Polska premiera maszynki do lodów Cecotec Gelacy 1500 Touch
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Letnią nowością na naszym rynku jest maszynka do lodów hiszpańskiej marki Cecotec. Model Gelacy 1500 Touch charakteryzuje pojemny, półtoralitrowy zbiornik, umożliwiający przygotowanie dużej porcji lodów oraz mocny, 150-watowy silnik. Urządzenie wyposażono w system kompresowy, ostrze mieszające z żywicy acetalowej, a także dotykowy panel sterujący oraz wyświetlacz LED. Polskim dystrybutorem marki Cecotec jest firma 4cv Mobile.
Półtora litra domowych lodów gotowe w pół godziny
Maszynka Cecotec Gelacy 1500 Touch pozwala przygotować lodów w ulubionym w zaledwie 30 minut. Urządzenie posiada wydajny silnik 150 W. Dzięki zbiornikowi o pojemności 1,5 litra możliwe jest przygotowanie dużej porcji deseru. W maszynce Cecotec zastosowano system kompresowy, który umożliwia pracę bez konieczności wstępnego zamrażania wyjmowanych misek.
Wygoda dzięki dotykowemu sterowaniu i wyświetlaczowi LED
Ostrze mieszające wykorzystane w Cecotec Gelacy 1500 Touch są wykonane z wysokiej jakości żywicy acetalowej, dzięki czemu przygotowywane w maszynce lody mają jednolitą i kremową konsystencję. Komfort obsługi podnosi zastosowanie w urządzeniu dotykowego panelu sterowania. Maszynka jest wyposażona w czytelny wyświetlacz LED oraz okno kontrolne, umożliwiające śledzenie procesu przygotowania lodów i wygodne dokładanie składników.
Maszynka do lodów Cecotec Gelacy 1500 Touch ma wymiary 38x22x26 cm oraz waży ok. 1,7 kg. Urządzenie jest dostępne w srebrno-czarnej wersji kolorystycznej w cenie 1 112 zł.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.