Nowe lodówki Candy Fresco 500 – pojemne i funkcjonalne
Studio 111
Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl
Marka Candy wprowadziła na rynek nową generację chłodziarko-zamrażarek z serii Fresco 500. Charakteryzują się one dużą pojemnością 409 litrów, cichą pracą oraz funkcjami, które sprawiają, że przechowywane w niej produkty są dłużej świeże i smaczne. Lodówki z nowej linii można do końca roku testować w domu bez żadnych zobowiązań przez 30 dni.
Świeże produkty dzięki zaawansowanej technologii
W nowych lodówkach Candy Fresco 500 zastosowano wiele rozwiązań, które przedłużają świeżość przechowywanej żywności. Sterowana elektronicznie szuflada Fresh 0°C Area troszczy się o delikatne produkty, takie jak mięsa i ryby, utrzymując je w idealnej temperaturze. Gdy zaś wyłączymy tryb 0°C, zyskamy szczelną przestrzeń idealną dla schłodzenia produktów o silnym zapachu, który nie przedostanie się do innych części lodówki.
Szuflada Adaptive Humidity Area z automatyczną regulacją poziomu wilgotności dba o to, aby owoce i warzywa były świeże aż dwa razy dłużej. Wszystko to dzięki specjalnej membranie z włókien naturalnych Natura Fiber, która utrzymuje wilgotność na poziomie 80%.
Technologia Total No Frost Circle Fresh zapewnia boczny przepływ powietrza, dzięki czemu temperatura i wilgotność są utrzymywane na odpowiednim poziomie w całej komorze chłodzącej gwarantując brak szronu i mieszania się zapachów. Wpływa to pozytywnie na smak, aromat oraz pełnię wartości odżywczych przechowywanych produktów.
Imponująca pojemność i wygoda użytkowania
Lodówka Candy Fresco 500, o pojemności aż 409 litrów przy zachowaniu standardowej szerokości 60 cm, pomieści naprawdę dużą ilość jedzenia dla całej rodziny. Także w zamrażarce, która składa się z 3 szuflad, z których największa ma aż 30 litrów. Wszystko, co włożymy do lodówki będzie świetnie widoczne dzięki oświetleniu Panorama Light, które rozświetla całą tylną ścianę chłodziarki.
We wnętrzu lodówki, oprócz szuflad, znajdziemy 4 półki i 5 balkoników, których układ możemy dowolnie zmieniać w zależności od naszych potrzeb. Specjalna półka na wina i inne napoje pozwala na bezpieczne i stabilne przechowywanie butelek bez ryzyka ich stłuczenia.
Sygnalizacja świetlna na froncie lodówki, będąca elementem zintegrowanego uchwytu, informuje o niedomkniętych drzwiach, o statusie połączenia z siecią Wi-Fi, czy też o zmianach temperatury czy wilgotności. Urządzenie jest także bardzo ciche (38 dB) i nie zakłóci naszego spokoju nawet gdy śpimy w salonie z aneksem kuchennym.
Zarządzanie lodówką, także za pomocą smartfona
Lodówka posiada intuicyjny panel sterowania, na którym można łatwo zmienić ustawienia zarówno w całej chłodziarce jak i w poszczególnych jej strefach, na przykład w szufladzie Fresh 0°C Area.
Dodatkowo, dzięki wbudowanemu modułowi Wi-Fi i aplikacji hOn, urządzeniem można sterować zdalnie za pomocą smartfona. Sprawdzimy w ten sposób temperaturę oraz wilgotność powietrza i w razie potrzeby możemy je zmienić na odległość. Aplikacja hOn umożliwia także ustawienie przypomnień, takich jak alerty o niedomkniętych drzwiach, a jeśli wprowadzimy do niej dane o zawartości lodówki i datach przydatności do spożycia – możemy w każdej chwili sprawdzić stan naszych zapasów żywności. Aplikacja pozwala nam także kontrolować stan techniczny naszego urządzenia.
Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy
Funkcjonalność lodówek Candy Fresco 500 możemy teraz przetestować samodzielnie bez żadnych zobowiązań. Wystarczy kupić jeden z biorących udział w akcji modeli (CNCQ4T620EB lub CNCQ4T620EW) i testować go przez 30 dni we własnej kuchni. Jeśli okaże się, że zakupiony produkt nie spełnił w tym czasie pokładanych w nim oczekiwań, można go zwrócić, a Candy odda wydane na ten cel pieniądze. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu dostępny na stronie promocji Candy.
Pełna lista urządzeń biorących udział w promocjach oraz szczegóły promocji dostępne są na stronie:
https://promocja-candy.pl/testuj-lodowke-fresco
Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
Telewizor jako nietuzinkowe dzieło sztuki w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.