Komunikaty PR

Promocja: kup wybrany Hisense Laser TV w Media Expert - a drugi TV w prezencie!

2021-07-30  |  14:00
Biuro prasowe

Hisense, jeden z liderów rynku RTV i AGD, wspólnie z siecią Media Expert, przygotował wyjątkową promocję dla wszystkich fanów domowego kina. Kupując jeden z wybranych modeli Hisense Laser TV, klienci sklepu otrzymają drugi telewizor Hisense TV ULED 50U7QF w prezencie. Ta wyjątkowa promocja potrwa do 31 sierpnia tego roku w całej sieci Media Expert.

Aby otrzymać w prezencie TV ULED 50U7QF, należy w okresie trwania promocji zakupić jeden z dwóch modeli serii Hisense Laser TV: UHD 4K 88L5V lub UHD 4K 100L5F. Następnie, w ciagu 14 dni zarejestrować swój zakup na stronie www.hisensepromocje.pl. Oferta trwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

Telewizory Hisense UHD 4K 88L5V i 100L5F są dostępne w sieci Media Expert w cenie 19 999 PLN.  

Hisense Laser TV – laserowa jakość obrazu
Seria Hisense Laser TV to laserowe telewizory, w których skład wchodzi projektor o ultrakrótkim rzucie i wysokiej jakości ekran 4K, eliminujący światło otoczenia. Opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło i kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy przy dowolnym oświetleniu wnętrza. Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie treści na wielkoformatowym ekranie z bliskiej odległości, sprawiając, że widz może poczuć się jak w kinie. Wszystko uzupełnia kinowa technologia audio.

Zaproś kino do swojego domu
Flagowy model serii Laser TV, UHD 4K 100L5F Smart TV, wyróżnia się jednym z największych ekranów wśród telewizorów laserowych – o przekątnej obrazu 100'' (2,5 metra). Zastosowano w nim laser wspomagany autorską technologią Hisense X-Fusion Laser Light Engine, która wykorzystując niebieskie światło źródła laserowego, zapewnia niezwykle precyzyjną jakość obrazu. Telewizor obsługuje także obraz w jakości 4K Ultra HD z HDR oferując aż 8 milionów pikseli na ekranie – gwarantuje to najwyższą jakość wyświetlanego obrazu. Telewizor jest ponadto wyposażony w technologie MEMC, która zapewnia większą płynność wyświetlanego obrazu oraz Wide Color Gamut, która poszerza gamę kolorów. Maksymalna luminancja jest bardzo wysoka i wynosi 2700 ANSI lumenów.

Telewizor został wyposażony w system audio Dolby Atmos, który dopełnia wyjątkowości doświadczeń z oglądania. Funkcja Smart TV (autorskie oprogramowanie Hisense VIDAA OS) oferuje klientom dostęp do najpopularniejszych aplikacji, takich, jak m.in. Netflix, YouTube czy Amazon Prime Video oraz ponad 200 aplikacji globalnych i 60 regionalnych.

Dzięki zastosowaniu rozwiązania Eye Friendly obraz na ekranie jest odbijany, a nie bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu. Sprawia to, że Laser TV jest przyjazny dla wzroku i mniej męczy oczy nawet podczas długich seansów. Hisense to pierwsza marka telewizorów na świecie, która otrzymała certyfikację TÜV Rheinland potwierdzającą niską emisję światła niebieskiego.

Hisense Laser TV
Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej. W 2014 roku, firma jako pierwsza na świecie wprowadziła Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań w zakresie wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.

Portfolio produktów Hisense na polskim rynku systematycznie się powiększa. Aktualnie są to: telewizory (w tym LED i Laser TV), lodówki, zamrażarki, pralki i inne. Wszystkie produkty Hisense są dostępne w sieci Media Expert lub na stronie sklepu www.mediaexpert.pl

Więcej informacji na stronie promocji: https://www.mediaexpert.pl/lp,11090-hisense-tv-50u7qf-gratis

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii Biuro prasowe
2024-04-18 | 17:45

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł  Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc.
AGD i RTV EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
2024-04-09 | 12:00

EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza

EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie
AGD i RTV Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
2024-04-05 | 01:00

Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży

Marka Roborock, globalny lider w produkcji inteligentnych robotów sprzątających, już dziś wypuszcza na polski rynek swój najnowszy flagowy produkt - Roborock S8 MaxV Ultra. Ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.