Komunikaty PR

PANASONIC PRZEDSTAWIA NOWĄ PAROWĄ MIKROFALOWĄ KUCHENKĘ WIELOFUNKCYJNĄ 4 W 1 NN

2022-03-29  |  10:09
Biuro prasowe

Kuchenny multitalent 4 w 1 do zdrowego, smacznego i szybkiego gotowania.

- Idealny dla osób dbających o zdrowie i lubiących kreatywne gotowanie

- Cztery metody gotowania: na parze, na grillu, w piekarniku (grzanie od góry i od dołu) i w kuchence mikrofalowej

- Moc pary 1100 W zapewnia zachowanie składników odżywczych

- Unikalna taca do grillowania zapewniająca zdrowsze gotowanie z niską zawartością tłuszczu i chrupiące potrawy z każdej strony

- Bezproblemowe programy automatyczne, czujnik Genius i opcje łatwego czyszczenia

 

Firma Panasonic, światowy lider w dziedzinie rozwoju najnowocześniejszych urządzeń elektronicznych, technologii i rozwiązań, przedstawia nową parową mikrofalową kuchenkę wielofunkcyjną NN-DS59N. Ten najnowszy kuchenny multitalent 4 w 1 oferuje cztery różne metody gotowania - na parze, w piekarniku (grzałka górna/dolna), na grillu i w kuchence mikrofalowej - dzięki czemu entuzjaści jedzenia mogą przygotowywać wiele różnych przepisów i cieszyć się szybkim, bezwysiłkowym gotowaniem, które pozwala zachować składniki odżywcze w każdym posiłku.

 

Ten pomocnik kuchenny doskonale pasuje do intensywnego trybu życia dzięki funkcjom oszczędzającym czas, a także do każdej kuchni dzięki kompaktowemu, nowoczesnemu wzornictwu.

 

Historia kuchenek mikrofalowych Panasonic rozpoczęła się w 1966 r., kiedy to firma Panasonic wprowadziła na rynek pierwszą domową kuchenkę mikrofalową. Od tego czasu, bazując na stale rosnącej wiedzy i doświadczeniu, firma opracowuje coraz więcej produktów ukierunkowanych na potrzeby konsumentów - wprowadzając innowacje, zaawansowane technologie, funkcje oszczędzania energii i unikalne wzornictwo.

 

Najlepszy sposób na zdrowe gotowanie: PARA

Gotowanie na parze jest jedną z najlepszych metod gotowania, jeśli chodzi o zachowanie składników odżywczych i maksymalizację smaku, zwłaszcza w przypadku ryb i warzyw. Na przykład gotowane brokuły mogą stracić ponad 50% witaminy C, ale podczas gotowania na parze 94% tej ważnej witaminy zostaje zachowane. Para zatrzymuje składniki odżywcze, wilgoć i aromaty, zapewniając zdrowy i fantastyczny smak.

 

Para jest również tradycyjną japońską techniką gotowania Washoku, co oznacza japońskie jedzenie, które jest zarówno zdrowe, jak i smaczne. Dzięki połączeniu świeżych, aromatycznych i pełnowartościowych składników, gotowanych w delikatny sposób, Washoku jest znane na całym świecie ze swojej prostoty, zdrowia i smaku. Jest to również powód, dla którego Washoku jest sercem każdego produktu Panasonic Experience Fresh, takiego jak NN-DS59N, przeznaczonego do kuchni.

 

Experience Fresh to marka urządzeń kuchennych firmy Panasonic, która celebruje radość płynącą ze świeżej żywności i tworzy doświadczenia społeczne dla użytkowników. Nowa parowa mikrofalowa kuchenka wieolofunkcyjna NN-DS59N 4 w 1, zainspirowana ponadczasową kulturą japońską, technikami gotowania i technologiami, została fachowo zaprojektowana i wyprodukowana, aby umożliwić kucharzom na każdym poziomie zaawansowania czerpanie prawdziwej radości ze zdrowego gotowania.

 

Model NN-DS59N będzie dostępny w kwietniu 2022 r. w dwóch kolorach - czarnym lub srebrnym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii Biuro prasowe
2024-04-18 | 17:45

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł  Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc.
AGD i RTV EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
2024-04-09 | 12:00

EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza

EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie
AGD i RTV Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
2024-04-05 | 01:00

Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży

Marka Roborock, globalny lider w produkcji inteligentnych robotów sprzątających, już dziś wypuszcza na polski rynek swój najnowszy flagowy produkt - Roborock S8 MaxV Ultra. Ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.