Rynek inteligentnych obrączek rocznie rośnie nawet o 44 proc. Premiera Bemi Revo
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Inteligentne obrączki zyskują coraz większą popularność, a według szacunków rynek ten do 2032 r. może osiągnąć wartość nawet 22 mln dolarów. Wielu producentów elektroniki wprowadza na nasz rynek te urządzenia monitorujące parametry zdrowia oraz aktywność fizyczną. Jednym z nich jest urządzenie marki Bemi – Bemi Revo. Charakteryzuje go wykonanie z polerowanej ceramiki i medycznej stali nierdzewnej oraz niska waga. W zestawie znajduje się etui z funkcją powerbanka. Polskim dystrybutorem urządzeń marki Bemi jest 4cv Mobile.
Wartość rynku inteligentnych obrączek według Customer Market Insights w 2022 r. wynosiła 4,1 mln dolarów, a w 2023 r. już 5,93 mln dolarów, co daje roczny wzrost o 44 proc. Według szacunków wartość tego rynku do 2032 r. wzrośnie do 22,49 mln dolarów.
Bemi Revo to inteligentna obrączka umożliwiająca monitorowanie stanu zdrowia oraz aktywności fizycznej. Wykonana jest z polerowanej ceramiki oraz medycznej stali nierdzewnej klasy 316, którą charakteryzuje wysoka odporność na korozję. Wykorzystanie tych materiałów zapewnia trwałość urządzenia oraz wysoki komfort jego użytkowania. Waga obrączki to jedynie 5 gram i występuje w kilku rozmiarach.
Stacja ładująca z powerbankiem
W zestawie znajduje się elegancka stacja ładująca, która spełnia także funkcję etui. Posiada ona wbudowany powerbank o pojemności 400 mAh, który umożliwia naładowanie inteligentnej obrączki w około godzinę. Etui z pełną baterią pozwala na aż 15-krotne naładowanie urządzenia. W zależności od sposobu użytkowania obrączka na jednym ładowaniu może działać od 3 do 7 dni.
Monitorowanie podstawowych parametrów zdrowotnych
Innowacyjny zestaw optycznych czujników HR+O2 (czujnik optyczny + 2 diody LED – zielona i czerwona) wykonuje pomiary tętna, ciśnienia krwi oraz saturacji w trybie pojedynczego pomiaru, a także 24-godzinnego monitoringu tych parametrów. Istnieje także możliwość wyboru częstotliwości pomiarów w zakresie 30/40/50/60 minut. Natomiast dedykowana aplikacja umożliwia kontrolę ciśnienia za pomocą kalibracji poprzez dodanie swoich referencyjnych parametrów.
Kontrola aktywności fizycznej, jakości snu oraz migawki aparatu
Bemi Revo umożliwia także monitorowanie aktywności fizycznych jak bieganie, jazda na rowerze, skakanka, spacer, wspinaczka, joga, golf czy taniec oraz posiada licznik kroków, a także wskazuje przebyty dystans. Urządzenie wspiera także dbanie o higienę snu. Wykres snu w aplikacji zapewnia dokładny wgląd w nawyki snu, a także pomaga ustalić jego jakość. Inteligentna obrączka rejestruje całkowity czas snu, czas snu głębokiego, snu płytkiego oraz liczbę przebudzeń. Dodatkową funkcją urządzenia jest zdalna kontrola migawki aparatu w telefonie, co pozwala na wygodne wykonywanie zdjęć z odległości poprzez dwukrotne zgięcie palca, na którym znajduje się obrączka.
Łącze Bluetooth oraz ochrona IP68
Inteligentna obrączka Bemi Revo posiada wbudowany moduł Bluetooth 5.2, obsługa możliwa jest za pomocą aplikacji mobilnej Smart Health. Urządzenie posiada ochronę IP68, jest odporne na kurz, wilgoć oraz krótkotrwałe zanurzenie w wodzie. W zestawie znajduje się inteligentna obrączka Bemi Revo, stacja ładująca z wbudowanym powerbankiem (USB-C), zawieszka na szyję do stacji ładującej oraz magnetyczny kabel ładujący USB-C/USB-A. Bemi Revo dostępny jest w kolorze białym oraz czarnym w cenie 500 zł.
Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.
EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!
Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.