Komunikaty PR

PANASONIC PRZEDSTAWIA NOWĄ PAROWĄ MIKROFALOWĄ KUCHENKĘ WIELOFUNKCYJNĄ 4 W 1 NN

2022-03-29  |  10:09
Biuro prasowe

Kuchenny multitalent 4 w 1 do zdrowego, smacznego i szybkiego gotowania.

- Idealny dla osób dbających o zdrowie i lubiących kreatywne gotowanie

- Cztery metody gotowania: na parze, na grillu, w piekarniku (grzanie od góry i od dołu) i w kuchence mikrofalowej

- Moc pary 1100 W zapewnia zachowanie składników odżywczych

- Unikalna taca do grillowania zapewniająca zdrowsze gotowanie z niską zawartością tłuszczu i chrupiące potrawy z każdej strony

- Bezproblemowe programy automatyczne, czujnik Genius i opcje łatwego czyszczenia

 

Firma Panasonic, światowy lider w dziedzinie rozwoju najnowocześniejszych urządzeń elektronicznych, technologii i rozwiązań, przedstawia nową parową mikrofalową kuchenkę wielofunkcyjną NN-DS59N. Ten najnowszy kuchenny multitalent 4 w 1 oferuje cztery różne metody gotowania - na parze, w piekarniku (grzałka górna/dolna), na grillu i w kuchence mikrofalowej - dzięki czemu entuzjaści jedzenia mogą przygotowywać wiele różnych przepisów i cieszyć się szybkim, bezwysiłkowym gotowaniem, które pozwala zachować składniki odżywcze w każdym posiłku.

 

Ten pomocnik kuchenny doskonale pasuje do intensywnego trybu życia dzięki funkcjom oszczędzającym czas, a także do każdej kuchni dzięki kompaktowemu, nowoczesnemu wzornictwu.

 

Historia kuchenek mikrofalowych Panasonic rozpoczęła się w 1966 r., kiedy to firma Panasonic wprowadziła na rynek pierwszą domową kuchenkę mikrofalową. Od tego czasu, bazując na stale rosnącej wiedzy i doświadczeniu, firma opracowuje coraz więcej produktów ukierunkowanych na potrzeby konsumentów - wprowadzając innowacje, zaawansowane technologie, funkcje oszczędzania energii i unikalne wzornictwo.

 

Najlepszy sposób na zdrowe gotowanie: PARA

Gotowanie na parze jest jedną z najlepszych metod gotowania, jeśli chodzi o zachowanie składników odżywczych i maksymalizację smaku, zwłaszcza w przypadku ryb i warzyw. Na przykład gotowane brokuły mogą stracić ponad 50% witaminy C, ale podczas gotowania na parze 94% tej ważnej witaminy zostaje zachowane. Para zatrzymuje składniki odżywcze, wilgoć i aromaty, zapewniając zdrowy i fantastyczny smak.

 

Para jest również tradycyjną japońską techniką gotowania Washoku, co oznacza japońskie jedzenie, które jest zarówno zdrowe, jak i smaczne. Dzięki połączeniu świeżych, aromatycznych i pełnowartościowych składników, gotowanych w delikatny sposób, Washoku jest znane na całym świecie ze swojej prostoty, zdrowia i smaku. Jest to również powód, dla którego Washoku jest sercem każdego produktu Panasonic Experience Fresh, takiego jak NN-DS59N, przeznaczonego do kuchni.

 

Experience Fresh to marka urządzeń kuchennych firmy Panasonic, która celebruje radość płynącą ze świeżej żywności i tworzy doświadczenia społeczne dla użytkowników. Nowa parowa mikrofalowa kuchenka wieolofunkcyjna NN-DS59N 4 w 1, zainspirowana ponadczasową kulturą japońską, technikami gotowania i technologiami, została fachowo zaprojektowana i wyprodukowana, aby umożliwić kucharzom na każdym poziomie zaawansowania czerpanie prawdziwej radości ze zdrowego gotowania.

 

Model NN-DS59N będzie dostępny w kwietniu 2022 r. w dwóch kolorach - czarnym lub srebrnym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.