możesz skorzystać z promocji i otrzymać nawet do 749 zł zwrotu na konto*****. Wystarczy, że dodasz opinię o produkcie na jednej ze stron wskazanych w regulaminie.
Promocja trwa do 31.05.2022 r. lub do wyczerpania puli zwrotów.
Szczegóły promocji, w tym lista modeli oraz wartość poszczególnych zwrotów, dostępne są w regulaminie na www.bespoke.samsung.pl.
*Ogólnopolskie badanie zostało przeprowadzone dla firmy Samsung przez agencję badawczą Kantar Polska. Badanie zostało zrealizowane na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 18-54 lat N=1000 metodą wywiadów internetowych CAWI
**Panele sprzedawane są oddzielnie.
*** Funkcjonalność dostępna w wybranych lodówkach.
**** Dotyczy modeli RB38A7B6AAP (klasa A), RB38A7B6CAP (klasa C), RB34A7B5CAP (klasa C), RB38A7B6BAP (klasa B) i RB38A7B6AAP (klasa A).
*****W modelach lodówek Bespoke sprzedawanych bez frontu wymagany jest jednocześnie zakup lodówki oraz frontu.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.