Odliczanie do Amazon Prime Day – oto co przygotowała Jabra
Największy sezon zakupowy przed nami, a wraz z nim druga edycja Amazon Prime Day, który odbędzie się 11 i 12 października. Wśród szalonych cenowych okazji nie może zabraknąć produktów firmy Jabra, duńskiego specjalisty rozwiązań audio. Członkowie programu Amazon Prime mają możliwość korzystać z wielu ofert, w tym tych niezwykle atrakcyjnych cenowo. Wśród oferowanych produktów w bardzo obniżonej cenie są bezprzewodowe słuchawki douszne true wirless Jabra Elite 3. Co jeszcze z produktów Jabra można będzie kupić w bardzo promocyjnych cenach?
Oto przegląd modeli Jabra, które będzie można kupić w ramach październikowego Amazon Prime Day:
Jabra Elite 3 (kolory: Dark Grey, Navy, Lilac, Light Beige)
Jabra Elite 3 są idealnym rozwiązaniem dla osób poszukujących słuchawek gwarantujących doskonały stosunek jakości do ceny. Ten przystępny cenowo model oferuje wyjątkową jakość dźwięku o bogatym brzmieniu i doskonałą izolację hałasu.
Jabra Elite 45h (kolory: Navy, Titanium Black i Black)
Bezprzewodowe słuchawki nauszne mają długi czas pracy na baterii do 50 godzin i pozwalają każdemu użytkownikowi stworzyć spersonalizowane wrażenia dźwiękowe dzięki funkcji MySound.
Jabra Talk 65 (Black)
Dzięki zestawowi Jabra Talk 65 pracownicy mobilni są dobrze wyposażeni: ten wysokiej klasy zestaw słuchawkowy z podwójnym mikrofonem i redukcją hałasów oferuje do 14 godzin rozmów i jest świetny do pracy w podróży.
Aktualizacja wszystkich cen i rabatów będzie dostępna we wtorek 11 października 2022 r. Wszystkie oferty można również znaleźć w sklepie Jabra na Amazon już od pierwszego dnia Amazon Prime Day.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy
Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.