Pralka, która poradzi sobie w każdej sytuacji. Ostatnie dni promocji.
Pralka to jeden z tych sprzętów domowych, których używamy najczęściej. Dlatego tak ważne jest, aby spełniała nasze oczekiwania i radziła sobie zarówno z codziennym praniem, jak i z bardziej wymagającymi tkaninami. Oto cechy pralek Samsung, które sprawią, że pranie stanie się prostsze, a ubrania pozostaną w doskonałej kondycji na dłużej.
Doskonały efekt w krótszym czasie
Każdemu z nas zależy na usprawnieniu i przyspieszeniu rutynowych czynności, takich jak pranie, które wiele osób robi prawie każdego dnia. Z myślą o codziennym praniu ubrań, Samsung stworzył rewolucyjną technologię QuickDrive™, która pozwala na skrócenie czasu prania nawet o 50%* przy zachowaniu takiej samej skuteczności. Co więcej, innowacyjna technologia QuickDrive™, wpływa nie tylko na skrócony cykl prania, ale także na czas płukania i wirowania. Oznacza to, że w czasie, w którym zwykła pralka wykonuje jeden cykl, w pralce Samsung z technologią QuickDrive™ możemy wyprać nawet dwa razy więcej ubrań.
Dla codziennej wygody
Kolejną innowacją ułatwiającą życie, która już zdążyła podbić serca użytkowników są dodatkowe drzwi AddWash™. Dzięki tej technologii już nigdy nie będziemy musieli czekać na zakończenie cyklu prania, jeżeli zdarzy nam się zapomnieć o wsadzeniu do pralki jakiejś części garderoby. Dodatkowe rzeczy możemy włożyć do pralki przez drzwi AddWash™ na dowolnym etapie cyklu prania, także na samo płukanie i wirowanie np. po praniu ręcznym. Oznacza to także sporą oszczędność wody i energii, ponieważ nie musimy nastawiać dodatkowego cyklu, gdy szczególnie zależy nam na wypraniu jakiegoś elementu garderoby.
Do zadań specjalnych
Z myślą o delikatnych tkaninach a także o osobach ceniących ekologiczne rozwiązania, Samsung stworzył technologię EcoBubble™. Dzięki której nie musimy obawiać się o bezpieczeństwo ulubionych ubrań. Wyjątkowość tego rozwiązania polega na tym, że jeszcze przed rozpoczęciem cyklu, w generatorze piany, tworzy się aktywna mieszanka wody, powietrza i detergentu, która wnika w głąb tkanin, usuwając nawet najbardziej uporczywe zabrudzenia. Technologia ta pozwala skutecznie rozprawić się z zabrudzeniami w niskiej temperaturze, a my możemy mieć pewność, że ubrania, nawet po wielu praniach, zachowają swój pierwotny kształt i perfekcyjny kolor.
Wyjątkowa okazja! Skorzystaj z ostatnich dni promocji
Jeżeli chcesz mieć w swoim domu pralkę, która ułatwi wykonywanie codziennych obowiązków i pozwoli zadbać o ubrania, skorzystaj z promocji Samsung. To ostatnia szansa na zakup urządzenia wyposażonego w innowacyjne technologie QuickDrive™, AddWash™ oraz EcoBubble™ ze zwrotem na konto w wysokości nawet 600 zł!
Aby wziąć udział w promocji i otrzymać zwrot w wysokości do 600 zł, należy dokonać zakupu wybranej pralki lub pralko-suszarki Samsung. Następnie należy zarejestrować zakup na stronie internetowej www.pralki.samsung.pl, nie później niż do 21 dni od dokonania transakcji, oraz zostawić opinię o produkcie.
Pospiesz się i wykorzystaj szansę na wyposażenie domu w innowacyjne urządzenia Samsung!
Promocja trwa od 24.09 do 15.11.2020 lub do wyczerpania puli przeznaczonej na zwroty. Szczegółowe warunki promocji dostępne są w regulaminie na stronie www.pralki.samsung.pl
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.