Komunikaty PR

Panasonic koncentruje się na TV OLED i ujawnia datę wprowadzenia nowych modeli

2021-05-21  |  10:00

Doświadczenie budowane przez lata

Panasonic, będący już od ponad stu lat jednym z niekwestionowanych liderów w rozwoju różnorodnych technologii i rozwiązań elektronicznych dla klientów z branży elektroniki użytkowej, co roku nie przestaje zaskakiwać swoich konsumentów. Japoński producent, za którym stoi nie tylko długa historia, ale też wiele lat doświadczenia, na stałe zapisał się
w świadomości konsumentów oraz liderów opinii, którzy poszukują innowacyjnych rozwiązań, w szczególności w kategorii telewizorów. Marka idąca zgodnie z duchem czasu, co roku prezentuje nowe flagowe modele, które szybko stają się najlepszym wyborem dla miłośników kinowej jakości w domowym zaciszu, co potwierdzają liczne pozytywne recenzje i wyróżnienia przyznawane przez topowe redakcje technologiczne.

Rozwój segmentu telewizorów OLED

Panasonic już od wielu lat podąża jasno wytyczoną ścieżką i dużą uwagę poświęca rozwojowi telewizorów w segmencie OLED, obecnie najdynamiczniej rozwijającym się. – W Panasonic stawiamy przede wszystkim na ponadprzeciętnie wysoką jakość naszych telewizorów,
w szczególności, jeśli chodzi o obraz. Co roku dążymy do tego, aby zarówno nasze flagowe modele, jak i pozostałe z oferty, zachwycały konsumentów obrazem możliwie jak najbardziej zbliżonym do tego, który znają z kina. Stawiamy na produkcję telewizorów OLED, ponieważ wierzymy, że to właśnie one są w stanie zapewnić wspomnianą jakość i wraz
z inżynierami Panasonic konsekwentnie dążymy do tego, aby każdy z konsumentów mógł znaleźć w naszej ofercie telewizor, który w stu procentach spełni jego oczekiwania –
mówi Anna Górka, Product Manager TV Baltics (Bulgaria, Poland, Romania).   

Dopracowane do perfekcji telewizory OLED już niedługo w sprzedaży

Najnowsze telewizory OLED, które zostały zaprezentowane przez markę na początku tego roku, to idealne propozycje dla koneserów jakości obrazu i dźwięku. Panasonic ujawnił, że nowe modele zaczną być wprowadzane do oferty już od czerwca. Z kolei w lipcu do sprzedaży trafi między innymi flagowy model JZ2000, którego innowacyjne panele OLED o nazwie Master HDR Professional Edition, zostały dostrojone przez inżynierów Panasonic. Dodatkowo, najnowszy flagowiec obsługuje bardzo szeroką gamę formatów HDR, w tym Dolby Vision IQ, Dolby Vision, Filmmaker Mode, a także HLG Photo, będącym formatem fotografii filmowej, który przenosi ją do świata HDR. Szeroka dostępność formatów HDR
w połączeniu z rozdzielczością 4k, zapewnia doskonałą jakość obrazu oglądanego na dużym ekranie, a co za tym idzie, jeszcze bardziej wzmacnia poczucie realizmu. Zarówno topowy model, jak i jego młodsi bracia: JZ1500, JZ1000 oraz JZ980, zostały wyposażone w najnowszy procesor HCX Pro AI, który umożliwia automatyczną optymalizację jakości obrazu i dźwięku, w zależności od rodzaju oglądanych treści.

Telewizory Panasonic z serii JZ to nie tylko dopracowany do perfekcji obraz o doskonałym odwzorowaniu kolorów, ale też najlepsze rozwiązania i ustawienia w obszarze dźwięku, gwarantujące konsumentom doznania znane z kina. Najnowsze propozycje od Panasonic zostaną docenione zarówno przez miłośników filmów i seriali, ale także gamerów i wielbicieli sportu, którzy już w lipcu będą mogli oglądać nadchodzące Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2020 na jednym z najbardziej zaawansowanym technologicznie telewizorze OLED na świecie.

* * *

O firmie Panasonic

Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwoju różnorodnych technologii
i rozwiązań elektronicznych dla klientów z branży elektroniki użytkowej, mieszkaniowej, motoryzacyjnej i B2B. Firma, która w 2018 r. obchodziła 100-lecie istnienia, rozwinęła swoją działalność na całym świecie i obecnie posiada 528 spółek zależnych i 72 spółki powiązane na całym świecie, odnotowując skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 61,9 miliardów euro (7,49 trylionów jenów) za rok zakończony 31 marca 2020 r. Firma jest zaangażowana
w poszukiwanie nowych wartości poprzez innowacje w różnych działach i wykorzystuje swoje technologie, aby stworzyć lepsze warunki życia i lepszy świat dla swoich klientów. Więcej informacji o firmie Panasonic znajduje się na stronie: http://www.panasonic.com/global.  

Kontakt dla mediów:

Big Picture

Karolina Pękalska

karolina.pekalska@big-picture.pl

Tel. 789 023 091

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii Biuro prasowe
2024-04-18 | 17:45

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł  Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc.
AGD i RTV EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
2024-04-09 | 12:00

EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza

EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie
AGD i RTV Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
2024-04-05 | 01:00

Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży

Marka Roborock, globalny lider w produkcji inteligentnych robotów sprzątających, już dziś wypuszcza na polski rynek swój najnowszy flagowy produkt - Roborock S8 MaxV Ultra. Ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.

Konsument

Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi

Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.