Premiera telefonu dla dzieci bez dostępu do internetu - Bemi TOK
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Swoją premierę na polskim rynku ma telefon komórkowy dla dzieci Bemi TOK. Charakteryzuje go funkcjonalność w pełni dostosowana do potrzeb i bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników: brak dostępu do internetu, a zamiast tego wyposażenie w aplikacje edukacyjne i gry odpowiednie dla dzieci, a także podwójny aparat fotograficzny z funkcją wideo, odtwarzacz multimediów oraz kalkulator, dyktafon oraz budzik. Polskim dystrybutorem urządzeń marki Bemi jest 4cv Mobile.
Wyniki badania konsumenckiego dzieci i rodziców wskazują, że co 10. dziecko zaczęło korzystać z własnego telefonu komórkowego już w wieku 5-6 lat. Aż 43 proc. rodziców przyznaje, że korzysta z programów i aplikacji do kontroli rodzicielskiej. Ponad ⅓ dzieci dostęp do internetu zyskała w wieku 7-8 lat, aż 23,1 proc. – w wieku 5-6 lat. Temat dostępu do internetu dla dzieci jest kontrowersyjny i budzi nieraz skrajne emocje. Z danych ClickMeeting wynika, że blisko 9 na 10 rodziców jest zaniepokojonych bezpieczeństwem swoich dzieci w internecie.
Funkcjonalność dostosowana do potrzeb najmłodszych użytkowników
Telefon Bemi TOK nie jest urządzeniem typu smartfon – nie ma połączenia z internetem, co zabezpiecza dziecko przed przeglądaniem sieci oraz mediów społecznościowych, a także oglądania filmów wideo bez ograniczeń i nadzoru opiekuna. Telefon posiada natomiast aplikacje edukacyjne do nauki angielskiego – dzienny plan aktywności, nauka alfabetu oraz audiobooki z bajkami). Urządzenie ma również 19 gier, które zapewnić mogą dziecku rozrywkę odpowiednią do jego wieku. Wyposażone jest także w szereg przydatnych funkcji dla najmłodszych użytkowników: kalkulator, dyktafon, budzik, stoper, timer, krokomierz i kalendarz.
Opcja kontroli rodzicielskiej dla bezpieczeństwa dziecka
Bemi TOK jest wyposażony w książkę telefoniczną z możliwością zapisania 50 numerów. Dzięki funkcji kontroli rodzicielskiej istnieje możliwość ustawienia czasu, kiedy nie będzie można wykonywać ani odbierać połączeń oraz grać w gry – pozwoli to na wyznaczenie czasu skupienia na naukę lub uniemożliwienie dziecku zabawy telefonem przed snem.
Urządzenie ma także aparat, za pomocą którego możliwe jest robienie zdjęć oraz nagrywanie filmów. Wbudowany odtwarzacz audio i wideo umożliwia przeglądanie ich. Dodatkowo telefon posiada gniazdo słuchawkowe jack 3.5 mm, dzięki czemu rozmowy oraz odsłuchiwanie dźwięków może odbywać się przy pomocy słuchawek. Urządzenie posiada baterię litowo-polimerową o pojemności 750 mAh oraz wbudowaną pamięć o pojemności 8 GB.
W zestawie znajduje się Telefon dla dzieci Bemi TOK dostępny jest w trzech kolorach: niebieskim, fioletowym i różowym w cenie 260 zł.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.