Promocja last minute na produkty EZVIZ w Techlord!
Już tylko do 6 października w Techlord trwa wyjątkowa promocja na wybrane produkty EZVIZ. To doskonała okazja, aby zbudować swój inteligentny dom w świetnej cenie, korzystając z atrakcyjnych rabatów na nowoczesne urządzenia kompatybilne z ekosystemem EZVIZ Connect. Wśród przecenionych produktów znajduje się między innymi zaktualizowana bramka EZVIZ A3-R200, która obsługuje Matter i stanie się Twoim prawdziwie intuicyjnym centrum sterowania domowymi czujnikami EZVIZ. Skorzystaj z tej okazji już teraz i unowocześnij swoje mieszkanie!
Bramka EZVIZ A3-R200 - centrum inteligentnego domu
Budowanie inteligentnego domu może być nie tylko bardzo proste, ale i na każdą kieszeń. Wybierając produkty EZVIZ, jego kluczowym elementem stanie się centralna bramka EZVIZ A3-R200, aktualnie dostępna w promocyjnej cenie 259 zł na stronie Techlord. A3-R200 to pierwsze centrum domowe EZVIZ, które jest kompatybilne z Matter i obsługiwane przez Apple HomeKit. Umożliwia ono łączenie aż 64 urządzeń, takich jak kamery czy czujniki, a także bezproblemową integrację na różnych platformach, zapewniając płynne i harmonijne działanie inteligentnego domu.
Producent nie zapomina również o estetyce czy intuicyjności obsługi. Elegancka i kompaktowa obudowa sprawia, że bramka wpasuje się w każde wnętrze, a możliwość wybrania ustawień spośród 20 dostępnych dźwięków i głośności do 85 dB sprawia, że powiadomienia są wyraźne i łatwo dostosować je do preferencji użytkownika.
Jesienne obniżki na produkty EZVIZ
Produkty EZVIZ oferują szeroką gamę funkcji, od inteligentnych gniazdek po zaawansowane kamery wewnętrzne. Stopniowe dodawanie nowych elementów pozwala na lepsze zarządzanie domem tu i teraz, w zależności czego akurat potrzebujemy.
Podczas promocji na stronie Techlord warto zwrócić uwagę także na inne promocyjne produkty EZVIZ, takie jak wewnętrzna kamera E6 3K za 299 zł, inteligentne gniazdko Wi-Fi T30-10A za 45 zł czy inteligentny ekran SD7 za 519 zł. Kierując się troską o swoje całodobowe bezpieczeństwo, warto rozważyć czujniki zalania T10C za 69 zł, czujnik ruchu T1C za 89 zł, oraz czujnik otwarcia drzwi i okiem T2C za 69 zł.
Promocja trwa do 6 października 2024 roku lub do wyczerpania zapasów, a rabaty sięgają aż 36%! Więcej informacji znajduje się na stronie: https://lp.techlord.pl/jesienne-obnizki-na-smart-home-ezviz/.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.