Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł
Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc. respondentów zamierza na prezent komunijny przeznaczyć od 101 do 200 zł, a co dziesiąty – od 201 zł do 300 zł. Okazuje się, że największa grupa – aż 29 proc. ankietowanych – deklaruje, że na ten cel przeznaczy od 301 do 500 zł. Jeden na dziesięciu badanych planuje wydać od 501 do 700 zł, a 17 proc. – od 701 do 1 000 zł. Polski dystrybutor elektroniki użytkowej – firma 4cv ma w swojej ofercie propozycje prezentów z okazji komunii w różnych cenach.
Niceboy Raze Mini 4 to mobilny głośnik bezprzewodowy o mocy 5 W. Wyposażony jest w łącze Bluetooth 5.3, co gwarantuje szybkie i stabilne połączenie w odległości nawet do 10 metrów. Urządzenie posiada zaawansowaną technologię Maxx Bass, która zapewnia bogaty i głęboki bas oraz dobrą dynamikę i intensywności brzmienia. Dodatkowo głośnik ma funkcję radia FM oraz wbudowany mikrofon.
Bateria Li-Ion o pojemności 800 mAh zapewnia słuchanie muzyki do 8 godzin. Niceboy Raze Mini 4 posiada ochronę IPX5, która zapewnia pyłoodporność, dzięki której urządzenie może być użytkowane także na świeżym powietrzu. Kompaktowe wymiary urządzenia – 10x10x4,4 cm oraz waga jedynie 209 g umożliwiają korzystanie z głośnika podczas zabaw plenerowych oraz wakacyjnych wyjazdów. Ładowanie następuje za pomocą dołączonego do zestawu kabla USB-C. Bezprzewodowy głośnik Niceboy Raze Mini 4 dostępny jest w czarno-żółtej wersji kolorystycznej w cenie 122 zł.
Bemi Kizzo jest kolejną nowością na naszym rynku. Elektroniczny zegarek dla dzieci jest w pełni samowystarczalny – do jego działania nie jest wymagane pobieranie żadnej aplikacji ani parowanie z telefonem komórkowym. Przy pomocy tego urządzenia dziecko może bawić się, wyrabiać w sobie zdrowe nawyki, a także uczyć się języka angielskiego. Urządzenie wyposażone jest w zestaw 22 gier edukacyjnych, a także kalendarz, kalkulator, dyktafon, budzik, stoper, timer i latarkę. Dodatkowo zegarek może wspierać naukę wyrabiania w dziecku zdrowych nawyków, poprzez ustawienie powiadomienia w wybranych godzinach o czynnościach takich jak pobudka, odrabianie lekcji, mycie zębów, posiłki, czas na lekturę, uprawianie sportu czy porę na sen.
Bemi Kizzo jest wyposażony w aparat 0,3 Mpx umożliwiający robienie zdjęć i nagrywanie filmów, dodatkowo posiada także funkcję dodawania na zdjęciach śmiesznych awatarów i filtrów. Urządzenie ma odtwarzacz audio oraz wideo z możliwością słuchania poprzez wbudowany głośnik. Zegarek może być narzędziem do nauki języka obcego – posiada 8 wgranych bajek ze zdjęciami oraz czytanych w języku angielskim, a także aplikację do nauki tego języka – karty z nazwami kolorów, zwierząt, owoców oraz warzyw. Pamięć wewnętrzna o pojemności 512 MB może służyć do przechowywania ulubionych piosenek, słuchowisk i audiobooków dziecka. Pliki są wgrywane do urządzenia za pomocą kabla USB-C, jak w przypadku zwykłej pamięci zewnętrznej. Zegarek posiada dotykowy ekran 1.83 cala o rozdzielczości 240x284, a jego akumulator ma pojemność 500 mAh. Elektroniczny zegarek Bemi Kizzo w kolorach fioletowym, różowym oraz czarnym dostępny jest w cenie 229 zł.
Hulajnoga Rider R10 Cross swoją nazwę zawdzięcza 10-calowym kołom. Urządzenie wyposażono w akumulator 36 V oraz silnik o mocy 350 W. Maksymalna prędkość, którą można rozwinąć na hulajnodze, została fabrycznie ograniczona przez producenta do dozwolonych 20 km/h, co sprawia, że urządzenie może być bezpiecznie wykorzystywane także przez młodszych użytkowników. Na jednym ładowaniu akumulatora o pojemności 10 Ah, które trwa 8 godzin, możliwe jest przejechanie do 30 km. Hulajnoga wyposażona jest w elektroniczny hamulec silnika, tylny hamulec bębnowy oraz praktyczną obręcz do zabezpieczenia pojazdu podczas postoju. Rider R10 Cross w kolorze czarnym dostępny jest w cenie 1 570 zł.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.