Odliczanie do Amazon Prime Day – oto co przygotowała Jabra
Największy sezon zakupowy przed nami, a wraz z nim druga edycja Amazon Prime Day, który odbędzie się 11 i 12 października. Wśród szalonych cenowych okazji nie może zabraknąć produktów firmy Jabra, duńskiego specjalisty rozwiązań audio. Członkowie programu Amazon Prime mają możliwość korzystać z wielu ofert, w tym tych niezwykle atrakcyjnych cenowo. Wśród oferowanych produktów w bardzo obniżonej cenie są bezprzewodowe słuchawki douszne true wirless Jabra Elite 3. Co jeszcze z produktów Jabra można będzie kupić w bardzo promocyjnych cenach?
Oto przegląd modeli Jabra, które będzie można kupić w ramach październikowego Amazon Prime Day:
Jabra Elite 3 (kolory: Dark Grey, Navy, Lilac, Light Beige)
Jabra Elite 3 są idealnym rozwiązaniem dla osób poszukujących słuchawek gwarantujących doskonały stosunek jakości do ceny. Ten przystępny cenowo model oferuje wyjątkową jakość dźwięku o bogatym brzmieniu i doskonałą izolację hałasu.
Jabra Elite 45h (kolory: Navy, Titanium Black i Black)
Bezprzewodowe słuchawki nauszne mają długi czas pracy na baterii do 50 godzin i pozwalają każdemu użytkownikowi stworzyć spersonalizowane wrażenia dźwiękowe dzięki funkcji MySound.
Jabra Talk 65 (Black)
Dzięki zestawowi Jabra Talk 65 pracownicy mobilni są dobrze wyposażeni: ten wysokiej klasy zestaw słuchawkowy z podwójnym mikrofonem i redukcją hałasów oferuje do 14 godzin rozmów i jest świetny do pracy w podróży.
Aktualizacja wszystkich cen i rabatów będzie dostępna we wtorek 11 października 2022 r. Wszystkie oferty można również znaleźć w sklepie Jabra na Amazon już od pierwszego dnia Amazon Prime Day.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.