Premiera podwójnego bezprzewodowego głośnika od Niceboy
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Podwójny głośnik Niceboy Raze 2 Twins z trybem stereo i mono oraz 12 W mocą każdego z głośników jest już dostępny na polskim rynku. Wyróżnia go wodoszczelność na poziomie IPX7, sprawiająca, że jest on odporny na 30-minutowe zanurzenie w wodzie. Został on wyposażony w podwójną baterię 1500 mAh, która gwarantuje nawet do 10 godzin odtwarzania muzyki. Dodatkowo urządzenie posiada tryb oszczędzania energii – po dłuższym czasie nieaktywności automatycznie się wyłącza. Dystrybutorem Niceboy w Polsce jest firma 4cv.
Co czwarty Polak wydaje rocznie od 2 do 5 tys. zł na małe sprzęty elektroniczne
Polski rynek elektroniki użytkowej dynamicznie się rozwija. Polacy chętnie zaopatrują się w nowe urządzenia – z badań wynika, że na małe urządzenia 22,2 proc. z nas wydaje mniej niż 1 tys. zł rocznie, natomiast 43,6 proc. przeznacza od 1 tys. zł do 2 tys. zł. Więcej niż co czwarty Polak (27,7 proc.) rokrocznie wydaje na małą elektronikę między 2 a 5 tys. zł., jednocześnie jedynie 6,5 proc. naszych rodaków decyduje się w ciągu roku na zakupy powyżej sumy 5 tys. zł. Niceboy wprowadza kolejne urządzenia na rynek polski, jednym z nich jest głośnik bezprzewodowy Raze 2 Twins, który wyróżnia możliwość rozdzielenia na dwa.
Dwa głośniki o mocy 12 W do użytku w trybie mono lub stereo
Niceboy Raze 2 Twins gwarantuje wysoką jakość dźwięku przestrzennego, dzięki łączącym się za pomocą technologii True Wireless dwóm głośnikom o mocy 12 W. Mogą być one wykorzystywane jako głośnik stereofoniczne – połączone elastycznym etui zawartym w zestawie, bądź ustawione oddzielnie, np. po dwóch stronach ekranu komputera. Jednocześnie Niceboy Raze 2 Twins można używać także w trybie mono, wykorzystując je jako dwa niezależne głośniki, co umożliwi nagłośnienie pomieszczenia z dwóch źródeł przez ustawienie ich w przeciwległych rogach pokoju. Zawarta w urządzeniu technologia Bluetooth 4.2 gwarantuje szybką transmisję dźwięku bez zakłóceń na odległość do 10 metrów.
Odporność na 30-minutowe zanurzenie w wodzie oraz bateria 1500 mAh
Głośnik Niceboy Raze 2 Twins posiada parametry wodoszczelności na poziomie IPX7, co oznacza ochronę przed skutkami zanurzenia w wodzie na głębokość do 1 metra przez 30 minut. Urządzenie może być bezpiecznie użytkowane w kuchni oraz łazience, a także w czasie aktywności na świeżym powietrzu – jest odporny na przypadkowe zalania oraz zmienne warunki atmosferyczne. Wyposażenie w podwójną baterię 1500 mAh gwarantuje nawet do 10 godzin słuchania muzyki. Dodatkowo urządzenie wyposażone jest w automatyczny wyłącznik w przypadku dłuższej nieaktywności, co wspiera oszczędność energii. Niceboy Raze 2 Twin w kolorze czarno-niebieskim dostępny jest w Media Expert w cenie 379 zł.
Niceboy to międzynarodowa marka elektroniki użytkowej obecna na rynku europejskim od 2016 roku, której siedziba znajduje się w Czechach. Jej produkty dostępne są w ośmiu krajach europejskich. Urządzenia Niceboy projektowane są z myślą o łączeniu najnowszych trendów technologicznych, nowoczesnego designu oraz prostoty użytkowania. Oferta produktowa marki zawiera kamery samochodowe oraz sportowe, bezprzewodowe słuchawki i głośniki, opaski fitness, a także akcesoria gamingowe. Oficjalnym polskim dystrybutorem sprzętów Niceboy jest firma 4cv.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.