Nowe wyzwania w walce o zdrowe powietrze
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Na jakość powietrza wpływ ma wiele czynników. I tak przykładowo zakończenie sezonu smogowego nie jest kresem dla występowania w powietrzu szkodliwych substancji. Przecież wiosna to również rozpoczęcie okresu pylenia roślin, co dla części z nas oznacza udrękę. Dlatego należy zadbać o odpowiednią atmosferę w naszych domach.
W tej chwili życie wielu z nas toczy się praktycznie w naszych własnych czterech ścianach. Jednak powietrze w naszych domach jest często dalekie od idealnego. Według WHO (World Health Organisation) powietrze w pomieszczeniu jest 2 do 5 razy bardziej zanieczyszczone od tego na zewnątrz. Dodatkowym problemem są obecnie pyłki, które bez problemy przedostają się do naszych mieszkań, wywołując szereg nieprzyjemnych doznań u alergików. Typowe objawy uczulenia to swędzenie oczu, katar, kaszel, a nawet trudności w oddychaniu i nasilona astma. Ponadto sezon pylenia dopiero się zaczyna i potrwa do jesieni. George, Roger i Roger little od Stadler Form pomogą nam w walce o jakość powietrza. W końcu wdychamy go na poziomie 12.000 litrów dziennie, co odpowiada jednej czwartej pojemności latającego balona.
2 w 1: George zapewnia dwa rodzaje wsparcia
W minimalistycznej obudowie designerskiego George’a od Stadler Form, filtrowane są najmniejsze cząsteczki, takie jak pyłki i kurz z powietrza. Skutecznie i cicho. Jednocześnie nawilża on powietrze, zapewniając optymalny klimat w całym domu. W rezultacie alergicy szybko poczują ulgę. Pamiętajmy, alergia może wystąpić w każdej grupie wiekowej, nawet jeśli nigdy wcześniej nie mieliśmy z nią problemu. Szczególnie jeśli błony śluzowe są stale podrażniane pyłkami i innymi zanieczyszczeniami.
Optymalna wilgotność pomieszczenia powinna wahać się pomiędzy 40% a 60%. Zapewnia to wiele korzyści, w tym ułatwia oddychanie, a także sprzyja lepszej koncentracji i spokojnemu snu.
George usuwa 66,7% cząstek mierzących od 0,3 do 15 mikronów z powietrza w ciągu trzydziestu minut w pomieszczeniach do 49,2 m2 lub wielkości 123 m3.
Stadler Form George - oczyszczacz i nawilżacz powietrza, cena: 1 299,00 zł
Roger to idealne rozwiązanie dla domowego biura
Roger od Stadler Form ma specjalną kontrolkę LED, która wskazuje aktualny stan powietrza w pomieszczeniu (niebieski = dobry, pomarańczowy = umiarkowany, a czerwony = zły).
Oczyszczacz powietrza ma dwa czujniki, które stale mierzą jakość powietrza i niezależnie filtrują pyłki i nieprzyjemne zapachy w trybie automatycznym. Dzięki temu możesz zachować spokój w biurze domowym i skoncentrować się na pracy. Ponadto Dual Filtr – specjalnie zaprojektowany przez Stadler Form – łączy w sobie wysokowydajny filtr cząstek stałych (HEPA) z filtrem z węglem aktywnym, gwarantując w ten sposób wysoką wydajność.
Stadler Form Roger - oczyszczacz powietrza, cena 2 199,00 zł
Wszędzie tam, gdzie go potrzebujesz: Roger little oczyszcza powietrze w mniejszych przestrzeniach
Roger little od Stadler Form nadaje się do pomieszczeń o powierzchni do 35m2. Skutecznie zwalcza zanieczyszczenia w powietrzu, filtrując pyłki, zapachy i drobny kurz w mgnieniu oka w trybie automatycznym. Zintegrowany wskaźnik LED wskazuje, czy powietrze jest czyste (niebieski = dobry, pomarańczowy = umiarkowany, a czerwony = zły).
Ponadto, ponieważ alergeny mogą również przyklejać się do ubrania, należy od czasu do czasu umieszczać Roger Little przed otwartą szafą. Ponieważ oczyszczacz powietrza jest wyjątkowo cichy, można go również uruchomić na noc w pokoju dziecka lub we własnej sypialni.
Stadler Form Roger little - oczyszczacz powietrza, cena: 1 349,00 zł
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.