Nowość marki HAMA – kable ładujące, które podpierają smartfon podczas zasilania
Portfolio produktów producenta wzbogaciło się o trzy wytrzymałe kable ładujące Stand o splocie tkaninowym - wersje ze złączem USB-A i Lightning, z gniazdami USB A i C oraz dwoma wtyczkami typu USB-C. Podczas ładowania lub przesyłania danych telefon można wygodnie oprzeć o specjalnie zagiętą pod kątem 90° wtyczkę.
Ten problem dotyczy nas wszystkich, kiedy chcemy jednocześnie naładować telefon i z niego korzystać, czyli np. oglądać film albo zdjęcia. Tak samo jak sytuacja, gdy np. na zagraconym stoliku nie mamy gdzie położyć zasilanego telefonu. Jeśli konstrukcja etui nie pozwala na jego oparcie, jedyne rozwiązanie to podeprzeć go o ścianę lub jakikolwiek przedmiot, spośród których te akurat znajdujące się pod ręką nie zawsze się nadadzą.
Wygoda i oszczędność miejsca
Firma HAMA przychodzi z rozwiązaniem, którym jest kabel ładujący do smartfona Stand z funkcją… podstawki. W trakcie ładowania lub przesyłania plików np. ze smartfona do komputera sposób zaprojektowania przewodu pozwala na oparcie urządzenia o specjalnie zagiętą pod kątem 90° wtyczkę.
Solidne wtyki są niezwykle odporne na uszkodzenia mechaniczne. Wewnętrzne przewody kabla zostały wzmocnione i pokryte podwójną warstwą izolacyjną, by zapewnić jeszcze większą wytrzymałość. Co więcej, przewód został umieszczony w tkaninowym oplocie. W efekcie jest bardziej elastyczny i wytrzymały. Kolejną dobrą wiadomością jest też fakt, że się nie plącze. Dzięki takiemu oplotowi wygląda też ciekawiej i przyciąga uwagę, jest również wyjątkowo przyjemny w dotyku.
Każdy wybierze coś dla siebie
Kabel z serii Stand możemy wybierać spośród trzech różnych wersji: z gniazdami USB A i C oraz dwoma wtyczkami USB-C, a także wyposażoną w złącza USB-A i Lightning. Ten ostatni przewód może się pochwalić licencją Apple MFI (Made for iPhone/iPod/iPad). Stanowi to gwarancję spełnienia najwyższych norm jakościowych, które są wymagane i weryfikowane przez firmę Apple. Jest on w pełni kompatybilny z urządzeniami zaopatrzonymi w złącze Lightning, będące autorskim projektem amerykańskiego giganta.
Każda z wersji ma 1,5 metra długości i pozłacaną wtyczkę, co gwarantuje lepszą i niezawodną transmisję danych. Kable zostały wykonane z nylonu i zapewniają prędkość przesyłania danych na poziomie 480 Mb/s.
Sugerowana cena detaliczna przewodu ze złączem Lightning wynosi 59,90 zł, zaś pozostałych dwóch wersji 39,90 zł.
Ze wszystkimi szczegółami możemy zapoznać się na oficjalnej stronie producenta https://hamamobile.pl.
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.