Komunikaty PR

Samsung Bespoke – lodówka na lata w promocji ze zwrotem na konto

2022-05-25  |  16:30
Biuro prasowe

Szukając idealnej lodówki bierzemy pod uwagę przede wszystkim jej funkcje, pojemność, klasę energetyczną oraz wygląd. Jednak urządzenie, które jest dla nas odpowiednie na obecnym etapie życia, za 5 lat może nam się znudzić lub okazać po prostu zbyt małe. Samsung Bespoke to personalizowana lodówka, która może zmieniać się i rosnąć z czasem, tak jak nasze wymagania. Już tylko przez tydzień możesz kupić Samsung Bespoke w promocji cashback.

Z badań przeprowadzonych przez Samsung w 2020 roku wynika, że 25% Polaków posiada w swoim domu lodówkę starszą niż 5 lat, a 14% starszą niż 10 lat. Najwięcej, bo aż 46% badanych, określiło wiek swojej lodówki na mniej niż 5 lat, a 15% na rok lub mniej*. Wynika z tego, że średnio wymieniamy ten domowy sprzęt raz na 10 lub nawet 15 lat - w tym czasie tak wiele może się przecież zmienić! Przeprowadzamy się, remontujemy mieszkanie, zakładamy rodzinę, zmieniamy styl życia i upodobania. Nowoczesne urządzenia AGD projektowane są w taki sposób, aby za tymi zmianami nadążać. Wśród ich króluje lodówka Samsung Bespoke.  

Zmiany we wnętrzu – prosta wymiana paneli lodówki

Bespoke to moc personalizacji. Wymienne panele zewnętrzne lodówki Samsung Bespoke dostępne są aż w 16 kolorach, takich jak elegancka brzoskwinia, kremowa lawenda, alabastrowa biel czy ciemny granat**. Daje to użytkownikom niemalże nieograniczone możliwości w tworzeniu pasujących do wnętrza zestawień. Do wyboru jest także kilka opcji wykończeniowych paneli, tj. szkło satynowe, czyste szkło lub metal. Ideą Bespoke jest także możliwość bezproblemowej i ekspresowej wymiany paneli frontowych, gdy poprzednie przestają nam pasować. Dzięki temu możemy przeprowadzić metamorfozę naszej lodówki w dowolnym momencie. 

Nowi członkowie rodziny – rozbudowa lodówki o nowe moduły

Bespoke to modułowość. Choć lodówki Samsung Bespoke zachwycają swoim wyglądem, to w prawdziwy zachwyt wprawia to, jak są przy tym funkcjonale. Do zmieniających się z biegiem czasu potrzeb dostosujemy nie tylko design Bespoke, ale również rodzaj i rozmiar powierzchni do przechowywania. Producent umożliwia tworzenie różnorodnych kombinacji z dostępnych modułów - chłodziarka z dolnym zamrażalnikiem, jednodrzwiowa chłodziarka, jednodrzwiowa zamrażarka i jednodrzwiowa chłodziarka slim. W sytuacji, gdy potrzebujemy dodatkowego miejsca na produkty, np. na skutek powiększenia się rodziny, możemy dowolnie rozbudowywać urządzenie.

Większa ilość jedzenia do przechowania – zmiana funkcji modułów

Bespoke to najbardziej zaawansowane technologie. Technologia Cool Select+ to specjalna strefa, która umożliwia dopasowanie temperatury wybranych komór urządzenia do aktualnych potrzeb i konkretnego rodzaju żywności***. Jeśli potrzebujemy przechować większe zakupy, możemy np. zamienić zamrażalnik w chłodziarkę. Komora zero Optimal Fresh+, wyposażona w przesuwaną podziałkę, pozwala wyodrębnić dwie strefy z różnym poziomem temperatur optymalnych dla danych grup produktów. Z kolei szuflada Humidity Fresh+ gwarantuje wyjątkowe warunki o wysokim poziomie wilgotności, które będą idealne do przechowywania owoców i warzyw. Dzięki temu zachowają idealną chrupkość, apetyczny wygląd, doskonały smak i wartości odżywcze.

Dodatkową zaletą lodówek Samsung Bespoke jest to, że jako jedne z nielicznych osiągnęły najwyższe klasy energetyczne A i B oraz posiadają także klasę C****.

 

Lodówka na lata – ostatnie dni promocji

Jeśli szukasz lodówki idealnej, która będzie dobrze służyć przez lata, postaw na Samsung Bespoke. Tylko do 31 maja, przy zakupie lodówki z linii Bespoke, możesz skorzystać z promocji i otrzymać nawet do 749 zł zwrotu na konto*****. Wystarczy, że dodasz opinię o produkcie na jednej ze stron wskazanych w regulaminie.

Promocja trwa do 31.05.2022 r. lub do wyczerpania puli zwrotów.

Szczegóły promocji, w tym lista modeli oraz wartość poszczególnych zwrotów, dostępne są w  regulaminie na www.bespoke.samsung.pl.

 

*Ogólnopolskie badanie zostało przeprowadzone dla firmy Samsung przez agencję badawczą Kantar Polska. Badanie zostało zrealizowane na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 18-54 lat N=1000 metodą wywiadów internetowych CAWI

**Panele sprzedawane są oddzielnie.

*** Funkcjonalność dostępna w wybranych lodówkach.

**** Dotyczy modeli RB38A7B6AAP (klasa A), RB38A7B6CAP (klasa C), RB34A7B5CAP (klasa C), RB38A7B6BAP (klasa B) i RB38A7B6AAP (klasa A).

*****W modelach lodówek Bespoke sprzedawanych bez frontu wymagany jest jednocześnie zakup lodówki oraz frontu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach. Biuro prasowe
2024-12-09 | 14:30

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

ROZSIĄDŹ SIĘ WYGODNIE PRZY ULUBIONYM FILMIE Niech Twój salon stanie się sercem domu dzięki 115-calowemu telewizorowi QD-Mini LED, który szczyci się tytułem
AGD i RTV EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!
2024-11-28 | 11:00

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Marka EZVIZ, lider w dziedzinie inteligentnych rozwiązań dla domu, z przyjemnością ogłasza szeroką gamę promocji z okazji Black Week. Wyjątkowe okazje będą dostępne do 8 grudnia 2024
AGD i RTV Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
2024-11-27 | 16:00

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024

W tym roku Black Friday 2024 wypada 29 listopada. Dla łowców okazji Jabra przygotowała atrakcyjne promocje na słuchawki true wireless z serii Elite. Zakupowe święto potrwa aż do 3

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.