Numer 1. nie tylko w kuchni – wielokrotnie nagradzana lodówka Samsung Bespoke ty
Lodówka dostosowująca się do potrzeb domowników? To musiało okazać się sukcesem. Modułowa lodówka Samsung Bespoke z wymiennymi panelami zewnętrznymi wyznaczyła nowy kierunek w personalizacji urządzeń AGD zbierając liczne prestiżowe nagrody. Teraz, przy zakupie tej wyjątkowej lodówki klienci mogą liczyć na zwrot na konto w wysokości nawet do 749 zł.
Personalizowane urządzenia domowe, dopasowujące się do zmieniających się z upływem czasu potrzeb konsumentów oraz nietypowych projektów wnętrz, cieszą się coraz większą popularnością. Innowacyjne lodówki Bespoke, które wyróżniają się szerokim wachlarzem możliwości w zakresie kolorystyki, rozmiarów urządzenia i jego funkcji, stały się numerem 1. nie tylko dla wielu konsumentów z całego świata, ale również dla ekspertów.
Bespoke z tytułami
Nieograniczone możliwości w zakresie personalizacji oraz innowacyjne funkcje lodówek Bespoke zostały wyróżnione w licznych plebiscytach. Już w trakcie premiery lodówek Bespoke, podczas targów CES 2021, produkty otrzymały wyróżnienie Best Innovation Award. W tym samym roku marka mogła pochwalić się także brązową nagroda IDEA dla 4-drzwiowej lodówki Bespoke Flex. Jednym z ostatnich wyróżnień dla linii produktów Samsung Bespoke jest to otrzymane przez brytyjski magazyn Fast Company, który działa w obszarze technologicznych innowacji*. Redakcja umieściła Samsung w czołówce rankingu TOP 10 najbardziej wpływowych i innowacyjnych firm na świecie w zakresie designu. Jako przykład wyjątkowych innowacji marki Samsung, Fast Company wskazano właśnie linię produktów Bespoke**. W Polsce linia lodówek Samsung Bespoke otrzymała tytuł Produktu Roku 2021 w dziedzinie „Duże AGD” w plebiscycie portalu technologicznego Benchmark.pl***, a także Złotą Villę 2022 w kategorii „Inteligentne rozwiązania AGD”****.
Design i funkcjonalność
W przypadku linii lodówek Samsung Bespoke design idzie w parze z funkcjonalnością. Wymienne panele zewnętrzne dostępne są aż w 16 eleganckich kolorach oferując użytkownikom niemal nieograniczone możliwości personalizacji. W palecie barw znajdziemy m.in. elegancką brzoskwinię, kremową lawendę, alabastrową biel, ciemny granat czy grafitową stal. Do wyboru mamy również kilka opcji wykończeniowych, tj. szkło satynowe, czyste szkło lub metal. Na przestrzeni lat zmianie ulegają nie tylko nasze gusta, ale także styl życia. Dlatego Samsung zadbał o możliwość prostej i szybkiej wymiany paneli frontowych. Dzięki temu, w dowolnym momencie, odmienimy wizualnie naszą lodówkę dopasowując ją do ewoluującego wnętrza. Samsung umożliwia także tworzenie różnorodnych kombinacji z dostępnych modułów (chłodziarka z dolnym zamrażalnikiem, jednodrzwiowa chłodziarka, jednodrzwiowa zamrażarka i jednodrzwiowa chłodziarka slim) oraz rozbudowę urządzenia, gdy potrzebujemy dodatkowej przestrzeni.
Ponadto lodówki Samsung Bespoke wyposażone zostały w innowacyjne rozwiązania, które przedłużają świeżość produktów spożywczych, zapewniając im jak najlepsze warunki przechowywania. Do najważniejszych technologii należy specjalna strefa Cool Select+*****, umożliwiająca dopasowanie temperatury wybranych komór urządzenia do aktualnych potrzeb i konkretnego rodzaju żywności. Dzięki szufladzie Humidity Fresh+ lodówka zapewni idealne wręcz warunki do przechowywania owoców i warzyw, tak by dłużej zachowały świeżość, soczystość oraz pełnię smaku i aromatu.
Skorzystaj z promocji Samsung
Szukasz lodówki o wyjątkowym designie i maksymalnej funkcjonalności, a przy tym cenisz sobie indywidualność i urządzenia klasy premium? Wybierz rodzaj modułów, kolor paneli frontowych, a także materiał, z którego będą wykonane, a następnie dokonaj zakupu lodówki Bespoke w czasie trwania promocji******, aby otrzymać nawet do 749 zł zwrotu na konto. Wystarczy, że po zakupie dodasz opinię o produkcie na jednej ze stron wskazanych w regulaminie.
Promocja trwa od 05.04 do 31.05.2022 r. lub do wyczerpania puli zwrotów.
Szczegóły promocji Samsung oraz regulamin znajdują się na www.bespoke.samsung.pl.
*Źródło: The most innovative design companies of 2022 (fastcompany.com )
**Źródło: https://www.fastcompany.com/90724386/most-innovative-companies-design-2022
***Źródło: https://www.benchmark.pl/plebiscyt/produkt-roku-2021
****Źródło: http://www.magazynvilla.pl/z%C5%82ote-ville
*****Funkcjonalność dostępna w wybranych lodówkach.
******W modelach lodówek Bespoke sprzedawanych bez frontu wymagany jest jednocześnie zakup lodówki oraz frontu. Szczegóły promocji, w tym lista modeli oraz wartość poszczególnych zwrotów, dostępne w regulaminie na bespoke.samsung.pl.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.