Komunikaty PR

OKI na targach RemaDays 2022

2022-03-23  |  14:55
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe Oki
Oki Systems Polska

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl

Na tegorocznych targach RemaDays 2022, które odbywają się w dniach 23-25 marca w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, firma OKI Europe wraz z partnerami zaprezentuje swoje nagradzane rozwiązania z białym tonerem z serii Pro dedykowane branży wydruków profesjonalnych i graphic arts.

Zwiedzający targi mogą sprawdzić możliwości pięciotonerowej drukarki Pro9542EC (A3+) wyposażonej w innowacyjną technologię białego tonera OKI,  5-kolorowej drukarki etykiet OKI Pro1050 (CMYK + W), cyfrowej drukarki termotransferowej Pro8432WT z technologią przełączanego tonera (CMYW lub CMYK) oraz drukarki Pro9541WT, która jest pierwszą na świecie drukarką LED zapewniającą wydruki w 5 kolorach (CMYK+W) w formacie A3+ i dedykowaną do sitodrukowego-termotransferu hybrydowego.

Pro1050 – druk etykiet na żądanie w CMYK + W

Niskonakładowy druk etykiet stanowił wyzwanie dla dostawców usług druku. W oparciu o procesy druku o długim czasie realizacji, wymagane były minimalne wielkości zamówień, by uczynić tę usługę opłacalną. Dzięki możliwościom cyfrowej drukarki LED OKI Pro1050 można drukować na żądanie, dowolną liczbę etykiet, w sposób prosty i ekonomiczny. Dzięki temu otwiera się opcja pozyskania nowej grupy klientów i czerpania dodatkowych zysków. Drukarka etykiet OKI Pro1050 pozwala na drukowanie na szerokiemu spectrum różnorodnych nośników z wykorzystaniem CMYK i dodatkowego piątego tonera białego, gwarantując dużą wszechstronność i elastyczność w zakresie druku kreatywnych, przyciągających wzrok etykiet. Pro1050 to możliwość drukowania na szerokiej gamie mediów, od papierów powlekanych, niepowlekanych i z teksturą, poprzez media na bazie PE, PP czy PET, po białe, transparentne lub kolorowe podłoża, w tym również takie, z którymi nie radzi sobie popularna technologia atramentowa. Urządzenie jest więc idealne do drukowania przemysłowych etykiet chemicznych, etykiet na kosmetyki, etykiet śledzenia zasobów, etykiet do użytku na zewnątrz, etykiet do zamrażarek i przechowywania chłodniczego oraz na potrzeby pakowania, napojów i wyrobów gospodarstwa domowego, ponieważ pozwala na drukowanie na nośnikach odpornych na działanie wody, substancji chemicznych i promieniowania UV. OKI Pro1050 przeznaczona jest do nisko- i średnionakładowej produkcji etykiet rzędu 6 tys. mb/m-c.

OKI Pro9541WT – drukarka termotransferowa nowej generacji

Drukarka Pro9541WT to duża innowacja w dziedzinie druku termotransferowego. Została ona zaprojektowana z myślą o branży sitodrukowej i tekstylnej, aby umożliwić drukowanie w przystępnej cenie z wykorzystaniem CMYK, prawdziwej czerni (a nie kompozytowej CMY) oraz koloru białego zarówno na ubraniach jak i twardych powierzchniach przy użyciu nośników termotransferowych. To pierwsza na świecie drukarka LED umożliwiająca klasyczny druk termotransferowy oraz sitodrukowy termontransfer hybrydowy w 5 kolorach (CMYK + W), na żądanie w technologii LED. To drukarka termotransferowa zupełnie nowej generacji, typu 3w1, pozwalająca usprawnić produkcję oraz znaleźć nowe, lukratywne źródła przychodów dla firm z tej branży. Pro9541WT oferuje trzy różne aplikacje w jednym urządzeniu. Są to: klasyczny druk termotransferowy, tworzenie matryc sitodrukowych oraz sitodrukowy termotransfer hybrydowy (DSST). Wyeliminowanie kosztów i czasu przeznaczonego na konfigurację umożliwia ekonomiczne drukowanie spersonalizowanych projektów i krótkich serii z minimalną liczbą nawet jednego nadruku na tekstyliach. Dzięki temu drukarka ta jest idealnym rozwiązaniem dla druku komercyjnego, dla sprzedawców i nowych firm na rynku. Do tego, dzięki temu, że możemy drukować w formacie A3+/SRA3, a nawet banery o długości do 1,3 m, zdecydowanie zwiększamy wydajność klasycznego druku termotransferowego.

Drukarki graficzne z serii Pro z technologią białego tonera

Na targach OKI zaprezentuje też dwa modele drukarek graficznych z serii Pro wykorzystujących innowacyjną, wielokrotnie nagradzaną technologię białego tonera: Oki Pro9542EC oraz Pro8432WT.

Pro8432WT to najmniejsza na rynku drukarka A3 z białym tonerem – łączy w sobie nagradzaną cyfrową technologię LED firmy OKI z wyjątkowymi właściwościami tonera, zapewniając wysoką jakość druku i żywe kolory. Doskonała jakość i wysoka rozdzielczość wydruku sprawiają, że nawet linie i małe rozmiary czcionek są ostre i wyraźne. Drukarka A3 Pro8432WT, została okrzyknięta „szybkim zwrotem z inwestycji”. Umożliwia drukarniom czerpanie zysków z możliwości dekoracji odzieży i produktów za pomocą niedrogiej technologii białego tonera w jednym, kompaktowym urządzeniu. Oferuje też technologię przełączania tonera, która umożliwia wymianę pomiędzy białym a czarnym tonerem. Pozwala to drukarniom i agencjom kreatywnym na rozszerzenie oferty usług o możliwość drukowania prawdziwej czerni na ubraniach lub tkaninach w jasnych kolorach.

OKI Pro9542EC to pięciotonerowa drukarka cyfrowa LED formatu A3+ oferująca możliwość druku kolorem białym, jako pierwszym (na spodzie) i nakładanie wydruku CMYK w jednym przebiegu na szerokiej gamie nośników różnej grubości, w tym na kolorowych i przezroczystych materiałach. Wysoka rozdzielczość - 1200 x 1200 dpi, szybkość druku 50 str./min. i nieporównywalna możliwość wyboru szerokiej gamy nośników o maksymalnej gramaturze sięgającej 360 g/m2, sprawiają, że urządzenie to jest idealnym rozwiązanie dla firm, drukarni, agencji kreatywnych i organizacji, dla których ważne jest drukowanie materiałów graficznych na żądanie i wymagających doskonałej jakości wydruków oraz dla niskonakładowego druku produkcyjnego.

Urządzenia  można zobaczyć na targach RemaDays 2022 na stoiskach partnerów firmy OKI Europe w hali F: API – stoisko L19; Ekstreme – stoisko L28; Zakłady Artystyczne ART – stoisko O21, Design4 Business - stoisko O21

Więcej informacji na stronie www.oki.com/pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Oki Systems Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st Biuro prasowe
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie
AGD i RTV Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
2024-10-24 | 15:20

Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu

Dzięki eleganckiej formie oraz wymiennym, magnetycznym ramkom w różnych kolorach, TCL NXTFRAME uatrakcyjni każde wnętrze. Najlepsi eksperci w dziedzinie projektowania wnętrz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.