Pralki Hisense docenione przez Intertek za program Allergy Steam
Hisense, jeden liderów rynku RTV i AGD, ogłosił, że program Allergy Steam, w który wyposażone są wybrane modele pralek, otrzymał certyfikację firmy Intertek – globalnej sieci niezależnych laboratoriów badawczych, zrzeszających inżynierów na całym świecie. Technologia Allergy Steam chroni zdrowie i skórę, eliminując 99,9% bakterii podczas prania - nie tylko alergeny, takie jak roztocza i sierść zwierząt, ale też całkowicie dezynfekuje pranie.
Firma Intertek przetestowała wybrane modele pralek Hisense pod kątem eliminacji dwóch najczęstszych bakterii powodujących zakażenia – bakterii E. coli (Escherichia coli) i gronkowca złocistego (Staphylococcus aureus) i wyróżniła chińskiego producenta certyfikacją renomowanych producentów i dostawców, m.in. sprzętu gospodarstwa domowego (TQA, Total Quality Assurance).
Doceniony przez Intertek program Allergy Steam pierze ubrania w temperaturze 60°, a po zakończeniu cyklu uruchamia dodatkowy, 20-minutowy tryb parowy. Para, dostarczana do bębna z dołu urządzenia, ze względu na wyższą temperaturę, eliminuje do 99,9% bakterii zawartych w brudnej odzieży.
Oprócz zredukowania niebezpiecznych dla zdrowia bakterii do minimum, program Allergy Steam odciąża też od męczącej czynności, jaką jest prasowanie. Para wodna spulchnia pranie i czyni je miękkim, bez wpływu na jakość ubrań. Autorski program Hisense „2 w 1” skutecznie czyści każdy rodzaj odzieży czy pościeli, dzięki czemu prasowanie nie jest już potrzebne.
Firma Intertek to globalna sieć laboratoriów badawczych posiadających akredytację NRTL (Nationally Recognized Testing Laboratory) i zatrudniająca inżynierów na całym świecie. Jest akredytowana przez krajowe organizacje, agencje i organy regulacyjne, w tym przez agencję bezpieczeństwa i zdrowia pracy OSHA (Occupational Safety & Health Administration) odpowiedzialną za ocenianie i sporządzanie list produktów zgodnie z normami bezpieczeństwa dla sprzętu elektrycznego.
* * *
Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/
Kontakt dla mediów:
Kinga Zwierzchowska
Head of Sales
Gorenje Polska Sp. z o.o
Tel.: 606 891 731
kinga.zwierzchowska@gorenje.com
Wojciech Skrok
Account Manager
Cohn & Wolfe
Tel.: 785 300 011
wojciech.skrok@cohnwolfe.pl
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.